Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 211460 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2016, 10:30:17
Citaat van: RobertD link=msg=1403502 date=1454405272
Om een voorbeeld te geven vanuit de praktijk:

Zelf heb ik gesolliciteerd met een HBO diploma op zak voor de functie van Hoofdagent en ben toentertijd uitgenodigd.

Het is gewoon van belang dat jij je keuzes kunt onderbouwen.

Succes met wachten, hoop op een uitnodiging voor jullie!

Dankjewel! Heb je nu weer gesolliciteerd omdat je de vorige keer een selectieronde niet had gehaald of ga je al beginnen aan de opleiding?  :)


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #11 Gepost op: 2 februari 2016, 10:44:17
Citaat van: liees link=msg=1403494 date=1454402389
ah leuk! Ik zit zelf in het examenjaar nu van MBO4 en heb gesolliciteerd met een havo overgangsbewijs.
Weet zelf dat ze spraken van een paar duizend aanmeldingen over heel Nederland en had gehoord dat na 3 dagen 1500 sollicitaties landelijk waren binnengekomen.

Inderdaad dus even afwachten.. Dacht misschien weet iemand hoeveel klassen ze meestal vullen per politie academie want lijkt me niet dat er maar 1 klas komt dan toch?

Leuk! Welke richting doe je nu examen in?


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #12 Gepost op: 2 februari 2016, 10:47:23
Opleiding zegt niet alles! Ik heb zelf een HBO-diploma. Moet nu alleen nog medische keuring en antecedentenonderzoek. Wat wel belangrijk is dat je goed motiveert waarom je N4 wilt, ondanks een HBO of misschien zelfs hoger.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


RobertD

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #13 Gepost op: 2 februari 2016, 10:54:44
Citaat van: liees link=msg=1403503 date=1454405417
Dankjewel! Heb je nu weer gesolliciteerd omdat je de vorige keer een selectieronde niet had gehaald of ga je al beginnen aan de opleiding?  :)

Nee, ik heb in juni 2015 gesolliciteerd op de toenmalig openstaande vacature van Hoofdagent. Inmiddels heb ik het traject in zoverre doorlopen dat ik volgende week donderdag mijn medische keuring heb. Daarnaast heb ik ook de brief ontvangen waarin de intentie staat mij aan te stellen en start voor mij de opleiding in week 21 2016. Dit is uiteraard onder voorbehoud van de medische keuring en het antecedentenonderzoek.

Al met al is het een proces waar je geduld voor op dient te brengen, maar dat is het allemaal waard.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #14 Gepost op: 2 februari 2016, 10:58:04
Citaat van: Cooky link=msg=1403505 date=1454406257
Leuk! Welke richting doe je nu examen in?

Horeca Ondernemer Manager, sluit naar mijn mening totaal niet aan op de politie academie dat is wel
jammer maar heb wel bijvoorbeeld goeie omgang met mensen en in diverse grootschalige/internationale hotels in Amsterdam stage gelopen waar je te maken krijgt met diverse culturen.. Dus hopen dat ze daar misschien toch iéts in zien haha


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #15 Gepost op: 2 februari 2016, 11:05:53
Citaat van: liees link=msg=1403508 date=1454407084
Horeca Ondernemer Manager, sluit naar mijn mening totaal niet aan op de politie academie dat is wel
jammer maar heb wel bijvoorbeeld goeie omgang met mensen en in diverse grootschalige/internationale hotels in Amsterdam stage gelopen waar je te maken krijgt met diverse culturen.. Dus hopen dat ze daar misschien toch iéts in zien haha

Ach, elke studie heeft wel iéts wat raakvlakken kan hebben met de Politie. Hier hoef je je niet ál te druk over te maken! :)

Laat je weten of je wat hoort eerdaags? ;)


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #16 Gepost op: 2 februari 2016, 11:11:12
Als het goed is start ik in week 41 met de opleiding. Als alles goed gaat uiteraard. Heb voor week 21 gesolliciteerd maar werd door gezet naar week 41. Ben nu in afwachting van mijn eindgesprek.
Hoofdagent Oost-Nederland


Lydia81

  • Sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #17 Gepost op: 2 februari 2016, 11:22:38
Citaat van: liees link=msg=1403508 date=1454407084
Horeca Ondernemer Manager, sluit naar mijn mening totaal niet aan op de politie academie dat is wel
jammer maar heb wel bijvoorbeeld goeie omgang met mensen en in diverse grootschalige/internationale hotels in Amsterdam stage gelopen waar je te maken krijgt met diverse culturen.. Dus hopen dat ze daar misschien toch iéts in zien haha

Nou deze voormalig stewardess is ook aangenomen hoor, dus het kan! ;)


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #18 Gepost op: 2 februari 2016, 11:36:30
Citaat van: Cooky link=msg=1403509 date=1454407553
Ach, elke studie heeft wel iéts wat raakvlakken kan hebben met de Politie. Hier hoef je je niet ál te druk over te maken! :)

Laat je weten of je wat hoort eerdaags? ;)

jaaa dat is zeker waar.. mocht ik wat horen dan laat ik wat weten!
Enig idee hoelang het ongeveer nog kan duren?
Geloof dat het per mail kan, telefonisch maar ook per brief of niet?


Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1403512 date=1454407872
Als het goed is start ik in week 41 met de opleiding. Als alles goed gaat uiteraard. Heb voor week 21 gesolliciteerd maar werd door gezet naar week 41. Ben nu in afwachting van mijn eindgesprek.

wow meen je? dus dat is in oktober terwijl je afgelopen jaar al gesolliciteerd hebt, Hoe kan dat? Hadden ze teveel aanmeldingen of.. en weet je toevallig ook met hoeveel
klassen ze starten in oktober?


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #19 Gepost op: 2 februari 2016, 11:41:01
Citaat van: liees link=msg=1403517 date=1454409390
jaaa dat is zeker waar.. mocht ik wat horen dan laat ik wat weten!
Enig idee hoelang het ongeveer nog kan duren?
Geloof dat het per mail kan, telefonisch maar ook per brief of niet?


Zover ik weet wordt alles via de mail gedaan bij de briefselectie. Ik heb al 2 keer eerder gesolliciteerd en beide keren moest ik langer dan 2 weken wachten op een antwoord. Helaas kwam ik niet door de briefselectie heen  :(
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant