Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 211420 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #1800 Gepost op: 10 december 2018, 19:40:46
Het stukje opsporing zou, als je op de goede afdeling geplaatst wordt, een grote bijlage leveren aan beter politiewerk. Als je weet hoe opsporing achter je, soms simpele, aanhouding werkt, kan je veel meer zaken meepakken naast puur de aanhouding.
En voor de PV's is het ook een prima opsteker. Op school leer je geen pv's schrijven.


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #1801 Gepost op: 4 maart 2019, 20:18:51
Inmiddels is er alweer een topic voor de start in oktober 2019 jongens! Dan zijn wij alweer klaar :o...

Hoop dat iedereen tot nu toe interessante lessen in opsporing krijgt en een leuk probleem heeft om aan te pakken voor GVZ.

Zijn er al mensen die weten waar ze uitgeplaatst hopen te worden? Of welke weg ze daarna willen bewandelen??


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1802 Gepost op: 6 maart 2019, 00:20:18
Time flies! Laatste 7 maanden nog. Momenteel veel zelfstandig aan het werk. Opdrachten worden uitgezet en zoek het maar uit. Net zoals je GVZ eigenlijk.
Verder helaas veel les uitval door tekort aan docenten. Veel vrij, leuk maar werkt op een gegeven moment wel demotiverend.

Als het goed is hoort onze lichting die op de PA in Apeldoorn zit het volgende week waar we geplaatst worden. Geen flauw idee wat het gaat worden, wordt puur een kwestie van waar is de nood het hoogst en wie valt er binnen het uur / anderhalf uur reistijd.
Hoofdagent Oost-Nederland


Daco

  • Selectie procedure voor Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1803 Gepost op: 8 juni 2019, 10:01:49
Het einde is in zicht dames en heren! Iedereen alles behaald? Ik heb onlangs taalperfect afgesloten, wat een heerlijk gevoel was dat zeg.

Moet eerlijk zeggen dat T9 voor mij het zwaarste tertiel is. Mijn motivatie is echt verdwenen als sneeuw voor de zon. De hele dag in dat muffe kantoortje zitten en documenten doorlezen. De hoogtepunt van mijn dag is dan ook als ik weg kan gaan om een getuige te horen... hahah vreselijk dit.

Helemaal dramatisch als je collega's hoort wegrijden met O&G en dan zit je daar maar..

Ik ben dan ook van mening dat twee maanden CUBT/VVC wel voldoende zouden zijn maar goed..

ach ja.. nog eventjes doorbijten.. nog heel even en dan mogen wij onze vier strepen opdoen 098uo


ThickBlueLine

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #1804 Gepost op: 28 juli 2019, 15:06:56
Time flies! Laatste 7 maanden nog. Momenteel veel zelfstandig aan het werk. Opdrachten worden uitgezet en zoek het maar uit. Net zoals je GVZ eigenlijk.
Verder helaas veel les uitval door tekort aan docenten. Veel vrij, leuk maar werkt op een gegeven moment wel demotiverend.

Als het goed is hoort onze lichting die op de PA in Apeldoorn zit het volgende week waar we geplaatst worden. Geen flauw idee wat het gaat worden, wordt puur een kwestie van waar is de nood het hoogst en wie valt er binnen het uur / anderhalf uur reistijd.

Wat heb jij een kneitergroot aspirant plaatje onderaan je teksten...!!!  ;D ;D


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1805 Gepost op: 2 augustus 2019, 13:11:19
Wat heb jij een kneitergroot aspirant plaatje onderaan je teksten...!!!  ;D ;D

Is voor mensen met slechte ogen. ;)
Hoofdagent Oost-Nederland


Daco

  • Selectie procedure voor Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1806 Gepost op: 4 september 2019, 23:01:08
En de laatste maand, voor mij nog 5 diensten bij de VVV/CUBT en dan eindelijk klaar!

Alle toetsen behaald en 2 september bevorderd tot hoofdagent.

Zijn er nog meer mensen klaar?


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1807 Gepost op: 24 december 2019, 18:35:35
En de laatste maand, voor mij nog 5 diensten bij de VVV/CUBT en dan eindelijk klaar!

Alle toetsen behaald en 2 september bevorderd tot hoofdagent.

Zijn er nog meer mensen klaar?

Zeker, al een tijdje. Maar geldt voor de meesten hier denk ik.
Hoofdagent Oost-Nederland