Zesdelige serie over de DSI - Vanaf 13 April 2016 om 21:15 uur NPO 3

Auteur Topic: Zesdelige serie over de DSI - Vanaf 13 April 2016 om 21:15 uur NPO 3  (gelezen 19259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 14 april 2016, 01:24:38
Echt heel gaaf om te zien en inderdaad de aflevering mag van mij ook langer duren. Zeg rond de 55 minuten.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


guest12562

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 14 april 2016, 09:01:36
Viel een beetje tegen, was wat oppervlakkig wat logisch is, want men wil natuurlijk eigenlijk niet te veel vertellen.
Zaten wel grappige momenten in, maar vooralsnog weinig bijzonders. Die deur eruit blazen zag er inderdaad goed uit, alleen die vuurgevaarlijke crimineel oppakken was een standaard klusje en je ziet daarna dat de man met de pet verantwoordelijk is voor de rommel opruimen die de gasten achterlaten, burgers geruststellen en voor afdichting zorgen, ben je mooi klaar mee. Zeker als het aan het einde van je dienst is  :-\

Ik hoop dat (maar denk het niet) men meer op de voorbereidingen en tactiek ingaat, want dit is alleen bedoelt voor het mooie plaatje.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #13 Gepost op: 14 april 2016, 18:48:18
Citaat van: Breathe link=msg=1418903 date=1460617296
Viel een beetje tegen, was wat oppervlakkig wat logisch is, want men wil natuurlijk eigenlijk niet te veel vertellen.
Zaten wel grappige momenten in, maar vooralsnog weinig bijzonders. Die deur eruit blazen zag er inderdaad goed uit, alleen die vuurgevaarlijke crimineel oppakken was een standaard klusje en je ziet daarna dat de man met de pet verantwoordelijk is voor de rommel opruimen die de gasten achterlaten, burgers geruststellen en voor afdichting zorgen, ben je mooi klaar mee. Zeker als het aan het einde van je dienst is  :-\

Ik hoop dat (maar denk het niet) men meer op de voorbereidingen en tactiek ingaat, want dit is alleen bedoelt voor het mooie plaatje.

Ik denk niet dat ze er veel dieper op in zullen gaan idd, maar ik vond het ook uitgebreid genoeg.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #14 Gepost op: 14 april 2016, 18:54:36
Citaat van: Breathe link=msg=1418903 date=1460617296
Viel een beetje tegen, was wat oppervlakkig wat logisch is, want men wil natuurlijk eigenlijk niet te veel vertellen.
Zaten wel grappige momenten in, maar vooralsnog weinig bijzonders. Die deur eruit blazen zag er inderdaad goed uit, alleen die vuurgevaarlijke crimineel oppakken was een standaard klusje en je ziet daarna dat de man met de pet verantwoordelijk is voor de rommel opruimen die de gasten achterlaten, burgers geruststellen en voor afdichting zorgen, ben je mooi klaar mee. Zeker als het aan het einde van je dienst is  :-\

Ik hoop dat (maar denk het niet) men meer op de voorbereidingen en tactiek ingaat, want dit is alleen bedoelt voor het mooie plaatje.

Denk dat het bij het mooie plaatje blijft, en terecht.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl




guest12562

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 21 april 2016, 20:05:53
Tnx niet meer aan gedacht


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #17 Gepost op: 21 april 2016, 20:23:23
Weet iemand met wat voor reden alle aangehouden verdachten in een overall gehesen worden?


Z

  • HAP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #18 Gepost op: 21 april 2016, 20:38:38
Citaat van: LSPD link=msg=1420225 date=1461263003
Weet iemand met wat voor reden alle aangehouden verdachten in een overall gehesen worden?

Zodat ze niet in hun onderbroek staan.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #19 Gepost op: 21 april 2016, 20:45:38
Citaat van: LSPD link=msg=1420225 date=1461263003
Weet iemand met wat voor reden alle aangehouden verdachten in een overall gehesen worden?
Zijn maar een beperkt aantal, toevallig wel een aantal in beeld gebracht. Heb je eigen kleren aan, dan niet.
Maar is idd zodat ze geen stijve tepels krijgen. e050
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge