Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 212255 keer)

0 gebruikers (en 30 gasten bekijken dit topic.

Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #1020 Gepost op: 1 juni 2016, 22:39:04
Citaat van: Sheppard link=msg=1427249 date=1464810547
Durf ik niet te zeggen. Ik ken veel wetten, maar die niet.  ;)
Misschien een speciale wet die alleen in deze regio geldt, anderzijds kan het te maken hebben met de personen die je tegenkomt of informatie.

Hmm okee dat is vreemd inderdaad. Ik heb geen enkele contacten bij de Politie en heb gewoon contact opgenomen met mijn wijkagent via Facebook en hem daar simpel gevraagd of ik mag meelopen.

Denk dat het inderdaad aan de persoon ligt aan wie je het vraagt en hoe je het vraagt.

Op welke manier heb je het gevraagd?
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #1021 Gepost op: 1 juni 2016, 22:52:16
Hmm okee dat is vreemd inderdaad. Ik heb geen enkele contacten bij de Politie en heb gewoon contact opgenomen met mijn wijkagent via Facebook en hem daar simpel gevraagd of ik mag meelopen.

Denk dat het inderdaad aan de persoon ligt aan wie je het vraagt en hoe je het vraagt.

Op welke manier heb je het gevraagd?
Lijkt mij ook puur een kwestie van de juiste persoon treffen. Ook al heb je wel of geen connecties bij de politie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hoofdagent Oost-Nederland


Daco

  • Selectie procedure voor Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1022 Gepost op: 2 juni 2016, 01:01:09
Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar ik moest nu toch wel een account maken omdat mijn droom toch werkelijkheid lijkt te worden. 098uo

Heb over 2 weken mijn Eind/Korpsgesprek voor regio Amsterdam en ik moet toch zeggen dat het toch wel aardig begint te kriebelen.

Wat kan ik eigenlijk verwachten op zo een gesprek, zijn er nog enige tips/hints die jullie mij kunnen mee geven?.

Ik moet zeggen dat ik echt zeer benieuwd ben naar hoe dit gaat aflopen!, hopelijk kan ik dan van start in Oktober  :D


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1023 Gepost op: 2 juni 2016, 09:50:19
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1427279 date=1464814336
Lijkt mij ook puur een kwestie van de juiste persoon treffen. Ook al heb je wel of geen connecties bij de politie.




Citaat van: Carlos link=msg=1427276 date=1464813544
Hmm okee dat is vreemd inderdaad. Ik heb geen enkele contacten bij de Politie en heb gewoon contact opgenomen met mijn wijkagent via Facebook en hem daar simpel gevraagd of ik mag meelopen.

Denk dat het inderdaad aan de persoon ligt aan wie je het vraagt en hoe je het vraagt.

Op welke manier heb je het gevraagd?

Denk het ook! Helaas kan het in mijn omgeving niet. Ik verwacht van jullie beide een gedetailleerd verslag in een PM  0098 0098 0098


Megp

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #1024 Gepost op: 2 juni 2016, 09:57:41
Hi!

Zijn er al personen die voor Oost-Brabant hebben gesolliciteerd en al een uitnodiging hebben ontvangen voor het korpsgesprek?


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #1025 Gepost op: 2 juni 2016, 11:25:11
Vanmorgen het landelijk eindgesprek positief afgerond! Op naar de medische keuring en het BGO! Ik heb nog geen salarisberekening ontvangen, daar was ik wel benieuwd naar. Er werd al wel bevestigd dat het geen vergoeding maar salaris wordt dus dat komt ook vast wel goed! Succes aan iedereen die nog moet!
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #1026 Gepost op: 2 juni 2016, 11:32:25
Citaat van: Alibaba link=msg=1427337 date=1464859511
Vanmorgen het landelijk eindgesprek positief afgerond! Op naar de medische keuring en het BGO! Ik heb nog geen salarisberekening ontvangen, daar was ik wel benieuwd naar. Er werd al wel bevestigd dat het geen vergoeding maar salaris wordt dus dat komt ook vast wel goed! Succes aan iedereen die nog moet!

Gefeliciteerd! Hoe ging het?


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #1027 Gepost op: 2 juni 2016, 11:35:32
Citaat van: Sheppard link=msg=1427339 date=1464859945
Gefeliciteerd! Hoe ging het?

Goed! Door de tips van Bewust Blauw en een goede voorbereiding vond ik het een prettig gesprek. Voorbeelden geven is soms wat lastig maar gezien t eindresultaat prima gelukt.
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Megp

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #1028 Gepost op: 2 juni 2016, 12:55:37
Citaat van: Boogie1990 link=msg=1426427 date=1464526882
Zijn er hier verder nog andere voor Brabant Oost, en hebben die al bericht gehad over het eind gesprek?

Heb jij ondertussen al bericht gehad?


JaneDoe

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 49
Reactie #1029 Gepost op: 2 juni 2016, 12:58:52
Citaat van: Alibaba link=msg=1427337 date=1464859511
Vanmorgen het landelijk eindgesprek positief afgerond! Op naar de medische keuring en het BGO! Ik heb nog geen salarisberekening ontvangen, daar was ik wel benieuwd naar. Er werd al wel bevestigd dat het geen vergoeding maar salaris wordt dus dat komt ook vast wel goed! Succes aan iedereen die nog moet!


Waaaaahhh :D Goed man!!! Jij bent vast één van de eerste die door is!

Gefeliciteerd! 098uo

Weet je al wanneer je voor de keuring mag komen of moet je daarvoor nog afwachten?
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag