Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 212390 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Daantjee

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #870 Gepost op: 20 mei 2016, 19:21:11
Citaat van: Molokai link=msg=1425089 date=1463764426
Ik flex in de zorg op dit moment. Dit kan ik blijven doen als het niks wordt.

Aan wat voor leeftijd moet ik dan denken?


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #871 Gepost op: 20 mei 2016, 20:57:41
Citaat van: Daantjee link=msg=1425068 date=1463760293
Hoi, ik heb een vraag voor degene die dit leest  :P
Wat doen de mensen die nu aan het solliciteren zijn voor een functie? Tussenjaar, studeren of werken?

Heey,

Ik ben momenteel bezig met het afronden van de Hogere Juridische Opleiding  (Hbo) en werk in de gevangenis.
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik 4 jaar geleden heb gesolliciteerd. Succes met het maken van je keuze.


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #872 Gepost op: 20 mei 2016, 22:40:35
Heb je dan geen last van een belangenverstrengeling? Dit heb ik namelijk gehoord bij Bewust Blauw toen der tijd
Volgens mij is dat enkel bij de VP.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #873 Gepost op: 20 mei 2016, 23:22:38
Citaat van: Carlos link=msg=1425078 date=1463761440
Heb je dan geen last van een belangenverstrengeling? Dit heb ik namelijk gehoord bij Bewust Blauw toen der tijd

Een opsporingsambtenaar mag idd geen beveiliger zijn, en vice versa. Maar Rosco impliceert al dat hij stopt bij de beveiliging als hij door de politie wordt aangenomen.

(Dit heeft overigens niets met VP te maken. Zie Art 5 Wet particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus).
Senior GGP / Oost-Brabant


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #874 Gepost op: 20 mei 2016, 23:53:08
Een opsporingsambtenaar mag idd geen beveiliger zijn, en vice versa. Maar Rosco impliceert al dat hij stopt bij de beveiliging als hij door de politie wordt aangenomen.

(Dit heeft overigens niets met VP te maken. Zie Art 5 Wet particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus).
Nou een beter antwoord kun je niet krijgen! Top. En inderdaad als ik wordt aangenomen stop ik uiteraard bij de beveiliging.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Daantjee

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #875 Gepost op: 21 mei 2016, 00:02:46
Citaat van: Sheppard link=msg=1425117 date=1463770661
Heey,

Ik ben momenteel bezig met het afronden van de Hogere Juridische Opleiding  (Hbo) en werk in de gevangenis.
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik 4 jaar geleden heb gesolliciteerd. Succes met het maken van je keuze.

Ik heb je even een PM gestuurd voor wat vragen, omdat anders dit topic een beetje wordt veranderd  :P


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #876 Gepost op: 21 mei 2016, 21:02:16
Citaat van: Nick link=msg=1425152 date=1463779358
Een opsporingsambtenaar mag idd geen beveiliger zijn, en vice versa. Maar Rosco impliceert al dat hij stopt bij de beveiliging als hij door de politie wordt aangenomen.

(Dit heeft overigens niets met VP te maken. Zie Art 5 Wet particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus).

Aha, dan begrijp ik het. Bedankt voor de uitleg!  ;D
Aspirant Hoofdagent Limburg  


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #877 Gepost op: 23 mei 2016, 12:37:16
Citaat van: Rasja link=msg=1424969 date=1463739917
Gefeliciteerd!! Ik ben nu op weg naar bewust blauw die ipv aan het begin nu na de derde selectie dag is.

Heey Rasja,
Hoe was Bewust Blauw afgelopen vrijdag, nog iets wijzer geworden?
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


biam4

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #878 Gepost op: 23 mei 2016, 13:17:33
Heeeeyy,

Ik heb vanaf het begin meegelezen, maar dacht laat ik nu ook maar eens meedoen :)
Ik heb gesolliciteerd voor Hoofdagent bij de Eenheid Rotterdam.
Heb 4 weken geleden mijn rapport ontvangen en die was positief 098uo.
Ben nu dus ook aan het wachten op een reactie, hoop dat het snel gebeurd want wordt een heeeell klein beetje gek van het wachten haha
Ik heb niet echt een vraag, maar vond het zo stom om alles maar mee te blijven lezen terwijl ik niet kan reageren haha.


IbrahimV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
  • Sollicitant Hoofdagent Regio Rotterdam
Reactie #879 Gepost op: 23 mei 2016, 13:22:31
Citaat van: biam4 link=msg=1425491 date=1464002253
Heeeeyy,

Ik heb vanaf het begin meegelezen, maar dacht laat ik nu ook maar eens meedoen :)
Ik heb gesolliciteerd voor Hoofdagent bij de Eenheid Rotterdam.
Heb 4 weken geleden mijn rapport ontvangen en die was positief 098uo.
Ben nu dus ook aan het wachten op een reactie, hoop dat het snel gebeurd want wordt een heeeell klein beetje gek van het wachten haha
Ik heb niet echt een vraag, maar vond het zo stom om alles maar mee te blijven lezen terwijl ik niet kan reageren haha.

Nou dan ben je niet de enige hahaha..


Ik heb me rapport al 6 weken geleden gehad en hier ook nog aan het wachten helaas....

Maar verwacht wel dat het binnen korte tijd toch wel uitsluitsel over zal komen.
Sollicitatie Hoofdagent Regio Rotterdam