Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 707326 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #630 Gepost op: 10 augustus 2009, 17:38:48
Witte kap?

Dat lijkt mij geen flits uitvoering, maar een led versie. Het is of een Pintsch Bamag module, of het is een Mercura LED



Groeten, Ruud


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #631 Gepost op: 10 augustus 2009, 18:15:58
Witte kap?

Dat lijkt mij geen flits uitvoering, maar een led versie. Het is of een Pintsch Bamag module, of het is een Mercura LED



Groeten, Ruud

Ja LED ''flits'' merk Pintsch Bamag type LED BKL LO NL ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #632 Gepost op: 10 augustus 2009, 20:12:41
Ja LED ''flits'' merk Pintsch Bamag type LED BKL LO NL ....

Wat weet je dat toch goed Jeroen....  ::)  ;D


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #633 Gepost op: 13 augustus 2009, 19:59:09
Even iets nieuws, in het rijnmondse zijn ze met een proef begonnen, namelijk het testen van de Mp3 van Piago, even een brigadier aangesproken en zette hem even goed voor de foto neer, hierbij de foto`s, de proef loopt vanuit District 5 Noord, wellicht iets ter vervanging van de wijkmotoren. De duur van de proef is een maand. Je mag er met een normaal B rijbewijs oprijden dus je hoeft niet speciaal een A rijbewijs in bezit te hebben. Dus iedere agent kan er zo oprijden, wel met wat instructies van uit de fabriek. Topspeed van 165km, dus voor in de wijkteams genoeg power O0.







groetjes

roy


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #634 Gepost op: 13 augustus 2009, 20:11:29
Even iets nieuws, in het rijnmondse zijn ze met een proef begonnen, namelijk het testen van de Mp3 van Piago, even een brigadier aangesproken en zette hem even goed voor de foto neer, hierbij de foto`s, de proef loopt vanuit District 5 Noord, wellicht iets ter vervanging van de wijkmotoren. De duur van de proef is een maand. Je mag er met een normaal B rijbewijs oprijden dus je hoeft niet speciaal een A rijbewijs in bezit te hebben. Dus iedere agent kan er zo oprijden, wel met wat instructies van uit de fabriek. Topspeed van 165km, dus voor in de wijkteams genoeg power O0.








groetjes

roy

Ook al zien rijden in Regio Midden-West Brabant. De betreffende motorrijder was een beetje stuntelig aan het draaien op de weg!?!? Kennelijk geen instructie gehad van de fabrike. (dit was al een tijdje geleden dus er is ook al ervaring mee in een andere regio).


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #635 Gepost op: 13 augustus 2009, 20:37:19
Beetje play-mobiel look-a-like vindt ik het.....  :-X
Alsof er nog niet genoeg keuze is in voertuigen....... Auto's, motoren, fietsen, scooters, paarden.....


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #636 Gepost op: 14 augustus 2009, 00:07:38
en dat andere ding, hoe heet het ook alweer, oja: de segway.


Bart S

  • Gast
Reactie #637 Gepost op: 14 augustus 2009, 06:26:50
en dat andere ding, hoe heet het ook alweer, oja: de segway.

Ik wil de MP3, of een gewone motor toch niet vergelijken met een Segway hoor....
en wat betreft de MP3, ik heb er van de week even opgezeten, maar ik vond hem te klein (ben 1.94), ik zat er echt niet lekker op. En persoonlijk heb ik liever gewoon een normale motor onder mijn billen. Maar ik denk dat het wel een oplossing kan zijn, vanwege dat B-rijbewijs. Maar of het de motor helemaal gaat vervangen? Denk het niet....


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #638 Gepost op: 14 augustus 2009, 22:50:22
Ook al zien rijden in Regio Midden-West Brabant. De betreffende motorrijder was een beetje stuntelig aan het draaien op de weg!?!? Kennelijk geen instructie gehad van de fabrike. (dit was al een tijdje geleden dus er is ook al ervaring mee in een andere regio).

Waar ergens in de Regio Midden en West Brabant??


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #639 Gepost op: 15 augustus 2009, 13:51:57

Waar ergens in de Regio Midden en West Brabant??

Roosendaal, denk een week of 3 geleden.