26 nieuwe tankautospuiten voor brandweer Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO)

Auteur Topic: 26 nieuwe tankautospuiten voor brandweer Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO)  (gelezen 12464 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
De TS'en van Brabant-Zuidoost worden binnenkort vervangen, dit geldt niet voor stedelijk gebied Eindhoven-Helmond wat ik vernomen heb.

http://www.brandweer.nl/brabant-zuidoost/actueel/nieuws/?ActItmIdt=43248


 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Mooie order voor DAF !

Miljoenen order voor Ziegler Brandweertechniek

Woensdag 2 maart is tussen Ziegler Brandweertechniek en Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO) een overeenkomst getekend
voor de levering van 26 brandweervoertuigen. In het bijzijn van chassisproducent DAF Nederland werden de handtekeningen tussen
de beide contracterende partijen gezet. Het gaat om de vervanging van tankautospuiten (blusvoertuigen) waarvan de afschrijvingstermijn verlopen is.

Bron:
http://www.zieglerbrandweertechniek.nl/nieuws/miljoenen-order-voor-ziegler-brandweertechniek.html
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Gefeliciteerd VRBZO met dit mooie Nederlandse product!


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Gefeliciteerd Ziegler met deze order, en uiteraard gefeliciteerd VRBZO met dit product waarvan het chassis uit eigen regio komt.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Inmiddels wordt de nieuwe aanbesteding voor stedelijk gebied Eindhoven-Helmond ook voorbereid! Dit vanwege het feit de TS'en daar wendbaar moeten zijn en niet te hoog, dit vanwege de tunneltjes en bruggen in beide steden.

Zou mooi zijn als dit ook weer een deels Eindhovens product wordt!  :)
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


dafstuff

  • Solution Egineer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Citaat van: Dennis 2331 link=msg=1410118 date=1456925979
De TS'en van Brabant-Zuidoost worden binnenkort vervangen, dit geldt niet voor stedelijk gebied Eindhoven-Helmond wat ik vernomen heb.

http://www.brandweer.nl/brabant-zuidoost/actueel/nieuws/?ActItmIdt=43248

Ziegler heeft het volgende te melden:
http://www.zieglerbrandweertechniek.nl/nieuws/miljoenen-order-voor-ziegler-brandweertechniek.html

Ik wist niet dat DAF (weer) 4x4 chassis bouwde.
Als je deelt, krijg je meer.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: dafstuff link=msg=1410484 date=1457031557
Ziegler heeft het volgende te melden:
http://www.zieglerbrandweertechniek.nl/nieuws/miljoenen-order-voor-ziegler-brandweertechniek.html

Ik wist niet dat DAF (weer) 4x4 chassis bouwde.

Er zijn in Brabant-zuid-Oost alweer een 15 tal Nieuwe 4x4 DAF's in dienst gekomen. Daf heeft lange tijd geen 4x4 gebouwd maar is de laatste jaren daar weer mee bezig.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1410530 date=1457037366
Er zijn in Brabant-zuid-Oost alweer een 15 tal Nieuwe 4x4 DAF's in dienst gekomen. Daf heeft lange tijd geen 4x4 gebouwd maar is de laatste jaren daar weer mee bezig.
Ik tel maar 5 nieuwe 4x4 Daf,s volgens mij zijn de andere 10 voertuigen allemaal mercedes atego. Bij mijn weten zijn deze omgebouwd door gemco uit Son. Met de komst van de euro 6 lijn bij daf worden er ook weer 4x4,s gemaakt zowel de CF als de LF euro 6 zijn er in een 4x4 uitvoering.


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Citaat van: jasir link=msg=1410582 date=1457069302
Ik tel maar 5 nieuwe 4x4 Daf,s volgens mij zijn de andere 10 voertuigen allemaal mercedes atego. Bij mijn weten zijn deze omgebouwd door gemco uit Son. Met de komst van de euro 6 lijn bij daf worden er ook weer 4x4,s gemaakt zowel de CF als de LF euro 6 zijn er in een 4x4 uitvoering.

Klopt Jasir! Eindhoven-Woensel, Nuenen, Geldrop, Mierlo en Veldhoven, maar die was er al wat eerder!

De rest is allemaal van afdeling De Kempen en zijn inderdaad Mercedes Atego's.
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
zijn alle kazerne's HOOG genoeg hahaha
Weet nog een aanbesteding uit Flevoland waarbij er ineens kazernes verbouwd moesten worden omdat ze anders niet gingen passen 98uiye
ACH & HBT