Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 707143 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2030 Gepost op: 4 juni 2019, 11:36:34
Ik hoor over zowel de zowel de nieuwste opbouw 1200/1250 als over de Tracer veel klachten;

1200
- ruit is kleiner / smaller
- piep volg/stoptekens is veel te hard
- frontflitsers zijn aan de bovenzijde niet afgedekt. Veel reflectie in de ruit en kuip
-knop "alle verlichting uit" is zo fel dat hij de berijder verblind

Dat van de verlichtingsknop herken ik ook. Dat is de felste witte led op je knoppenset en die schijnt vol op je gezicht (en dus je gele helm en pak), terwijl je die knop juist gebruikt als je jezelf ergens wilt verstoppen.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2031 Gepost op: 4 juni 2019, 14:32:51
Stukkie ducttape overheen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2032 Gepost op: 6 juni 2019, 13:58:20
Stukkie ducttape overheen.

En de soeakers voor de piepjes zitten onder het zadel. Gewoon de draadjes doorknippen  ::)

Is natuurlijk flauwe kul.... Moet gewoon opgelost worden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2033 Gepost op: 6 juni 2019, 16:33:41
En de soeakers voor de piepjes zitten onder het zadel. Gewoon de draadjes doorknippen  ::)
Nou nou dat is wel heel rigoureus meteen  8)
Natuurlijk moet het opgelost worden, maar we weten allebei dat het nog wel even duurt als je daar op moet wachten.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2034 Gepost op: 7 juni 2019, 06:02:49
Nou nou dat is wel heel rigoureus meteen  8)
Natuurlijk moet het opgelost worden, maar we weten allebei dat het nog wel even duurt als je daar op moet wachten.

Collega heeft laatst een mail naar de servicedesk FM gedaan met precies deze punten. Daar gaven ze aan dat er weinig tot geen klachten over de motoren waren binnengekomen. Ik kan de naam etc. wel even doorgeven via PM. Hoe meer er geklaagd wordt, hoe eerder ze een structurele oplossing invoeren. Ik heb zelf regelmatig te maken met FM en mijn idee is dat ze echt de feedback van collega's gebruiken om het voertuig te verbeteren.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #2035 Gepost op: 15 oktober 2019, 16:22:48
Pasgeleden een gloednieuwe BMWK1600GT met nieuwe striping zien staan in Rotterdam. Is men toch weer overgestapt op de K1600GT voor de verkeerspolitie nadat men deze aanvankelijk zou vervangen voor de 1200RT?


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2037 Gepost op: 3 april 2020, 12:56:51
Pasgeleden een gloednieuwe BMWK1600GT met nieuwe striping zien staan in Rotterdam. Is men toch weer overgestapt op de K1600GT voor de verkeerspolitie nadat men deze aanvankelijk zou vervangen voor de 1200RT?

Voor nu zijn er weer enkele K1600GT's uitgeleverd. Het is nog altijd niet zeker of dat in de toekomst ook nog zo gaat blijven.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


idenauta

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
    • Instagram
Reactie #2039 Gepost op: 11 mei 2021, 17:27:48


De eerste Tracers die geleverd waren in Amsterdam, hier nog in afwachting van de andere mobi aansluiting..

Foto van 27-10-2018