Nieuwe tankautospuiten voor veiligheidsregio Groningen

Auteur Topic: Nieuwe tankautospuiten voor veiligheidsregio Groningen  (gelezen 5399 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #10 Gepost op: 18 maart 2016, 19:09:23
Of gewoon eens ophouden klakkeloos overal maar van die idioot hoge en korte drempels neer te kwakken in NL.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2016, 12:55:38
Mooie voertuigen! toch wel grappig om te zien dat in Groningen kiezen voor TS'en die in MWB worden opgebouwd en in MWB kiezen ze voor TS'en die in Groningen worden opgebouwd


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2016, 20:59:11
Citaat van: braboz link=msg=1413671 date=1458388538
Mooie voertuigen! toch wel grappig om te zien dat in Groningen kiezen voor TS'en die in MWB worden opgebouwd en in MWB kiezen ze voor TS'en die in Groningen worden opgebouwd
Het is maar net wat je grappig vindt. Ik vindt het nogal vreemd om je voertuig aan de andere kant van het land te laten bouwen. Wat als het voertuig onderhouden moet worden of gerepareerd dan een ritje naar de andere kant van het land? Ma ja dat heb je met die aanbestedingen


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2016, 22:09:32
Citaat van: jasir link=msg=1413746 date=1458417551
Het is maar net wat je grappig vindt. Ik vindt het nogal vreemd om je voertuig aan de andere kant van het land te laten bouwen. Wat als het voertuig onderhouden moet worden of gerepareerd dan een ritje naar de andere kant van het land? Ma ja dat heb je met die aanbestedingen

Heb je een punt, maar tegenwoordig zitten bedrijven met zogenaamde "service" punten elders in het land.
Maar het is en blijft een flink stuk rijden als je van noord naar zuid moet of visa versa.
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #14 Gepost op: 19 maart 2016, 22:50:01
Citaat van: jasir link=msg=1413746 date=1458417551
Het is maar net wat je grappig vindt. Ik vindt het nogal vreemd om je voertuig aan de andere kant van het land te laten bouwen. Wat als het voertuig onderhouden moet worden of gerepareerd dan een ritje naar de andere kant van het land? Ma ja dat heb je met die aanbestedingen

Is gewoon landelijk aanbesteden. Heb je dus als korps weinig tot geen invloed op.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #15 Gepost op: 20 maart 2016, 03:51:17
Citaat van: braboz link=msg=1413671 date=1458388538
Mooie voertuigen! toch wel grappig om te zien dat in Groningen kiezen voor TS'en die in MWB worden opgebouwd en in MWB kiezen ze voor TS'en die in Groningen worden opgebouwd
Servicepunt Ziegler zit in Breda voor MWB.


dafstuff

  • Solution Egineer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #16 Gepost op: 20 maart 2016, 20:59:20
En zo groot is Nederland nu ook weer niet. (Max 3,5 uur rijden en je bent gegarandeerd de grens over of in de zee beland  ;)  )
Als je deelt, krijg je meer.