Nieuwe app en website Hartveiligwonen

Auteur Topic: Nieuwe app en website Hartveiligwonen  (gelezen 4689 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Gepost op: 29 februari 2016, 08:39:53
Na maanden van hard werken, is het vanaf maandag zo ver: dan beginnen we met de migratie naar de nieuwe omgeving van HartveiligWonen! U kunt op dat moment niet meer inloggen met uw oude inloggegevens, omdat we in de nieuwe omgeving werken met een nieuwe manier van inloggen.




enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2016, 21:22:12
Als ze nu nog eens de Hartveilig Wonen App eens gaan verbeteren zou het fijn zijn.
Ik kan me niet Beschikbaar melden want hij blijft hangen tijdens het bewerken. Meerdere mensen hebben al geklaagd maar men doet geen moer.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2016, 02:54:29
Citaat van: enrico1972 link=msg=1423359 date=1462908132
Als ze nu nog eens de Hartveilig Wonen App eens gaan verbeteren zou het fijn zijn.
Ik kan me niet Beschikbaar melden want hij blijft hangen tijdens het bewerken. Meerdere mensen hebben al geklaagd maar men doet geen moer.
Heb ik ook last van. Binnenkort lanceren ze een hele nieuwe site en app, waarschijnlijk doet men daarom niets meer aan de klachten.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2016, 08:39:35
Citaat van: enrico1972 link=msg=1423359 date=1462908132
Als ze nu nog eens de Hartveilig Wonen App eens gaan verbeteren zou het fijn zijn.
Ik kan me niet Beschikbaar melden want hij blijft hangen tijdens het bewerken. Meerdere mensen hebben al geklaagd maar men doet geen moer.

Ze zullen komende week/weken de nieuwe website incl de nieuwe Android app gaan lanceren. De App is door een grote groep beta gebruikers (waaronder ik) uitgebreid getest met vele testmeldingen en alle bugs/kinderziektes zijn eruit gehaald.

De app zal ook vele extra krijgen behalve beschikbaar/niet beschikbaar, heb dus nog even geduld!
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2016, 12:47:21
Dank je wel beiden voor de info. Ik wacht het rustig af en tot die tijd hebben ze pech gehad.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2016, 15:53:24
Net mail ontvangen dat er een nieuwe omgeving is en hoop bla bla bla maar het inloggen is gewoon KLOTE !

Er staat namelijk:
Wachtwoord moet minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 leesteken en 1 cijfer bevatten en minstens 6 karakters lang zijn.

Als je dan een wachtwoord invoert van 10 karakters waarin minimaal de gestelde eisen in zitten dan zegt het systeem dat je het niet goed gedaan hebt. Van mij kunnen ze het bekijken maar na 3 keer ben ik het spuug zat en zoeken ze het maar uit.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2016, 16:17:32
Lekker opbouwend


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2016, 16:31:53
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1423499 date=1462976252
Lekker opbouwend

Het hoeft ook niet opbouwend te zijn.

Dergelijke stichtingen of organisaties behoren te beseffen dat zij de vrijwilligers nodig hebben. Je moet dan zorgen dat je het de mensen zo makkelijk mogelijk maakt.

Je mag je al afvragen wat de noodzaak is een account aan te maken met ingewikkelde wachtwoorden als een burger alleen maar als het ooit een keer nodig is even wil helpen met een potje reanimeren.

Ik ontvang een alarmtoontje op mijn mobiele telefoon van de NOS als er schokkende gebeurtenissen plaatsvinden in Nederland. Ik heb mij nergens hoeven te registeren en ontvang alle meldingen. Het zou niet ingewikkelder behoren te zijn voor de burgers die een melding willen ontvangen dat hulp gewenst bij een reanimatie in de directe omgeving.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2016, 17:28:10
Mijn reactie slaat op de toon van enrico1972, niet op de inhoud.

Verder hebben we in de overige topics over AED alert initiatieven uitgebreid gediscussieerd dat kwaliteitswaarborgring noodzakelijk is. Daarvoor zul je deelnemers moeten registreren. De NOS heeft niet als eis alleen gecertificeerde lezers te hebben, waarmee registratie voor hen dus ook niet nodig is om dat doel te verwezenlijken.


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2016, 17:52:08
Zojuist ook de email gehad, password aangemaakt en ingelogd. Ben benieuwd 998765
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis