Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 710871 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #720 Gepost op: 2 november 2009, 17:19:21






Een aantal motoren voor het Paleis Noordeinde in Den Haag
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #721 Gepost op: 5 november 2009, 20:47:03
In plaats van wéér een foto van een dienstmotor, nu een detailfoto van een Honda Pan European van de Dienst Controle Infrastructuur Verkeer - Amsterdam Amstelland

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Roy009147

  • BOA, OvD-Bz
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #722 Gepost op: 6 november 2009, 14:31:28
Waarom een MDT (scherm midden?) en een Garmin Zumo. Kan de navigatie niet draaien op de MDT??
Servo Per Amikeco


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #723 Gepost op: 6 november 2009, 19:30:29
Waarom een MDT (scherm midden?) en een Garmin Zumo. Kan de navigatie niet draaien op de MDT??



Denk dat het geen MDT scherm is maar bediening van de mob.

Zag trouwens enkele dagen terug een opvallende Yamaha 1300 met KLPD snelweg logo..... toch van BMW af gestapt denk ik zo... kijken wanneer de eerste foto komt.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #724 Gepost op: 6 november 2009, 21:36:34
Waarom een MDT (scherm midden?) en een Garmin Zumo. Kan de navigatie niet draaien op de MDT??


Zoals Spotterhaaglanden al zei: Het is geen MDT, maar het bedieningsscherm voor de mobi. De mobi zelf zit ingebouwd in het linkervakje in de kuip. Het scherm is met handschoenen aan te bedienen.


Roy009147

  • BOA, OvD-Bz
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #725 Gepost op: 7 november 2009, 11:22:05
Ah dat verklaart een hoop. Thnx
Servo Per Amikeco


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #726 Gepost op: 7 november 2009, 11:32:05
Tegenwoordig is er al een mogelijkheid om navigatie en gebruik van mobilifoon op 1 scherm te gebruiken, door middel van touch-screen. Hiermee kan ook gebruik worden gemaakt van een gsm.  Ik denk wel dat er een aardig prijskaartje aan hangt.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #727 Gepost op: 7 november 2009, 13:57:34
Naast het prijskaartje vraag ik me ook af of je dat ook allemaal wil op de motor. Wordt wel erg veel: De meldkamer uitluisteren, telefoon aannemen, want de chef wil graag ook weten wat de melding is, ook nog opletten waar "Miep" je naar toe stuurt en oh, ja er rijdt ook nog ander verkeer en ik moet met spoed ergens naar toe... En voor die melding moet ik eigenlijk schakelen naar een ander kanaal  ;D


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #728 Gepost op: 7 november 2009, 14:02:33
;D ;D

Ik zie het al voor me. En daarnaast moet je ook nog genoeg ruimte hebben, want het systeem draait op een soort van mini PC. Ik zal binnenkort even een foto maken van het display op een dienstmotor. Daar zit overigens geen gsm functie op, althans is niet in gebruik. Zal vast mogelijk zijn.


Roy009147

  • BOA, OvD-Bz
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #729 Gepost op: 8 november 2009, 11:09:01
Volgens mij hebben de motoren van de RAV hier wel al een dergelijk systeem waarbij alles via een scherm geregeld wordt.
Servo Per Amikeco