Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 710341 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #1240 Gepost op: 26 juni 2012, 20:00:42
Geniet ervan zo lang het nog duurt  :P

Komen er bmw's voor terug ofzo?

vraag dit uit de wil naar het werk op de huidige machine na school  998765


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1241 Gepost op: 26 juni 2012, 22:17:04
BMW 1200GS zoals op Schiphol lijkt me ook niet verkeerd  O0


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1242 Gepost op: 26 juni 2012, 22:32:31
BMW 1200GS zoals op Schiphol lijkt me ook niet verkeerd  O0
Maar da's niets voor de snelweg aldus enkele motormuizen die bij de overdracht kommando KMAR waren, die prefereerden de FJR, of iets soortgelijks, maar geen 'crossmotor voor op het asfalt' zoals ze zeiden...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1243 Gepost op: 26 juni 2012, 23:02:03
Tsja, er wordt natuurlijk aan van alles gedacht, net zoals dat bij de politie gedaan is/wordt. Zolang er nog niets officieel bekend is, dus koffie-dik kijken....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #1244 Gepost op: 26 juni 2012, 23:06:51
Tsja, er wordt natuurlijk aan van alles gedacht, net zoals dat bij de politie gedaan is/wordt. Zolang er nog niets officieel bekend is, dus koffie-dik kijken....

Dan horen we het vanzelf


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1245 Gepost op: 29 juni 2012, 19:50:29
Nee dat niet. Maar de boxer is volgend hun niet goed voor het begeleiden. Het typische boxer gevoel wordt niet gewaardeerd. Dus gaan voor zover ik de weet van het MO over naar de K1600.

Krijgt de DCIV deze ook? Of rijden die voorlopig nog op de Pan European /  R1200T.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1246 Gepost op: 29 juni 2012, 20:46:06
Krijgt de DCIV deze ook? Of rijden die voorlopig nog op de Pan European /  R1200T.

Voorlopig rijden wij nog op de Pan Europeaan. Wat de opvolger wordt is nog niet bekend. Men wil het liefst in navolging van HGL, R-R en MO ook naar de K1600GT.
Nu afwachten of men dat er door kan krijgen. Zo niet dan gaan we rijden op de R1200RT.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1247 Gepost op: 30 juni 2012, 06:08:35
Voorlopig rijden wij nog op de Pan Europeaan. Wat de opvolger wordt is nog niet bekend. Men wil het liefst in navolging van HGL, R-R en MO ook naar de K1600GT.
Nu afwachten of men dat er door kan krijgen. Zo niet dan gaan we rijden op de R1200RT.

K1600GT is zeker niet verkeerd, al vind ik die R1200RT ook niet onaardig. Deze week hoor ik of ik naar Team Hoofdwegen kan. Nog even geduld. Lijkt me geen straf om op een van beide diensturen te mogen slijten!


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #1248 Gepost op: 30 juni 2012, 16:00:58
Sorry, moet even jaloers kwijlen.  ;D

"Niet verkeerd" is nogal zachtjes uitgedrukt. Ik zou de 1600 ook wel als mobiele werkplek willen... Nou ja, ik wil niet klagen, maar als bestuurder van een stoffig bureau zit ik wel eens een beetje te dagdromen.

Overigens, het mag gek klinken, maar alles boven de 1000cc wordt in Duitsland voor politiedoeleinden als "te zwaar" of te duur gezien en komt niet in aanmerking. Vandaar merkwaardige producten als een R850RT-P of R900RT-P...
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1249 Gepost op: 30 juni 2012, 16:08:47
Overigens, het mag gek klinken, maar alles boven de 1000cc wordt in Duitsland voor politiedoeleinden als "te zwaar" of te duur gezien en komt niet in aanmerking. Vandaar merkwaardige producten als een R850RT-P of R900RT-P...

en toch hebben ze ook op de Yamaha FJR1300 gereden.