Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 214800 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #970 Gepost op: 30 mei 2016, 17:03:56
Citaat van: JaneDoe link=msg=1426632 date=1464618602
Eindelijk vandaag het verlossende telefoontje gehad. Ook ik ben door naar het eindgesprek
Mijn dag kan niet meer stuk, hihi  098uo

Gefeliciteerd en succes bij de volgende stap!

Vreemd dat mensen van verschillende eenheden steeds wat te horen krijgen, terwijl het centraal door W&S wordt gedaan?
Iemand die daar een verklaring voor kan bedenken? ;)


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #971 Gepost op: 30 mei 2016, 17:18:17
Citaat van: Alibaba link=msg=1426635 date=1464619716
Gefeliciteerd!! Goed man! Kon natuurlijk ook bijna niet anders met die goede testuitslagen! :D

Het lange wachten maakte me toch wel een beetje onzeker.
Je weet natuurlijk niet precies waar ze op gaan selecteren en mogelijk verschilt dat ook weer per eenheid.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #972 Gepost op: 30 mei 2016, 17:21:58
Citaat van: JaneDoe link=msg=1426647 date=1464621497
Het lange wachten maakte me toch wel een beetje onzeker.
Je weet natuurlijk niet precies waar ze op gaan selecteren en mogelijk verschilt dat ook weer per eenheid.

Bedoelde niet waarop ze selecteren. Ik bedoelde dat bijvoorbeeld Carlos wat te horen krijgt van de Eenheid Limburg en zoals hetzelfde was met de uitslag van de briefselectiegesprek en het plannen van selectie A en B, werd per eenheid het verteld. Nu wordt het blijkbaar door elkaar gehusseld.
Niet heel erg duidelijk verhaal, maar hoop dat je begrijpt wat de strekking van mijn vraag was ;)

Nogmaals gefeliciteerd en hoop dat je het korpsgesprek gaat halen!


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #973 Gepost op: 30 mei 2016, 17:33:23
Citaat van: JaneDoe link=msg=1426632 date=1464618602
Eindelijk vandaag het verlossende telefoontje gehad. Ook ik ben door naar het eindgesprek
Mijn dag kan niet meer stuk, hihi  098uo

Awww yes. Join the club, GEFELICITEERD  098uo 098uo
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #974 Gepost op: 30 mei 2016, 17:36:04
Citaat van: Sheppard link=msg=1426641 date=1464620636
Gefeliciteerd en succes bij de volgende stap!

Vreemd dat mensen van verschillende eenheden steeds wat te horen krijgen, terwijl het centraal door W&S wordt gedaan?
Iemand die daar een verklaring voor kan bedenken? ;)

Dat is idd vreemd ja. Want je zou denken dat als ze iedereen onderling vergelijken ze direct iedereen van die regio bericht kunnen geven..

Ik weet dat ik het al eerder heb gezegd, maar anders spam W&S gewoon plat met bellen zou ik zeggen  :P
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #975 Gepost op: 30 mei 2016, 17:49:43
Citaat van: Carlos link=msg=1426652 date=1464622564
Dat is idd vreemd ja. Want je zou denken dat als ze iedereen onderling vergelijken ze direct iedereen van die regio bericht kunnen geven..

Ik weet dat ik het al eerder heb gezegd, maar anders spam W&S gewoon plat met bellen zou ik zeggen  :P

Dat is wat ik bedoelde. Het is vreemd.

Morgen pleeg ik weer een belletje  ;)


Simone

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #976 Gepost op: 30 mei 2016, 17:49:53
Ik krijg nog elke keer kriebels als ik deze topics hier lees, maar ondanks de nieuwe vacatures ga ik toch wachten totdat ik deze studie af heb binnen hopelijk anderhalf jaar.
Ik geloof dat toen ik solliciteerde (midden 2014), er 20 plaatsen waren voor Eenheid Limburg. Ik weet in ieder geval dat zoiets wel gezegd is maar ik weet alleen niet meer hoeveel mensen toen in totaal solliciteerden.
Weet iemand van jullie trouwens of het zo is dat als je een positief rapport zou hebben maar niet uitgenodigd wordt voor het eindgesprek, of je dan wordt doorgeschoven naar de volgende lichting? Of ben je dan in feite alsnog afgewezen voor de selectie en zou je weer opnieuw moeten beginnen?


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #977 Gepost op: 30 mei 2016, 17:50:04
Ik ook door naar het eindgesprek, voor de eenheid Amsterdam! 8 juni al  098uo


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #978 Gepost op: 30 mei 2016, 18:13:56
Citaat van: Simone link=msg=1426658 date=1464623393
Ik krijg nog elke keer kriebels als ik deze topics hier lees, maar ondanks de nieuwe vacatures ga ik toch wachten totdat ik deze studie af heb binnen hopelijk anderhalf jaar.
Ik geloof dat toen ik solliciteerde (midden 2014), er 20 plaatsen waren voor Eenheid Limburg. Ik weet in ieder geval dat zoiets wel gezegd is maar ik weet alleen niet meer hoeveel mensen toen in totaal solliciteerden.
Weet iemand van jullie trouwens of het zo is dat als je een positief rapport zou hebben maar niet uitgenodigd wordt voor het eindgesprek, of je dan wordt doorgeschoven naar de volgende lichting? Of ben je dan in feite alsnog afgewezen voor de selectie en zou je weer opnieuw moeten beginnen?

Als men gebeld wordt zijn er 3 opties. Eigenlijk diegene die jij noemt. Je krijgt te horen dat je wordt uitgenodigd, doorgeschoven of alsnog afgewezen.
Ze bellen sowieso, maar alledrie de opties kunnen als ik het goed heb begrepen. Daarom dat velen met mij zenuwachtig zijn, zeker nu ze zoals ik hierboven heb verteld beetje afwijzen van de eerdere procedure.
Succes met het afronden van je studie. Jouw gedachte heb ik ook gehad nadat ik was afgewezen. Ben nu bijna klaar met mijn opleiding. Succes met het behalen van het papiertje !


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #979 Gepost op: 30 mei 2016, 18:15:51
Citaat van: LSPD link=msg=1426659 date=1464623404
Ik ook door naar het eindgesprek, voor de eenheid Amsterdam! 8 juni al  098uo

Gefeliciteerd! Zelf gebeld of gebeld geworden?

Je bent al snel aan de beurt!