Zesdelige serie over de DSI - Vanaf 13 April 2016 om 21:15 uur NPO 3

Auteur Topic: Zesdelige serie over de DSI - Vanaf 13 April 2016 om 21:15 uur NPO 3  (gelezen 19180 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
De auto was toch gewoon op tv. Daarnaast is het feit dat er met onopvallende auto's wordt geobserveerd ook geen baanbrekend geheim. Dat kan iedereen wel bedenken.


guest15549

  • Gast
Citaat van: jasir link=msg=1424136 date=1463291633
Ik denk dat deze informatie niet op een openbaar forum thuis hoort en dan vooral omdat het AOT er ook niks over wil zeggen tijdens aflevering 2

Ik denk dat dat niets uitmaakt omdat verschillende voertuigen al te zien waren in de serie en er zo veel verschillende voertuigen zijn dat het weinig uitmaakt, als er echt voertuigen niet te zien mochten zijn hadden ze het wel niet uitgezonden.

Enige vreemde vond ik dat die witte, oude Mercedes Sprinter met een soort ladder op het dak wel in beeld kwam.


marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Citaat van: RS496 link=msg=1424249 date=1463339564
Ik denk dat dat niets uitmaakt omdat verschillende voertuigen al te zien waren in de serie en er zo veel verschillende voertuigen zijn dat het weinig uitmaakt, als er echt voertuigen niet te zien mochten zijn hadden ze het wel niet uitgezonden.

Enige vreemde vond ik dat die witte, oude Mercedes Sprinter met een soort ladder op het dak wel in beeld kwam.

Haha ja dat vond ik ook maar een aparte vertoning, wel onopvallend zo'n oude klusbus. 0098


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Citaat van: RS496 link=msg=1424249 date=1463339564
die witte, oude Mercedes Sprinter met een soort ladder op het dak wel in beeld kwam.
Wanneer?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Citaat van: enrico1972 link=msg=1424716 date=1463602131
Aflevering 5: http://www.npo.nl/onder-de-radar-speciale-eenheden-in-actie/18-05-2016/KN_1679244

Interessant om te zien hoe de hond met camera het hele gebouw door ging. Daarnaast weer een voertuig in het wagenpark, de heftruck. Mooi tussen de Duitse sedans in colonne het terrein op.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Net de aflevering zelf ook gekeken en ik denk dat dit één van de beste afleveringen was die ik gezien heb zonder de andere afleveringen te kort te willen doen.

Vond het na gesprek over de PTSS inzet met de man die als 1e stond en het noem het even het PTSS slachtoffer aanriep vanaf de voordeur heel mooi en misschien zelfs wel ontroerend al klinkt dat misschien gek. Er is heel mooi geschakeld van vol inzetten op de man naar zeg maar meelevend zijn met de man maar wel aanhouden en boeien er van.

Als ik het goed zag komt volgende week de inzet van de Oudedijk te Rotterdam aan bod. Zie citaat.

Citaat van: enrico1972 link=msg=1416486 date=1459347133
Doorzoeking
In de Rotterdamse wijk Kralingen is vannacht aan de Oudedijk opnieuw een woning doorzocht. Daarbij zijn geen wapens of explosieven aangetroffen. De politie legde beslag op een computer en documenten.

Bron: https://www.om.nl/actueel/nieuwsberichten/@93732/twee/

http://nieuwsopbeeld.nl/2016/03/30/dsi-valt-woning-oudedijk-rotterdam-binnen-om-terreurverdenking/
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: LSPD link=msg=1424683 date=1463595635
Wanneer?


Uit mijn hoofd zeggend de eerste of tweede aflevering. Oude witte MB Sprinter, ladders op het dak en van binnen heel mooi (en na mijn inzien) modern uitgerust.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: koenb link=msg=1424719 date=1463603084
Interessant om te zien hoe de hond met camera het hele gebouw door ging. Daarnaast weer een voertuig in het wagenpark, de heftruck. Mooi tussen de Duitse sedans in colonne het terrein op.

Heftruck lijkt alsof die van Boels is, zit namelijk een grote sticker op van Boels op de arm. Weet niet of die ook van hun is of gehuurd/geleend voor die inval.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Mooie uitzending weer. Ongemerkt toch enigszins nieuwswaardig.
Er wordt tot nu toe in behoorlijke mate ontkent dat er tussen de vluchtelingen terroristen zitten. Dit zou ondervangen worden door de zorgvuldige registratie van de vluchtelingen. In deze uitzending worden er meerdere illegale Syriërs opgepakt in verband met terrorisme. Voer voor kamervragen.