Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214809 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rienk87

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1430 Gepost op: 3 augustus 2016, 22:20:36
Citaat van: Marklf link=msg=1440551 date=1470255272
Speciaal voor Wolfs en de anderen die er in geïnteresseerd zijn :)

De eerste drie dagen waren echt zo leuk! Ik heb echt de leukste baan die ik me kan dromen, maandag op onze eerste dag zijn we meteen beëdigd. Echt een speciaal moment om mee te maken, we zijn nu toch echt officieel opsporingsambtenaar! Gister hebben we de hele dag training vuurwapendragend gehad eerst over de protocollen hoe je moet om gaan met de Walter en in de middag hebben we voor het eerst geschoten, altijd leuk ;) Vandaag hadden we eerst in de ochtend uitleg over de digitale werk omgeving, dus beetje saai en vanmiddag hebben we twee uren AZV (aanhouding en zelfverdediging) dus hebben we lekker met elkaar kunnen stoeien :) Nu heb ik echter wel last van mijn oor door de knie van een collega xD Morgen hebben we eerst weer training vuurwapen dragend en daarna professioneel fit, dus ben benieuwd wat de dag ons brengt! :D


Klinkt heel erg goed!!! :D veel plezier man!


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1431 Gepost op: 3 augustus 2016, 22:33:37
Speciaal voor Wolfs en de anderen die er in geïnteresseerd zijn :)

De eerste drie dagen waren echt zo leuk! Ik heb echt de leukste baan die ik me kan dromen, maandag op onze eerste dag zijn we meteen beëdigd. Echt een speciaal moment om mee te maken, we zijn nu toch echt officieel opsporingsambtenaar! Gister hebben we de hele dag training vuurwapendragend gehad eerst over de protocollen hoe je moet om gaan met de Walter en in de middag hebben we voor het eerst geschoten, altijd leuk ;) Vandaag hadden we eerst in de ochtend uitleg over de digitale werk omgeving, dus beetje saai en vanmiddag hebben we twee uren AZV (aanhouding en zelfverdediging) dus hebben we lekker met elkaar kunnen stoeien :) Nu heb ik echter wel last van mijn oor door de knie van een collega xD Morgen hebben we eerst weer training vuurwapen dragend en daarna professioneel fit, dus ben benieuwd wat de dag ons brengt! :D
Mooi verslag. Maar ben benieuwd of deze dagen er ook zo uit zien voor de reguliere opleiding.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1432 Gepost op: 3 augustus 2016, 23:55:41
Na je Blauwe Maand krijg je training mbt gebruik vuurwapen dus dan kan je dag er zomaar zo uit zien. Behalve dan het stukje uitleg mbt de digitale omgeving. Dat heb je al gehad. Dat kan dan een les zijn over verkeer, aangiftes etc.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1433 Gepost op: 4 augustus 2016, 00:05:07
Nog een aanvulling op de reactie van PWB: de eerste tien weken die Marklf heeft zijn anders ingericht dan de reguliere opleiding. Vanaf week 41 draait hij gewoon mee met de rest in tertiel 4.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1434 Gepost op: 4 augustus 2016, 00:43:38
Helder jongens!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


PeterK90

  • Aspirant N4 Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 183
Reactie #1435 Gepost op: 4 augustus 2016, 13:57:52
De eerste 8 maanden is voor 85% alleen maar theorie! Uiteraard wel met sportlessen tussendoor. Maar je zit het meest in de schoolbanken (aangifte en baliegesprekken)


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1436 Gepost op: 4 augustus 2016, 14:02:05
De eerste 8 maanden is voor 85% alleen maar theorie! Uiteraard wel met sportlessen tussendoor. Maar je zit het meest in de schoolbanken (aangifte en baliegesprekken)
Saai? Veel droge stof? Of goed te doen? 8 maand alleen maar in de boeken is ook zo wat haha. Gelukkig wisselt het zich wel af met sport!  :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1437 Gepost op: 4 augustus 2016, 15:06:50
Citaat van: PeterK90 link=msg=1440659 date=1470311872
De eerste 8 maanden is voor 85% alleen maar theorie! Uiteraard wel met sportlessen tussendoor. Maar je zit het meest in de schoolbanken (aangifte en baliegesprekken)

Maar na die 8 maanden ga je toch het veld in? Krijg je dan geen wapen training (Pepper, vuurwapen, knuppel) van te voren?

Lijkt me vrij sterk dat je zonder wapens het veld in gaat haha
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Berattt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #1438 Gepost op: 4 augustus 2016, 15:11:57
Even een vraagje tussendoor,
Kregen jullie meteen de uitslag van de screening na huisbezoek?
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1439 Gepost op: 4 augustus 2016, 15:17:15
Citaat van: Berattt link=msg=1440678 date=1470316317
Even een vraagje tussendoor,
Kregen jullie meteen de uitslag van de screening na huisbezoek?

Sommige onofficieel wel, sommige niet.
Ik ben een van diegene die nog aan het wachten is.  ;)