De Meldkamer - Vanaf 28 februari op SBS6

Auteur Topic: De Meldkamer - Vanaf 28 februari op SBS6  (gelezen 35573 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #110 Gepost op: 5 april 2016, 19:10:23
Citaat van: DiNozzo link=msg=1417476 date=1459797431
SBS6 heeft heel wat flops gehad met series als Mastermind en ook K3 zoekt K3 is bijvoorbeeld slecht bekeken.

De Meldkamer trekt zo'n 537.000 kijkers. Klinkt als best veel, maar Miljoenenjacht trekt er bijna 2,3 miljoen. Dat is slecht voor SBS6 gelet op dat het programma op Primetime op zondag is. Daar zitten altijd de kijkcijferkanonnen. Wegmisbruikers trok meestal rond de 800.000. Nog niet veel, maar wel flink meer!

Eerste 3 afleveringen K3 en finale zijn wel goed bekeken. Je moet ook rekening houden met wat er bij de buren op de buis is. Tevens begint men vaak met zappen bij Ned 1 en heb Je ook te maken metbslapende kijkers die de zender aan laten staan; )

Citaat
Met 25 minuten durende slot van de finale wist maar liefst 1,9 miljoen kijkers te bekoren. “Het marktaandeel kwam uit op een mooie 36,5 procent in de commerciële doelgroep 20 – 54 jaar, wat exact gelijk is aan het marktaandeel van de ontknoping van K2 zoekt K3 in 2009“, voegt een woordvoerder toe.

Naar de rest van de show keken 1,3 miljoen mensen, goed voor een marktaandeel van 21,7 procent in dezelfde doelgroep.

Over de hele tiendelige reeks gezien scoorde K3 Zoekt K3 een marktaandeel van 15,9 procent in de doelgroep. “Dat is ruim boven het zendergemiddelde van circa 10 procent. Het ligt zelfs ver boven het gemiddelde van de vrijdagavond van SBS6 van de afgelopen jaren.”

K3 Zoekt K3 trok met de eerste drie afleveringen zo’n 950.000 kijkers. Toen The Voice of Holland terugkeerde bij concurrent RTL 4, slonk het kijkerspubliek enorm. De vierde aflevering trok slechts 450.000 kijkers.

Daarna klom K3 Zoekt K3 weer omhoog. De twee bootcampafleveringen trokken ruim 600.000 kijkers en de drie liveshows, die voorafgaand aan de finale te zien waren, trokken zo’n 800.000 kijkers
Mediacourant.nl


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #111 Gepost op: 7 april 2016, 18:14:47
Hadden we in limburg maar zo vaak een zulu tot onze beschikking :(
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #112 Gepost op: 11 april 2016, 18:56:40
Blij om weer eens een casus met dash/body cam beeld te zien vanuit Mestreech
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


duikertje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #113 Gepost op: 11 april 2016, 20:32:01
Vandaag het programma Meldkamer gekeken. (opgenomen dus een dagje later). Ik heb geen verstand van politiewerk...ik heb geen verstand van protocollen e.d.....Ik weet ook niet of de acties die ik heb gezien correct uitgevoerd worden....Vind ik ook niet interessant. Wat ik wel weet is dat dit prachtig om te zien is! Geweldig hoe de politiemensen samen werken, de camera's waar men mee werkt, en de acties die de politiemensen uitvoeren.Mooi om te zien dat een agent tijdens voetachtervolging roept:"dit ga je verliezen"! Geweldig. En dan de helikopter....mooi werk. Dan heb je als piloot volgens mij toch een mooi vak! Mijn complimenten voor de mensen die dit werk doen! Top!!


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #114 Gepost op: 11 april 2016, 20:49:35
Citaat van: duikertje link=msg=1418476 date=1460399521
Vandaag het programma Meldkamer gekeken. (opgenomen dus een dagje later). Ik heb geen verstand van politiewerk...ik heb geen verstand van protocollen e.d.....Ik weet ook niet of de acties die ik heb gezien correct uitgevoerd worden....Vind ik ook niet interessant. Wat ik wel weet is dat dit prachtig om te zien is! Geweldig hoe de politiemensen samen werken, de camera's waar men mee werkt, en de acties die de politiemensen uitvoeren.Mooi om te zien dat een agent tijdens voetachtervolging roept:"dit ga je verliezen"! Geweldig. En dan de helikopter....mooi werk. Dan heb je als piloot volgens mij toch een mooi vak! Mijn complimenten voor de mensen die dit werk doen! Top!!
Helemaal mee eens, enige wat minder geweldig is is meestal wanneer ze zeggen wat de strafmaat is. Taakstraf van een tiental uur, zaak geseponeerd e.d. alle moeite ten spijt


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #115 Gepost op: 11 april 2016, 21:51:03
Citaat van: FP924 link=msg=1418478 date=1460400575
Helemaal mee eens, enige wat minder geweldig is is meestal wanneer ze zeggen wat de strafmaat is. Taakstraf van een tiental uur, zaak geseponeerd e.d. alle moeite ten spijt

als je daar niet tegen kunt moet je niet bij de politie gaan werken
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


guest12562

  • Gast
Reactie #116 Gepost op: 14 april 2016, 09:06:07
Citaat van: duikertje link=msg=1418476 date=1460399521
Vandaag het programma Meldkamer gekeken. (opgenomen dus een dagje later). Ik heb geen verstand van politiewerk...ik heb geen verstand van protocollen e.d.....Ik weet ook niet of de acties die ik heb gezien correct uitgevoerd worden....Vind ik ook niet interessant. Wat ik wel weet is dat dit prachtig om te zien is! Geweldig hoe de politiemensen samen werken, de camera's waar men mee werkt, en de acties die de politiemensen uitvoeren.Mooi om te zien dat een agent tijdens voetachtervolging roept:"dit ga je verliezen"! Geweldig. En dan de helikopter....mooi werk. Dan heb je als piloot volgens mij toch een mooi vak! Mijn complimenten voor de mensen die dit werk doen! Top!!

Hier ben ik het in grote lijnen mee eens, geeft een leuke blik op het werk.

Citaat van: FP924 link=msg=1418478 date=1460400575
Helemaal mee eens, enige wat minder geweldig is is meestal wanneer ze zeggen wat de strafmaat is. Taakstraf van een tiental uur, zaak geseponeerd e.d. alle moeite ten spijt

En dit inderdaad schrijnend, slappe straffen en daardoor ook geen respect voor de rechtstaat, die straffen moeten echt hoger uitvallen. Het moet duidelijk zijn dat er regels zijn en als je er niet aan houdt dan hang je, dat moet duidelijk zijn. Dit zijn lachertjes en idd vervelende consequenties als je bij de politie werkt.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #118 Gepost op: 7 april 2018, 15:40:56
Lekker consequent weer. Het begint met dashcambeelden vanuit een Volvo op de vluchtstrook die bij een hele ander item vandaan komen, vervolgens heb je beelden gefilmd in een bus op de verbindingsboog A12 naar de A27 bij knooppunt Lunetten, Utrecht. Vervolgens blijkt het hele item een herhaling van een stukje wat vorig jaar ook uitgezonden is geweest. Om dan aangevuld te worden met beelden uit de Volvo van de eerdere scene. En dan ben ik pas bij het eerste item  98uiye
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


guest16442

  • Gast
Reactie #119 Gepost op: 7 april 2018, 15:54:50
Ik was er ook snel klaar mee. Ik hoopte op nieuwe, interessante beelden en verhalen. Helaas...