0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Heb je ook nog een foto van die helm? Lijkt op een Nolan N102, ik wist niet dat die door de NL politie werden gebruikt...?
Hey Bart,Geen specifieke foto van die helm, wel zie ik hier op de grote foto dat er "Velltec" op staat, dus dat is het merk denk ik Met uitzondering van de tekst op de achterzijde "Andere kant aanspreken a.u.b." rijden ze hier in ZaWa volgensmij allemaal met deze helmen.
Ben toevallig afgelopen week nog bij huijsmans geweest. Daar vertelden ze dat ze in principe alleen Nolan en BMW verkopen/leveren. Vanaf volgend jaar wordt de nieuwste helm van BMW, systeem VI geleverd aan de politie e.d.
Dus waarschijnlijk ook de Nolan N102. Ik had em nog nooit gezien in politie uitvoering, temeer omdat het een vervelende helm schijnt te zijn vanwege het externe zonnevizier. Ik rij nu voor het eerst ook met Nolan (N103) en die bevalt me goed, terwijl ik toch lange tijd een Schuberth rijder ben geweest. Maar bedankt voor alle antwoorden!!
Systeem VI heeft ook een zonnevizier, welke IN de helm zit. Nog even afwacheten dus...
ff een kleine vraag,die doorzichtige lamp achter op de bovenstaande foto.wat voor effect geeft die?