Lotus verhalen

Auteur Topic: Lotus verhalen  (gelezen 63260 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #40 Gepost op: 19 oktober 2005, 01:19:37
Ben nog niet klaar, het verhaal was te lang.  ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #41 Gepost op: 19 oktober 2005, 01:29:00
Gaan we weer verder.  :-\
Doe mij sokkenaan, de vloer is immers koud. Heel voorzichtig stap ik over jorrin heen en plots glij ik uit  ;D
Ik kan mij nog net op tijd vast pakken aan het bed wat daar staat. Pffft. gelukkig ik sta nog. Heel zachtjes en voorzichtig ga ik verder.
Terug gekomen probeer ik nu wel goed over jorrin heen te stappen en gelukkig dit keer gaat het goed. Ik val weer snel in slaap.

Ineens wordt ik wakker van een gekriebel onder mijn voet. Jorrin probeert mij wakker te maken, nu hoor ik ook mijn wekker die afloopt en schijnbaar al een tijdje bezig is om mij wakker te krijgen. Jorrin (hoofd licht knopje)  ;D stapt uit bed en doet het licht weer aan. We gaan met z'n allen naar de eetzaal en zien dat we nu wel op tijd zijn. De eetzaal is aardig vol, dus er zijn er meerdere die voor 8.00 willen gaan eten.  ;D

Nadat we onze spullen in de bus hebben ingeladen vertrekken wij weer richting nederland. Via een kleine omweg, want onze chauffeur moest nog effe ergen tanken, komen we eindelijk weer op onze eigen kazerne aan.
Jorrin wordt door haar man opgehaald en ik duik nog even het kantoor in om wat administratieve zaken te doen.
Samen zijn jorrin en ik overeen gekomen dat als wij samen op pad gaan, dat dit toch wel eens anders kan gaan verlopen als dat wij denken. Het zijn leuke dagen geweest. Dagen die wel erg snel voorbij zijn gegaan.  ;)


Karim

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 19 oktober 2005, 01:30:47


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #43 Gepost op: 19 oktober 2005, 01:47:30


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #44 Gepost op: 19 oktober 2005, 14:47:06
Leuk verhaal Heleen.

Wat je als lotus als allemaal niet mee maakt  ::) ;D

krijgt al weer zin in de volgende oefening ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #45 Gepost op: 19 oktober 2005, 18:47:50
Ha, duo jorrin en heleen, zal erg goed gaan.  ;D
We zijn erachter gekomen, dat wij toch wel opvallend veel overeenkomsten hebben.  :-\ Valpartijen, struikelpartijen, ach zo waren er zoveel overeenkomsten, dat wij daar wel veel schik om hebben gehad.  ;D
Het was in ieder geval wel reuze gezellig die dagen en inderdaad voor herhaling vatbaar. :D


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #46 Gepost op: 19 oktober 2005, 21:48:26
Volgens mij hebben de dames een leuk weekend gehad!  :D
  Ta


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #47 Gepost op: 19 oktober 2005, 23:00:11
Dat kun je wel zeggen ja.  ::)   ;D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #48 Gepost op: 4 december 2005, 11:04:59
Wordt ik er afgelopen donderdag op aangesproken dat ik als Lotus op de vernieuwde site van de Rav limburg noord sta.
Niet een foto maar meerdere zie ik tot mijn schrik  ;D
Zelfs Arend is nog te zien met zijn koppie achter een politie auto staande.
Wil je de vernieuwde site van de rav bekijken.
Kijk dan op www.ravln.nl
Als je bij oefenen-->multidiciplinaire oefeningen kijkt dan zie je automatisch de foto`s :)

Voor de mensen die niet tegen bloed kunnen het is niet echt hoor :P

Bianca die helemaal in shock is door het zien van deze foto`s ;D 8)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #49 Gepost op: 4 december 2005, 17:55:07
Het zijn leuke foto's bianca.
Tja dat krijg je ervan als je met een oefening mee doet, ik hoop dat je deze cultuur schock weer te boven bent gekomen.

Ik sta zelf ook in een boek voor de bhv opleidingen van het nibhv. Ik moet zeggen dat de eerste keer ik die foto's zag, toch wel effe moest slikken, maar ze zijn wel leuk geworden.
Nu krijg ik wel eens te horen, ken ik jouw niet ergens van ?
Dan zeg ik heel voorzichtig, "ik zou het niet weten".  ::)
Als ik dan door vraag, komt het er vaak op neer dat ze mij in dat boek hebben zien staan. Zelfs mensen die mij goed kennen, beseffen des te meer dat ze mij wel overal tegen komen .  ;D