Tweedelige NH-serie: "Nachtwerk Politie Amsterdam" RTV-NH

Auteur Topic: Tweedelige NH-serie: "Nachtwerk Politie Amsterdam" RTV-NH  (gelezen 2643 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Vanavond om 17:10 uur Deel 1 van de tweedelige serie op RTV-NH "Nachtwerk Politie Amsterdam."

Citaat
AMSTERDAM Een man die vorige week een wilde nacht beleefde in het Amsterdamse Wallengebied is aan een heel bijzondere boete ontsnapt.

De man, die te zien is in de tweedelige NH-serie Nachtwerk Politie Amsterdam, is op de achtergrond in beeld terwijl een agent een interview geeft. Hij is uitgebreid aan het uitleggen waar agenten op letten bij een surveillance. "We letten vooral op bekende gezichten die je veel tegenkomt en op mensen die zich anders gedragen dan wat gangbaar is. Je kijkt van: wie is interessant om in de gaten te houden of om door te geven aan de collega's in burger om te volgen."

De agent heeft z'n zin nog niet afgemaakt of hij hoort een geluid achter zich. Het blijkt afkomstig van een man die voorover buigt en vol over z'n nek gaat. "En dit soort volk" vervolgt hij lachend zijn verhaal.

Eigenlijk zou hij de wildkotser een bekeuring moeten geven, vertelt hij dan. "Het is net als met wildplassen je behoefte doen op een plek waar dat niet mag. Maar je komt het zo veel tegen hier. En mocht het gebeuren in een portiek dan is het een ander verhaal dan daar bij een boompje."

Deel 1 van Nachtwerk Politie Amsterdam is vanmiddag om 17.10 uur te zien op tv.


Een voorproefje op de site van RTV-NH  ;)

http://www.rtvnh.nl/nieuws/181530/video-man-kotst-tijdens-televisieinterview-met-politie


Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2016, 15:37:57
Ben benieuwd :)
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2016, 17:29:33
Veel info! leuk en duidelijk om te bekijken.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2016, 17:31:34
Leuk item voor de lokale TV :) Persoonlijk stukje van agenten is ook wel eens leuk.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2016, 21:10:46
http://www.rtvnh.nl/gemist/tv/673/223924/-/1

Erg leuk om te zien, ook omdat ik zelf wel is 's nachts in de binnenstad te vinden ben en sommige dingen erg herkenbaar zijn.

Doet me denken aan een paar jaar terug, ik en een maat liepen na het uitgaan samen op de Leidsestraat. Worden wij op dat moment aangesproken door 2 passerende heren die ons drugs aanboden. Wij gaven aan er geen behoefte aan te hebben en we liepen verder. Komt er nog geen 10 seconden later een pitauto aanrijden vanuit onze loop richting. Wij die agenten aangesproken en die reden vervolgens achter de 2 verdachten aan. Heb alleen niet kunnen zien hoe het afliep  ;D Sympathieke dienders ook van de video! O0
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2016, 16:17:48
Vanmiddag 17:15 uur deel 2/2 van Nachtwerk Politie Amsterdam.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2016, 22:56:00
Deel 2 was wel tof !
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #8 Gepost op: 22 juni 2016, 13:12:14
Kan iemand deel 2 terug vinden??