Oude serie: Elke seconde telt │ meerijden met de ambulancedienst uit Emmen en Den Haag

Auteur Topic: Oude serie: Elke seconde telt │ meerijden met de ambulancedienst uit Emmen en Den Haag  (gelezen 2208 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Bij het opruimen van de zolder vond ik afgelopen week een DVD met daarop beelden die ik ooit eens van video op DVD heb gezet.
Rond mijn twaalfde, nu zo'n 20 jaar geleden, was ik helemaal fan van de Nederlandse serie "Elke seconde telt", waarbij ze meereden met de ambulancediensten uit Rotterdam, Nijmegen, Den Haag en Emmen.  Dit is voor mij toen de reden geweest om te kiezen voor de opleiding tot verpleegkundige.
Helaas heb ik niet veel opgenomen, maar die ik wel heb, heb ik dus nu op YouTube gezet. Wie weet komen de overige afleveringen ooit eens bij iemand anders boven water. In de onderstaande afleveringen rijden ze met de diensten in Emmen en Den Haag mee.

! No longer available

! No longer available


Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Citaat van: Pleegkundige link=msg=1407280 date=1455831028
Dit was alles, meer heb ik niet. :)

 O0


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Gaaf man  O0 O0
De eerste 2 heb ik bekeken en kon het me niet eens herinneren dat dit geweest was. De rest kijk ik komende dagen wel.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen