Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 212325 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #790 Gepost op: 2 mei 2016, 09:07:05
Citaat van: Carlos link=msg=1421484 date=1462022928

Haha ja, nog even geduld  ;D


Je gaat naar profiel > forum profiel en dan bij je handtekening kopieer je dit:


[img.]http://forum.infopolitie.nl/images/stappen/stap6.png[/img]



(bij de eerste "img" haal je de "." weg :)   )


Steeds als je verder komt maak je van "stap 6" bijvoorbeeld "stap 7" enz.

thanks!


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #791 Gepost op: 2 mei 2016, 09:38:38
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1421811 date=1462170930
22 juni.  En ik solliciteer voor Oost Nederland. Weet niet hoe dat bij Den Haag zit.

.

Nee oke, het zal voor Den Haag vast wel iets afwijken, maar ik neem aan dat ze wel allemaal rond een bepaalde periode moeten plaats vinden, aangezien de volgende stappen in de selectie ook enige tijd in beslag zullen nemen.

Wel fijn dat het voor jou nu al helemaal vast staat. Had jij trouwens toen ook een mail ontvangen dat er een selectie werd gemaakt van de beste rapporten? Voorheen was het volgens mij zelfs zo, dat iedereen met een positief rapport door mocht naar het eindgesprek. Dat is pas onlangs verandert volgens mij.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #792 Gepost op: 2 mei 2016, 10:29:29


Nee oke, het zal voor Den Haag vast wel iets afwijken, maar ik neem aan dat ze wel allemaal rond een bepaalde periode moeten plaats vinden, aangezien de volgende stappen in de selectie ook enige tijd in beslag zullen nemen.

Wel fijn dat het voor jou nu al helemaal vast staat. Had jij trouwens toen ook een mail ontvangen dat er een selectie werd gemaakt van de beste rapporten? Voorheen was het volgens mij zelfs zo, dat iedereen met een positief rapport door mocht naar het eindgesprek. Dat is pas onlangs verandert volgens mij.

Het is een hele geruststelling inderdaad.
En het klopt wat je zegt. Er wordt inderdaad een selectie gemaakt van de beste rapporten. Dus met een positief rapport alleen ben je er nog niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #793 Gepost op: 2 mei 2016, 10:50:35
Nu bijna 7 weken geleden heb ik een positief rapport ontvangen, maar als ik iedereen hier zo hoor ga ik er niet vanuit dat ik volgende week al bericht krijg of ik wel of niet door ben naar korpsgesprek... Achja, 2 weken terug ook maar voor de zekerheid ingeschreven voor Social Work op het HBO mocht ik niet door zijn in deze selectie.  998765
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #794 Gepost op: 2 mei 2016, 11:28:05
Citaat van: Rasja link=msg=1421827 date=1462179035
Nu bijna 7 weken geleden heb ik een positief rapport ontvangen, maar als ik iedereen hier zo hoor ga ik er niet vanuit dat ik volgende week al bericht krijg of ik wel of niet door ben naar korpsgesprek... Achja, 2 weken terug ook maar voor de zekerheid ingeschreven voor Social Work op het HBO mocht ik niet door zijn in deze selectie.  998765

 :o Wow, jij bent al gewoon bijna door de 8 weken heen dus. Volgende week anders gewoon zelf even navragen, als je dan nog steeds niks hebt gehoord.

Wel verstandig om iets achter de hand te houden inderdaad, mocht je er niet doorheen komen. Ik dacht eerst dat je na deel B het ergste al wel had gehad, maar daar geloof ik steeds minder in  :-\
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #795 Gepost op: 2 mei 2016, 12:10:35


:o Wow, jij bent al gewoon bijna door de 8 weken heen dus. Volgende week anders gewoon zelf even navragen, als je dan nog steeds niks hebt gehoord.

Wel verstandig om iets achter de hand te houden inderdaad, mocht je er niet doorheen komen. Ik dacht eerst dat je na deel B het ergste al wel had gehad, maar daar geloof ik steeds minder in  :-\

Ik vind persoonlijk vanaf het moment dat je je rapport hebt spannender worden. Omdat je tegen het eind loopt en het proces zo gestaag verloopt. Wachten is een kriem en je geduld als maar meer op de proef gesteld. Maar ja alles went haha.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #796 Gepost op: 2 mei 2016, 12:13:23
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1421849 date=1462183835

Ik vind persoonlijk vanaf het moment dat je je rapport hebt spannender worden. Omdat je tegen het eind loopt en het proces zo gestaag verloopt. Wachten is een kriem en je geduld als maar meer op de proef gesteld. Maar ja alles went haha.

.

Inderdaad! Afgelopen tijd heb ik amper aan de selectie gedacht. Maar nu het moment dichterbij komt ben ik er wel weer meer mee bezig haha.
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #797 Gepost op: 2 mei 2016, 12:22:56
Inderdaad! Afgelopen tijd heb ik amper aan de selectie gedacht. Maar nu het moment dichterbij komt ben ik er wel weer meer mee bezig haha.
Zelfde gevoel heb ik ook. Alleen ik wacjt al iets langer haha. Begint zo langzamerhand wel dichterbij te komen. Heb jij je bewust blauw al gehad of nog niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #798 Gepost op: 2 mei 2016, 12:40:38
Citaat van: Rasja link=msg=1421850 date=1462184003
Inderdaad! Afgelopen tijd heb ik amper aan de selectie gedacht. Maar nu het moment dichterbij komt ben ik er wel weer meer mee bezig haha.

Oh ik denk er nog wel dagelijks aan hoor  e050 Ben normaal gesproken wel geduldig, maar vind deze onzekerheid echt vreselijk haha.
Vind het een stuk minder erg als ik gewoon naar een datum kan toeleven. Maar dat is hier helaas niet het geval.

Laten we gewoon hopen dat jij, Rasja, 1 van de eerste was die zijn rapport binnen had. En dat ze nu dus van bijna iedereen het rapport hebben zodat ze die dan eindelijk kunnen gaan vergelijken.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #799 Gepost op: 2 mei 2016, 18:54:49
Citaat van: JaneDoe link=msg=1421852 date=1462185638
Oh ik denk er nog wel dagelijks aan hoor  e050 Ben normaal gesproken wel geduldig, maar vind deze onzekerheid echt vreselijk haha.
Vind het een stuk minder erg als ik gewoon naar een datum kan toeleven. Maar dat is hier helaas niet het geval.

Laten we gewoon hopen dat jij, Rasja, 1 van de eerste was die zijn rapport binnen had. En dat ze nu dus van bijna iedereen het rapport hebben zodat ze die dan eindelijk kunnen gaan vergelijken.

Voor mij is het nog niet eens een week geleden dat ik de uitslag van mijn rapport heb gekregen. Ben nu al ongeduldig! ;)