De Meldkamer - Vanaf 28 februari op SBS6

Auteur Topic: De Meldkamer - Vanaf 28 februari op SBS6  (gelezen 35603 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #40 Gepost op: 6 maart 2016, 16:06:33
Politie IJmond-Noord @POL_IJmondNoord
Zoektocht vermiste Katwijk:
Vermiste Katwijkse in duinen teruggevonden met warmtecamera #politieheli. Vanavond SBS6 20.30 u De Meldkamer.
16:00 uur · 6 Mar 2016 · TweetDeck
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #41 Gepost op: 6 maart 2016, 21:32:40
Was weer een mooie uitzending. Mooi politiewerk en belabberd lage straffen.


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #42 Gepost op: 6 maart 2016, 21:45:01
Citaat van: Sven82 link=msg=1411190 date=1457296360
belabberd lage straffen.
Ik zat ook vol ongeloof te kijken. Behoorlijk heftige misdrijven en in mijn ogen vrijwel geen straf.
Met zulke straffen doen ze het zo weer......
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #43 Gepost op: 6 maart 2016, 21:56:31
Ik weet weer waarom ik nooit naar de afloop van zaken vraag waar ik bij betrokken ben.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #44 Gepost op: 6 maart 2016, 22:45:28
Dat kan ik me na vanavond nog meer indenken DiNozzo. Het was wederom mooi om te zien maar de straffen die zijn gegeven zijn inderdaad ook wat mij betreft van een belabberd laag nivo  :'( :'(
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Reactie #45 Gepost op: 7 maart 2016, 14:31:46
Citaat van: Sven82 link=msg=1411190 date=1457296360
Was weer een mooie uitzending. Mooi politiewerk en belabberd lage straffen.

Goede samenvatting van het programma Sven

Vorige week die psychopaat die in mijn stad iemand het licht uit zijn ogen sloeg en die weg kwam met 5 jaar gebiedsverbod (Hoe dan? Alles stond op camera...)

Deze week die georganiseerde bende die het halve plantsoen vol had liggen met gestolen laptops.  98uiye

Ik blijf het desalniettemin een mooi programma vinden alleen de straffen mogen wel een paar tandjes hoger.


kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #46 Gepost op: 13 maart 2016, 21:10:38
Mooie aflevering weer op dit moment!

Moet wel zeggen dat de omschrijvingen bij melding en namen en functies van agenten erg klein en dus niet goed zichtbaar zijn. Ook zag ik net dat er 'Titel' stond, waar de soort melding had moeten staan. Kleine schoonheidsfoutjes..


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #47 Gepost op: 13 maart 2016, 21:49:54
Mooie uitzending, echter:

- de man die Snackbar Atoom overviel, is het verkeerd gemonteerd of gingen ze eerst bij auto en de putten kojken en vervolgens op zoek naar de dader? Lijkt me verkeerde volgorde, die wagen blijft wel staan, en die putten blijven nog wel even ongeopend.

- man die poging suicide doet, niet gelijk ook al duikers van de brandweer alarmeren?
- kan er niet snel gepeild worden waar meneer zich bevind aan de hand van gsm masten?
- waarom doet agent zn riem met vuwa etc. niet af als hij toch al denkt het water misschien in te moeten?
- zo'n man hoeft toch niet geboeid te worden, maakt voor een GGZ patient de situatie niet beter.

Misschien wat veel aanmerkingen of vragen, maar in ieder geval interessant programma.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #48 Gepost op: 13 maart 2016, 23:35:25
Citaat van: Fletwed link=msg=1412692 date=1457902194
Mooie uitzending, echter:

- de man die Snackbar Atoom overviel, is het verkeerd gemonteerd of gingen ze eerst bij auto en de putten kojken en vervolgens op zoek naar de dader? Lijkt me verkeerde volgorde, die wagen blijft wel staan, en die putten blijven nog wel even ongeopend.
Niet perse. Je weet dat de overval met een mes gepleegd is. Tegelijk zie je dat de man al voor dat hij bij de putten is iets neer lijkt te leggen bij de voorkant van een auto. Dan spreek je over bewijsmateriaal, dat mogelijk ook nog eens gevaarlijk is. Dat moet je niet onbeheerd laten. Om die reden ga je, als er genoeg personeel is, tenminste één agent een plaats delict laten maken zodat het bewijsmateriaal niet kwijt of besmet kan raken.


Citaat van: Fletwed link=msg=1412692 date=1457902194
- man die poging suicide doet, niet gelijk ook al duikers van de brandweer alarmeren?
Dat is wel een puntje voor de evaluatie. Mogelijk dat het overigens wel gebeurd is maar niet gezegd is.
Citaat van: Fletwed link=msg=1412692 date=1457902194
- kan er niet snel gepeild worden waar meneer zich bevind aan de hand van gsm masten?
Er kan uitgepeild worden maar daarmee krijg je geen exacte locatie. Bovendien duurt het uitpeilen wel eventjes.
Citaat van: Fletwed link=msg=1412692 date=1457902194
- waarom doet agent zn riem met vuwa etc. niet af als hij toch al denkt het water misschien in te moeten?
Omdat die riem prima tegen water kan, behalve de porto dan.
Citaat van: Fletwed link=msg=1412692 date=1457902194
- zo'n man hoeft toch niet geboeid te worden, maakt voor een GGZ patient de situatie niet beter.
Het zal niet de eerste GGZ patient zijn die vervolgens een agent mishandeld. Omdat er toch al geen sprake meer is van vrijwillig meenemen kan je beter het zekere voor het onzekere nemen. Juist die onvrijwilligheid wil nog wel eens een agressieve reactie triggeren.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #49 Gepost op: 14 maart 2016, 09:35:12
Citaat van: DiNozzo link=msg=1412724 date=1457908525
Het zal niet de eerste GGZ patient zijn die vervolgens een agent mishandeld. Omdat er toch al geen sprake meer is van vrijwillig meenemen kan je beter het zekere voor het onzekere nemen. Juist die onvrijwilligheid wil nog wel eens een agressieve reactie triggeren.
Je merkt aan die persoon al weerstand op het moment dat ze hem er af halen en hij is al tijden gefrustreerd omdat hij niet de hulp krijgt die hij nodig heeft dus als hij dan een soort uitbarsting heeft dan kan ik mij voorstellen dat je die persoon liever boeit (ook voor z'n eigen veiligheid).