Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 213695 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #880 Gepost op: 23 mei 2016, 13:46:15
Welkom Biam! Lekker dat je rapport positief was! Was dit je eerste sollicitatie? Wel irritant dat 't wachten zo lang duurt, maar Ibrahim in het zelfde schuitje zo te lezen!

Wat is jullie leeftijd en (opleidings)achtergrond? Dit omdat er zo weinig vacatures zijn en ze bij de selectie erg selectief (kunnen) zijn, ben wel benieuwd waarop ze deze keer weer geselecteerd hebben! :)
Sollicitant Politiekundige


biam4

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #881 Gepost op: 23 mei 2016, 14:17:20
Citaat van: Kenar95 link=msg=1425499 date=1464003975
Welkom Biam! Lekker dat je rapport positief was! Was dit je eerste sollicitatie? Wel irritant dat 't wachten zo lang duurt, maar Ibrahim in het zelfde schuitje zo te lezen!

Wat is jullie leeftijd en (opleidings)achtergrond? Dit omdat er zo weinig vacatures zijn en ze bij de selectie erg selectief (kunnen) zijn, ben wel benieuwd waarop ze deze keer weer geselecteerd hebben! :)

Heey Kenar95,

Ik ben 23 jaar. Dit is mijn tweede sollicitatie, heb 3 jaar geleden gesolliciteerd voor Vrijwilliger, maar toen kwam ik 1 punt te kort op overwicht. Toen ben ik naast mijn school in de beveiliging gaan werken om dat te verbeteren. Nu had ik er 5 punten voor :). Ik heb een MBO4 diploma, en doe nu een jaar HBO.


IbrahimV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
  • Sollicitant Hoofdagent Regio Rotterdam
Reactie #882 Gepost op: 23 mei 2016, 15:49:31
Citaat van: Kenar95 link=msg=1425499 date=1464003975
Welkom Biam! Lekker dat je rapport positief was! Was dit je eerste sollicitatie? Wel irritant dat 't wachten zo lang duurt, maar Ibrahim in het zelfde schuitje zo te lezen!

Wat is jullie leeftijd en (opleidings)achtergrond? Dit omdat er zo weinig vacatures zijn en ze bij de selectie erg selectief (kunnen) zijn, ben wel benieuwd waarop ze deze keer weer geselecteerd hebben! :)

Hey kenar,

Ik ben ondertussen al 31.

Werk nu al 11 jaar binnen justitie, heb in al die jaren in gevangenissen op politiebureaus en het transport gedaan van gedetineerden.
Sollicitatie Hoofdagent Regio Rotterdam  


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #883 Gepost op: 23 mei 2016, 15:50:34
Citaat van: JaneDoe link=msg=1425481 date=1463999836
Heey Rasja,
Hoe was Bewust Blauw afgelopen vrijdag, nog iets wijzer geworden?

Hey hoi,
Bewust blauw was echt interessant, naast de leuke manier van geven was het ook ff leuk om te zien we er nu ook in de procedure zitten. Helaas wel geconstateerd dat ik als een van de weinigen nog niks heb gehoord. Geen goed teken maar heb nog geen definitieve afwijzing, dus ik blijf wachten.
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


biam4

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #884 Gepost op: 23 mei 2016, 16:00:04
In Oost-Nederland zijn ze dus al aan het bellen?
Hoop dat het voor Rotterdam dan ook snel komt!


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #885 Gepost op: 24 mei 2016, 09:18:59
Citaat van: Rasja link=msg=1425517 date=1464011434
Hey hoi,
Bewust blauw was echt interessant, naast de leuke manier van geven was het ook ff leuk om te zien we er nu ook in de procedure zitten. Helaas wel geconstateerd dat ik als een van de weinigen nog niks heb gehoord. Geen goed teken maar heb nog geen definitieve afwijzing, dus ik blijf wachten.

Zo inderdaad, ik begrijp dat dat wel voor de nodige twijfel nu zal zorgen. Maar wat je al zegt, als je nog niks hebt gehoord gewoon hoop blijven houden.

Hoe zag die groep er eigenlijk uit? Groot verschil in leeftijd, afkomst, geslacht?
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #886 Gepost op: 24 mei 2016, 11:11:05
Citaat van: JaneDoe link=msg=1425601 date=1464074339
Zo inderdaad, ik begrijp dat dat wel voor de nodige twijfel nu zal zorgen. Maar wat je al zegt, als je nog niks hebt gehoord gewoon hoop blijven houden.

Hoe zag die groep er eigenlijk uit? Groot verschil in leeftijd, afkomst, geslacht?

We waren met 10 man waarvan één vrouw, één man van 47 en één allochtoon. Voor de rest allemaal mannen van 18 tot ongeveer 30. Erg leuke groep!
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #887 Gepost op: 24 mei 2016, 11:17:36
We waren met 10 man waarvan één vrouw, één man van 47 en één allochtoon. Voor de rest allemaal mannen van 18 tot ongeveer 30. Erg leuke groep!
En iedereen in die groep was al ingepland voor zijn of haar eindgesprek? Weet je toevallig ook voor welk regio?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #888 Gepost op: 24 mei 2016, 11:19:28
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1425621 date=1464081456
En iedereen in die groep was al ingepland voor zijn of haar eindgesprek? Weet je toevallig ook voor welk regio?

.

Nee niet iedereen, maar bijna de helft had al wel wat gehoord of een afspraak ingepland. Dit waren alleen kandidaten voor regio oost.
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #889 Gepost op: 24 mei 2016, 11:26:40
Nee niet iedereen, maar bijna de helft had al wel wat gehoord of een afspraak ingepland. Dit waren alleen kandidaten voor regio oost.
In mijn groep had iedereen al een gesprek gepland staan. Groep van 10 a 12 man. En ook alleen voor Noord Oost. Hopelijk krijg je nog bericht!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland