Fitheidstest Douane

Auteur Topic: Fitheidstest Douane  (gelezen 20881 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger1

  • Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 150
Gepost op: 6 april 2016, 19:07:15
Ik ben benieuwd wat de eisen wat betreft de fitheidstest voor zowel medewerker Douane en medewerker team bijzondere bijstand. Betreft het hetzelfde parcour als de FVT (politie)?


- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1 Gepost op: 6 april 2016, 21:00:58
Fitheidstest bij de Douane,  haha 6 april grap :p?


Rutger1

  • Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 150
Reactie #2 Gepost op: 6 april 2016, 21:13:46
Citaat van: R.3144 link=msg=1417806 date=1459969258
Fitheidstest bij de Douane,  haha 6 april grap :p?

Nee :P volgens de website van de Belastingdienst behoort een fitheids/sport test tot de selectie ronde.. (Betreft wapendragende fuctie)
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #3 Gepost op: 8 april 2016, 11:52:03
Ik heb hierover gebeld voor de vacature medewerker team bijzondere bijstand. Zou gaan om een klein parcours; paar rondjes hardlopen, over kasten springen en in touwen klimmen.

Heb jij ook gesolliciteerd voor één van de functies?


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #4 Gepost op: 12 april 2016, 21:34:16
Citaat van: Rutger1 link=msg=1417772 date=1459962435
Ik ben benieuwd wat de eisen wat betreft de fitheidstest voor zowel medewerker Douane en medewerker team bijzondere bijstand. Betreft het hetzelfde parcour als de FVT (politie)?

Als de OG opleiding die ze daar geven dezelfde is als bij de politie zou ik maar zorgen dat je fysiek fit bent.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


Matth

  • Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 457
Reactie #5 Gepost op: 13 april 2016, 08:34:57
Citaat van: Diaephi link=msg=1418691 date=1460489656
Als de OG opleiding die ze daar geven dezelfde is als bij de politie zou ik maar zorgen dat je fysiek fit bent.

Betreft inderdaad de normale VAG opleiding aan het piog.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #6 Gepost op: 13 april 2016, 09:11:41
Citaat van: R.3144 link=msg=1417806 date=1459969258
Fitheidstest bij de Douane,  haha 6 april grap :p?
Ook de wapendragers bij ons moeten aan dezelfde eisen voldoen als jullie hoor. Kan er ook niet aandoen dat het gros van de mensen op een leeftijd is dat ze maar 2 rondjes hoeven te lopen om dat aan te tonen  998765.

Voor het TBB moet je inderdaad zorgen dat je goed fit bent omdat je daar wel tot het uiterste word gebracht om te kijken of jij de eisen wel aan kan. Die eisen zullen nooit genoemd worden, je moet gewoon gaan tot je niet meer kunt.

Voor de reguliere vacature zal dit hoogstwaarschijnlijk bestaan uit een medische keuring, en een intest die door de docenten van die regio gedaan word. Deze gaan dan op hun manier kijken of jij fit genoeg bent/ of fit gemaakt kan worden voor de wapendragende functie. Let wel dit geldt dus alleen voor de wapendragende functies, voor de reguliere taken hoef jij niet aan deze eisen te voldoen. Maar het zal net per regio verschillen hoeveel mensen ze zoeken voor welke posities.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Maikel!

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #7 Gepost op: 13 april 2016, 10:49:07
Ik heb ook gesolliciteerd voor de functie medewerker douane. (Schiphol Cargo) Ben benieuwd wanneer we bericht terug krijgen. Welke functie/locatie heb jij gesolliciteerd?


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #8 Gepost op: 13 april 2016, 11:24:34
Citaat van: Maikel! link=msg=1418780 date=1460537347
Ik heb ook gesolliciteerd voor de functie medewerker douane. (Schiphol Cargo) Ben benieuwd wanneer we bericht terug krijgen. Welke functie/locatie heb jij gesolliciteerd?

Geen idee aan wie je het exact vraagt, maar ik voor medewerker TBB. De vacature hiervoor sluit 21 april, dus denk nog een week of 3 wachten.


Beveilig71

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #9 Gepost op: 28 april 2016, 14:58:59
Ook ik heb gesolliciteerd voor de vacature Medewerker Douane.
Heeft iemand op dit forum al bericht gehad? Vacature is inmiddels al even gesloten.