Plaats hier foto's van Opel voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Opel voertuigen  (gelezen 243680 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #900 Gepost op: 3 april 2008, 17:12:40
Prachtige opel OVDP uit kennemerland 8)



mvg roy


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #901 Gepost op: 3 april 2008, 17:17:06
Opel uit kennemerland, zie wel 3 opvallende gaatjes in zijn achterkleppen, mag hopen op geen kogelgaatjes ??? Misschien ooit het matrixboordje gezeten?
http://img169.imageshack.us/img169/4995/dsc9512dm1.jpg

mvg roy
Is of was een voertuig van de spoorwegpolitie van het KLPD, en daar heeft een stopbordje gezeten ;)

Vorig jaar op Schiphol gespot ;)



Hier eentje met stopbordje ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #902 Gepost op: 3 april 2008, 17:28:45
Is of was een voertuig van de spoorwegpolitie van het KLPD, en daar heeft een stopbordje gezeten ;)

Vorig jaar op Schiphol gespot ;)

http://i30.tinypic.com/15ojprk.jpg

Hier eentje met stopbordje ;)
http://i26.tinypic.com/5zp5qp.jpg

Snelle reactie robin, bedankt O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #903 Gepost op: 3 april 2008, 21:03:06
Lifeliner2fan, deze foto's zijn (volgens mij) gemaakt op het viaduct over de A4, toen er een tijdje geleden iemand vanaf gesprongen was ... Of vergis ik me?
Dit voertuig stond een tijdje geleden op Schiphol, zonder tekst op de motorkap en klaar om vervangen te worden. Misschien dat ze em toen even snel gepakt hebben???

Mvg

Jerommmeke88
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #904 Gepost op: 3 april 2008, 23:32:54
Lifeliner2fan, deze foto's zijn (volgens mij) gemaakt op het viaduct over de A4, toen er een tijdje geleden iemand vanaf gesprongen was ... Of vergis ik me?
Dit voertuig stond een tijdje geleden op Schiphol, zonder tekst op de motorkap en klaar om vervangen te worden. Misschien dat ze em toen even snel gepakt hebben???

Mvg

Jerommmeke88


Idd dat klopt, ik was een dagje spotten op schiphol en zag met toeval dit ongeval, helaas hoorde ik later wat er echt aan de hand was  :o. maarja dat even terzijde.

Waarom zou die vervangen worden? ziet er redelijk nieuw uit met zijn LED balk... ??? Wel stonden er 2 agenten naast die uit deze auto kwamen... Later kwam een soortgelijke auto aanrijden met 1 agent erin, en dat was 1 man (ik denk hoger in rang)...

mvg roy

(Hier 2 foto`s van het voertuig wat aankwam rijden, hier was wel tekst op de motorkap)


Hij keek een beetje boos, maar zwaaide toch ;D ;D ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #905 Gepost op: 4 april 2008, 00:14:14
Ik doelde op de Opel Zafira  ;)

De Astra's die als OVD-P dienen zullen nog wel even mee gaan ... evenals de andere Astra. Beide voertuigen zijn voertuigen t.b.v. de OvD-P. Waarschijnlijk is degene zonder tekst op de motorkap (ik begrijp nu de verwarring) even snel gepakt bij gebrek aan iets anders!

Dit zijn overigens de enige voertuigen in Kennemerland (met uitzondering van de Strandjeep Zandvoort) die deze lichtbalken hebben. Er zijn OF oude draaiers of nieuwe Sputnik led versie's ;). Dit is een tussenversie met kleine ledjes er in!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #906 Gepost op: 4 april 2008, 08:43:23
Ik doelde op de Opel Zafira  ;)

De Astra's die als OVD-P dienen zullen nog wel even mee gaan ... evenals de andere Astra. Beide voertuigen zijn voertuigen t.b.v. de OvD-P. Waarschijnlijk is degene zonder tekst op de motorkap (ik begrijp nu de verwarring) even snel gepakt bij gebrek aan iets anders!

Dit zijn overigens de enige voertuigen in Kennemerland (met uitzondering van de Strandjeep Zandvoort) die deze lichtbalken hebben. Er zijn OF oude draaiers of nieuwe Sputnik led versie's ;). Dit is een tussenversie met kleine ledjes er in!

Ik dacht dat jij die ene bedoelde zonder tekst op de motorkap, de zafira auto heb ik niet omgedraaid gezien :P,maarja back tot topic stel ik voor  :D :P

mvg Roy


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #907 Gepost op: 12 april 2008, 18:06:13
Gespot in Utrecht

Nurse powerrrrr


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #908 Gepost op: 12 april 2008, 19:22:22
Moreelsepark zo te zien?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #909 Gepost op: 12 april 2008, 19:55:13
Betreft in elk geval de piketwagen van de GAGS van de GHOR Rotterdam-Rijnmond, inzetbaar voor Rijnmond, Haaglanden, Hollands Midden, Zuid Holland Zuid en Zeeland als ik het goed heb.
greetz,  Enrique