Bezuinigingen DV&O

Auteur Topic: Bezuinigingen DV&O  (gelezen 2075 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brum

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Gepost op: 10 februari 2016, 22:06:29
Aangezien er vorig jaar bepaald is dat er meer geld bij gaat komen, alleen de verdeling mij nog niet helemaal duidelijk is, vroeg ik mij af of er mensen zijn die dichter bij het vuur zitten en hier misschien meer over kunnen vertellen.
Gaan er vacatures komen binnen DV&O voor bijvoorbeeld complex, transport of LBB etc. of komen er alleen maar meer taken bij en blijft de bezetting hetzelfde?

Ben benieuwd naar iedereen die hier iets over te zeggen heeft.




Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2016, 15:07:27
ik wéét dat er in ieder geval voor PI torentijd (Middelburg) minstens 1 complexbeveiliger gezocht wordt.
deze vacature stond onlangs op de vacaturebank van Zeelandnet :)
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


Brum

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2016, 15:34:44
Citaat van: Ludovicus link=msg=1405760 date=1455199647
ik wéét dat er in ieder geval voor PI torentijd (Middelburg) minstens 1 complexbeveiliger gezocht wordt.
deze vacature stond onlangs op de vacaturebank van Zeelandnet :)

Die heb ik inderdaad zien staan. Ben benieuwd of ze er nu inneens achterkomen dat er toch wel erg veel werk is voor een te kleine groep mensen


tokugawa

  • EHBO/BHV
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2016, 18:19:01
Er zijn per 1 januari 2016 een aantal intichtingen gesloten. Er zijn daardoor een heleboel medewerkers buiten spel gezet en in ee  zogenaamd Van Werk Naar Werk (VWNW) traject beland. Hierdoor zijn er honderden medewerkers op zoek naar een nieuwe inrichting en/of functie/baan. Deze mensen hebben door hun verplichte VWNW status voorrang op de vrije functies. Je kan het altijd proberen, nee heb je, ja kan je krijgen.


ES EL

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2016, 19:38:17
Zelfs voor interne kandidaten is het lastig een plekje te krijgen wanneer er van werk naar werk mensen tussen zitten.
Deze hebben altijd voorrang.
En met de gevolgen van het Masterplan (veel sluitingen) zijn er erg veel VWNW kandidaten.
Maar zoals gezegd: niet geschoten is altijd mis.