De sporttest.

Auteur Topic: De sporttest.  (gelezen 7194 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

karakartal

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #20 Gepost op: 4 april 2016, 20:02:23
Citaat van: -Ronald- link=msg=1417402 date=1459784742
Nee heb je, en ja kun je krijgen. Kunt er altijd een belletje aan wagen naar werving & selectie.

Da's waar, ik zal eens morgen een belletje doen inderdaad..


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #21 Gepost op: 5 april 2016, 08:26:16
Citaat van: DiNozzo link=msg=1417128 date=1459668483
Een week rust houden en dan met de sporttest even 3 minuten doorbijten, tegen die tijd ga je al over de finish! De sporttest is geen looptest, maar een algehele conditietest. Je loopt maar 250 meter, de rest besteed je aan de onderdelen.

Maak er maar twee weken van. Voorts zoals meerdere mensen al posten, gedurende deze twee weken 'hardloopverbod' kan je gewoon gaan zwemmen of fietsen. Het is ook verstandig om eens te kijken naar je sportschoenen, oude, versleten of goedkope sportschoenen kunnen de oorzaak zijn van deze klachten.

Shin splints is geen diagnose dus bestaat er ook geen behandeling voor. Dokter zijn is niet zo lastig, als je weet dat iemand pijnlijke scheenbenen heeft en je geen flauw idee hebt wat iemand precies heeft noem je het shin splints en behandel je het met rust + evt. paracetamol. Als iemand buikpijn heeft en je geen flauw idee hebt wat iemand precies heeft noem je het spastische darm en behandel je het met rust + evt. paracetamol.


karakartal

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #22 Gepost op: 5 april 2016, 16:24:35
Ik ben vandaag langs de fysio geweest, hij geeft aan dat het geen shin splint is (gelukkig).
Hij gaf ook aan dat ik gewoon moet rusten daarna even 8 april even vlammen, waarschijnlijk heb ik simpelweg te veel hooi op me vork genomen waardoor ik mijn scheenbeenspieren heb belast.


lavie

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #23 Gepost op: 11 april 2016, 16:51:27
Ben erg benieuwd hoe het is afgelopen? Mijn zusje had de test ook afgelopen week en heeft hem geprobeerd te verzetten ivm een knie blessure en dit kon niet!  Ze is dus niet geweest en moet opnieuw solliciteren als er vacatures zijn...