Zesdelige serie over de DSI - Vanaf 13 April 2016 om 21:15 uur NPO 3

Auteur Topic: Zesdelige serie over de DSI - Vanaf 13 April 2016 om 21:15 uur NPO 3  (gelezen 19244 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Wat een gave aflevering weer, top serie.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Citaat van: marsmello link=msg=1423661 date=1463055234
Moet zeggen dat ik de serie veel beter vind dan wat ik van te voren verwacht had.
De presentatrice is volgens mij ook echt een tijd ''onderdeel'' geweest van het team en dat zie je ook terug in de gesprekken die ze heeft met de teamleden.

Mooie serie  O0

Hopen op een seizoen 2  0098

De interactie tussen haar en de teamleden is erg goed, dat viel me de eerste aflevering al op.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


cocktail

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Weet iemand waarvoor die keukentrap dient die na elke instap op de stoep bij de woning wordt gezet?


guest15549

  • Gast
Ik zie dat ze ook allemaal verschillende modellen auto's gebruiken, van een golf tot een A6 en zelfs een Ford Focus van meer dan 12 jaar oud... Worden die auto's ook privé gebruikt door de leden van het AT? Bijv. om tijdens privetijd uit te rukken naar een melding?


jadjong

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 557
Citaat van: cocktail link=msg=1423764 date=1463085360
Weet iemand waarvoor die keukentrap dient die na elke instap op de stoep bij de woning wordt gezet?
Om de instap te doen als de deur niet open kan.


koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Citaat van: RS496 link=msg=1423907 date=1463153046
Ik zie dat ze ook allemaal verschillende modellen auto's gebruiken, van een golf tot een A6 en zelfs een Ford Focus van meer dan 12 jaar oud... Worden die auto's ook privé gebruikt door de leden van het AT? Bijv. om tijdens privetijd uit te rukken naar een melding?

Ik heb nergens een Ford gezien, misschien voor observatie? Privé wordt er niet naar meldingen gereden, om de week heeft een deel van het AT piket diensten. Dan mogen ze een mooie auto mee naar huis.


cocktail

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Citaat van: jadjong link=msg=1423915 date=1463154734
Om de instap te doen als de deur niet open kan.

Ik vermoedde al zoiets. Als alternatief gaat er er dus een grote baksteen door de ruit van de woonkamer;)


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Citaat van: koenb link=msg=1423917 date=1463156355
Ik heb nergens een Ford gezien, misschien voor observatie? Privé wordt er niet naar meldingen gereden, om de week heeft een deel van het AT piket diensten. Dan mogen ze een mooie auto mee naar huis.
ik weet dat oa gebruik wordt gemaakt van oude voertuigen
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


guest15549

  • Gast
Citaat van: pompbediende link=msg=1424102 date=1463254327
ik weet dat oa gebruik wordt gemaakt van oude voertuigen

Ik weet niet meer in welke aflevering het was en ik ben te lui om het nu op te zoeken maar er was een inval gedaan en nadat de verdachten in de boeien waren geslagen kwam die Focus aanrijden en er zat iemand van het AT in, het was een grijze station zoals deze:



jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Citaat van: pompbediende link=msg=1424102 date=1463254327
ik weet dat oa gebruik wordt gemaakt van oude voertuigen
Ik denk dat deze informatie niet op een openbaar forum thuis hoort en dan vooral omdat het AOT er ook niks over wil zeggen tijdens aflevering 2