Derde generatie Touran noodhulpvoertuig

Auteur Topic: Derde generatie Touran noodhulpvoertuig  (gelezen 101077 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Gepost op: 29 januari 2016, 16:34:02
Er is ook nog positief nieuws, namelijk de instroom van de nieuwe VW Touran! Er staan er inmiddels een aantal klaar voor voormalig regio Midden/ en west Brabant.

Radio/multimedia systeem ("discover media" ) blijft behouden, hiervoor is door Modiforce een creatieve oplossing bedacht....





flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2016, 16:38:54
Citaat van: blauwblauw link=msg=1402809 date=1454081642
Er is ook nog positief nieuws, namelijk de instroom van de nieuwe VW Touran! Er staan er inmiddels een aantal klaar voor voormalig regio Midden/ en west Brabant.

Radio/multimedia systeem ("discover media" ) blijft behouden, hiervoor is door Modiforce een creatieve oplossing bedacht....



Ben daar erg benieuwd naar, die creatieve oplossing. Mbt het bericht wat ik had plaatste over het tekort aan voertuigen, ik merk daar hier (Tilburg) erg weinig van. Er lijkt zelfs enorm veel mogelijk mbt de aanschaf van voertuigen. Mijn eerste gedachte was dan ook dat het om de regio's ging waar de werkgebieden nogal uitgestrekt zijn.
...
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2016, 16:51:55
Er is ook nog positief nieuws, namelijk de instroom van de nieuwe VW Touran! Er staan er inmiddels een aantal klaar voor voormalig regio Midden/ en west Brabant.

Radio/multimedia systeem ("discover media" ) blijft behouden, hiervoor is door Modiforce een creatieve oplossing bedacht....


Zoo. Dus toch nieuwe type! De oudere zullen wel opraken...
Zijn er meer fotos? En van interieur? Ben wel benieuwd.


Matth

  • Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 457
Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2016, 18:15:37
Ik zie wel dat die klote sitebars er nog opzitten! Iedere dag hou ik er een smerige broek aan over.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2016, 18:40:17
Ik zie wel dat die klote sitebars er nog opzitten! Iedere dag hou ik er een smerige broek aan over.
Geen last van. Wij wassen de dienstauto's regelmatig. Vind ze handig. Scheelt zo schade aan de dorpels en bij vieze schoenen klop je ze makkelijk schoon voor het instappen.
En het ziet er goed uit.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2016, 02:53:08
Lijkt het zo of is de balk smaller geworden? of het dak breder =)
Zie ook dat de sirene nu in de bumpergrill is verwerkt, deze zat bij de oude touran er nog achter.


Jeroen1982

  • Medewerker GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2016, 05:40:23
Jammer van die ouderwetse lichtbak. Dat lawaaiapparaat had toch veel meer "low-profile" waardoor ie minder wind vangt.

O en een ANPR is op z'n minst wel van deze tijd lijkt me. Immers is het PBS systeem er op voorbereid.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2016, 15:19:43
Citaat van: blauwblauw link=msg=1402809 date=1454081642
Er is ook nog positief nieuws, namelijk de instroom van de nieuwe VW Touran! Er staan er inmiddels een aantal klaar voor voormalig regio Midden/ en west Brabant.

Radio/multimedia systeem ("discover media" ) blijft behouden, hiervoor is door Modiforce een creatieve oplossing bedacht....


Voormalig regio bestaat niet meer, dus ik ga er vanuit dat ze naar de eenheid ZWB gaan. Ik weet dat er in het Zeeuwse ook een aantal voertuigen op vervanging staan met meer dan 220k op de teller, zou dus zomaar kunnen dat ze naar daar gaan.
Heb je meer info over de discover media? Lijkt me erg druk worden van binnen, met de MoMo er ook nog eens bij.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2016, 21:36:53
Citaat van: blauwblauw link=msg=1402809 date=1454081642
Er is ook nog positief nieuws, namelijk de instroom van de nieuwe VW Touran! Er staan er inmiddels een aantal klaar voor voormalig regio Midden/ en west Brabant.

Radio/multimedia systeem ("discover media" ) blijft behouden, hiervoor is door Modiforce een creatieve oplossing bedacht....



Hoe weet je voor welke regio ze zijn?

Ben er trouwens wel blij mee dat ze eindelijk komen, team Bergen op Zoom heeft er 3 of 4 op bestelling staan samen met nog een tansporter, de oude modellen willen ze daar namelijk niet meer afnemen e050


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2016, 21:40:13
Eenheid Zeeland/West Brabant, District de Markiezaten, Team Bergen op Zoom heeft geen tekort aan voertuigen, ze hebben 16-17 opvallende voertuigen, het probleem is alleen dat er een stuk of 5-7 aan vervanging toe zijn