Opleiding Beveiliger 2

Auteur Topic: Opleiding Beveiliger 2  (gelezen 20872 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #10 Gepost op: 26 september 2005, 16:15:38
Kuch: Hier komt het verhaal.

Meneer ik-heb-het-richtingsgevoel-van-een-pastic-zakje-in-de wind ging 's ochtendvroeg om half 6 al weg om in ieder geval te vroeg te zijn op Scoutcentrum Rotterdam voor de jawel.. SPORTDAG!! Aangezien ik vrijdag pas te horen had gekregen dat ik mocht komen had ik weinig voorbereiding, maar dat was het punt niet want je moet in de beveiliging wel een beetje snel kunnen handelen als er iets onverwahts gebeurd :)

Dus zo gezegd zo gedaan, ik braaf met de bus en de metro vanaf zierikzee naar capelle aan de ijssel. Kom ik daar, ben ik anderhalf uur te vroeg. Volgens het OV moest ik nog 10 min. lopen dus ik dacht: mooi, ben ik lekker op tijd. Alleen het leuke van het verhaal is:

Ik kon heel die straat niet vinden!

Dus ik dacht, na een uurtje, nou nu weet ik het echt niet hoor ik ga mensen vragen. Dus ik een man of 10 aangesproken; die wisten het niet.

2 Buschauffeurs aangesproken; wisten het ook niet.
3 Taxichauffeurs aangesproken en raad eens: De laatste wist het! Maarja.. dat bleek toch niet te kloppen achteraf.

Met nog een kwartier te gaan dacht ik: Nu bel ik een taxi want ik MOET op tijd zijn... en jawel.. ik pak mijn telefoon en direct krijg ik de melding: BATTERIJ LEEG en weg telefoon.

Dat was ramp scenario nummer 1. Toen dacht ik.. ik moet erheen dus ik ga maar met een noodgang allemaal straten bekijken en borden waar ik moet zijn, maar na 3 uur na het begin van de sportdag zoeken met een zware sporttas was ik de wanhoop toch wel nabij, dus ben ik maar naar huis gegaan.

Ik ervaarde het als een redelijke ramp. Dus ik bel naar school.. zeggen ze:

"oo maakt niet uit, neem woensdag als je op school komt maar bewijs mee dat je in ieder geval de reis hebt gehad en dat je dus wel bent geweest, dan isst wel goed".

Nouja, volgende keer beter.

Groetjessss


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #11 Gepost op: 26 september 2005, 16:20:44
Hey Mark,

Het is heel verstandig dat je weet wat je wil.
Ik wens je veel plezier met je opleiding en ik hoor het wel wanneer je je theorie-examen gaat doen.

Groetjes Leontien

Ps. Trek je niks aan van Christian, hij weet niet beter. ;D ;D ;D ;D

Goeie tip Leontien!! o ehh.. ben jij dé Leontien?

Groetjes,

Mark


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #12 Gepost op: 26 september 2005, 16:27:13
Regel 1 van de beveiliging: Weet altijd de straat te vinden. Maak desnoods gebruik van een routeplanner.

 ;)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #13 Gepost op: 26 september 2005, 16:30:01
Dat had ik ook gedaan  ;D

En dan vraag je je af; hoe kan het dan dat je het nog niet vind.. GOEIE VRAAG!!
1 ding is duidelijk: in mijn auto komt later een karin!! :)


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #14 Gepost op: 26 september 2005, 16:33:34
Die moet de baas stadaard verstrekken, vindt ik. Nu zit je ook maar alleen in de auto.

Go!!!!


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #15 Gepost op: 26 september 2005, 16:34:54
dat is waar ;) Maar een wat sexy-ere stem zou niet verkeerd zijn  ;D


Target77

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 26 september 2005, 16:37:14
Die moet de baas stadaard verstrekken, vindt ik. Nu zit je ook maar alleen in de auto.

Go!!!!

Een goede surveilant heeft goede gebiedskennis....vooral als je in het zelfde gebied opgegroeid bent  ;) ;D ;D


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #17 Gepost op: 26 september 2005, 16:40:37
Een goede surveilant heeft goede gebiedskennis....vooral als je in het zelfde gebied opgegroeid bent  ;) ;D ;D
Ben ik even blij dat ik een objectbewaker/beveiliger ben.


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #18 Gepost op: 26 september 2005, 16:51:20
Nou ik ben het wel met Ben eens dat je in je werkgebied een goede stratenkennis moet hebben.

Was het alleen bij mij het geval dat ik daar voor het eerst in me leven kwam  ::) :laugh: ;D

Kijk als dat nou een opleiding in Zierikzee was, werkte ik me nu op het veld het zweet in de bilnaad!  ;D


Jean Bateau

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 26 september 2005, 20:13:41
Nou ik ben het wel met Ben eens dat je in je werkgebied een goede stratenkennis moet hebben.

Was het alleen bij mij het geval dat ik daar voor het eerst in me leven kwam  ::) :laugh: ;D

Kijk als dat nou een opleiding in Zierikzee was, werkte ik me nu op het veld het zweet in de bilnaad!  ;D

Dan had je dus aan twee stappen genoeg Mark  :P

Maar een goede voorbereiding is en blijft het halve werk!!