Undercover in NL - Een nieuw schokkend beveiligingslek - SBS6 Zondag 10 april 2016 om 21:30 uur

Auteur Topic: Undercover in NL - Een nieuw schokkend beveiligingslek - SBS6 Zondag 10 april 2016 om 21:30 uur  (gelezen 5756 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
EEN NIEUW SCHOKKEND BEVEILIGINGSLEK

Na eerdere uitzendingen over de slechte beveiliging van Paleis Noordeinde, de rechtbank en Schiphol, komt Alberto met een nieuw schokkend beveiligingslek!

Undercover in Nederland | zondag | 21.30

Bron + Video: https://www.facebook.com/sbs6.nl/videos/10153380125407181/


In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Ja leuk SBS6, we horen het achteraf wel
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl




CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Zonder inhoudelijk de beveiliging van defensie te bespreken wacht ik rustig af wat meneertje Stegeman gaat laten zien in zijn uitzending.
Als het net zo'n lachwekkende hoeveelheid gebakken lucht is als in 2008 ...  :D

Ik ben benieuwd en maak me niet al te veel zorgen.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: CMKmaat link=msg=1418019 date=1460127727
Zonder inhoudelijk de beveiliging van defensie te bespreken wacht ik rustig af wat meneertje Stegeman gaat laten zien in zijn uitzending.
Als het net zo'n lachwekkende hoeveelheid gebakken lucht is als in 2008 ...  :D

Ik ben benieuwd en maak me niet al te veel zorgen.
Er was net een item op EditieNL te zien, was inderdaad niet spannend te noemen. >:D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Best knap dat je nu al kan zien in dat hele kleine beetje wat getoond is dat je het niet spannend kan noemen Peter71.
Ik wacht liever de uitzending af en oordeel als ik het nodig vind dan pas. Iedereen die op voorhand al een mening geeft praat wat mij betreft uit zijn nek.
Sowieso is het te bizar voor woorden dat een burger die er niks te zoeken heeft op het defensieterrein kan rondlopen en filmen en dan vind ik het niet meer dan terecht dat er kamervragen gesteld worden.

Klik op http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/leger-slecht-beveiligd om alvast een heel klein beetje van komende zondag te zien. Ik vind het in ieder geval bizar dat het hem gelukt is en ben dan ook benieuwd naar hoe het hem gelukt is en of het te voorkomen zou zijn geweest. Ben ook benieuwd naar hoe men op het Haagse Binnenhof er op gaat reageren.


Citaat van: CMKmaat link=msg=1418019 date=1460127727
Zonder inhoudelijk de beveiliging van defensie te bespreken wacht ik rustig af wat meneertje Stegeman gaat laten zien in zijn uitzending.
Als het net zo'n lachwekkende hoeveelheid gebakken lucht is als in 2008 ...  :D

Ik ben benieuwd en maak me niet al te veel zorgen.

Ik snap niet zo goed dat je hem moet kleineren met meneerTJE als je nog niet weet hoe en wat hij gedaan heeft en waar hij allemaal geweest is op het defensieterrein. Maar blijkbaar heb je geen hoge pet van hem op.

Ik ben van mening dat hij genoeg zaken aankaart en behandeld die wij burgers anders niet snel zien en/of weten dan wel te horen krijgen omdat het anders mogelijkerwijs in de doofpot verdwijnt.

Als hij al op het defensieterrein onopgemerkt kan rondlopen wie kan het dan nog meer en wie is er dan nog meer op het terrein geweest die er niet hoort te komen met al dan niet kwade bedoelingen in het hoofd.
Nee ik zeg niet dat je in paniek moet raken maar extra waakzaamheid zou geen kwaad kunnen lijkt mij.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Minister onderzoekt hoe Alberto Stegeman legerbasis op kwam
08 april 2016 12:16

Minister Jeanine Hennis van Defensie laat uitzoeken hoe tv-journalist Alberto Stegeman een legerbasis kon binnendringen. Ze maakt zich zorgen, maar wil eerst precies weten hoever de journalist kwam bij zijn actie de beveiliging te testen.

Lees verder op: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/minister-onderzoekt-hoe-alberto-stegeman-legerbasis-op-kwam
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


scorpio

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 707
Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Best knap dat je nu al kan zien in dat hele kleine beetje wat getoond is dat je het niet spannend kan noemen Peter71.

De ervaring met Alberto Stegeman is dat het meestal, zo niet altijd, helemaal niet spannend is, en hij vooral heel vol van zichzelf is

Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Ik wacht liever de uitzending af en oordeel als ik het nodig vind dan pas. Iedereen die op voorhand al een mening geeft praat wat mij betreft uit zijn nek.

Dat laatste doet Alberto Stegeman meestal ook.

Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Sowieso is het te bizar voor woorden dat een burger die er niks te zoeken heeft op het defensieterrein kan rondlopen en filmen en dan vind ik het niet meer dan terecht dat er kamervragen gesteld worden
Klik op http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/leger-slecht-beveiligd om alvast een heel klein beetje van komende zondag te zien. Ik vind het in ieder geval bizar dat het hem gelukt is en ben dan ook benieuwd naar hoe het hem gelukt is en of het te voorkomen zou zijn geweest. Ben ook benieuwd naar hoe men op het Haagse Binnenhof er op gaat reageren.

Ik word een beetje moe van al die politici die elk incidentje in de kamer wensen te bespreken en doen alsof zij de wijsheid in pacht hebben.

Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Ik snap niet zo goed dat je hem moet kleineren met meneerTJE als je nog niet weet hoe en wat hij gedaan heeft en waar hij allemaal geweest is op het defensieterrein. Maar blijkbaar heb je geen hoge pet van hem op.

Door zijn manier van doen zorgt Alberto Stegeman er voor dat er een heleboel mensen geen hoge pet van hem op hebben.

Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Ik ben van mening dat hij genoeg zaken aankaart en behandeld die wij burgers anders niet snel zien en/of weten dan wel te horen krijgen omdat het anders mogelijkerwijs in de doofpot verdwijnt.

En ik weet uit ervaring dat hij regelmatig onzin uitkraamt.

Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Als hij al op het defensieterrein onopgemerkt kan rondlopen wie kan het dan nog meer en wie is er dan nog meer op het terrein geweest die er niet hoort te komen met al dan niet kwade bedoelingen in het hoofd.
Nee ik zeg niet dat je in paniek moet raken maar extra waakzaamheid zou geen kwaad kunnen lijkt mij.

En denk jij dat dit ook het doel is van Alberto Stegeman?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: enrico1972 link=msg=1418030 date=1460136459
Best knap dat je nu al kan zien in dat hele kleine beetje wat getoond is dat je het niet spannend kan noemen Peter71.
Ik wacht liever de uitzending af en oordeel als ik het nodig vind dan pas. Iedereen die op voorhand al een mening geeft praat wat mij betreft uit zijn nek.
Sowieso is het te bizar voor woorden dat een burger die er niks te zoeken heeft op het defensieterrein kan rondlopen en filmen en dan vind ik het niet meer dan terecht dat er kamervragen gesteld worden.

Klik op http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/leger-slecht-beveiligd om alvast een heel klein beetje van komende zondag te zien. Ik vind het in ieder geval bizar dat het hem gelukt is en ben dan ook benieuwd naar hoe het hem gelukt is en of het te voorkomen zou zijn geweest. Ben ook benieuwd naar hoe men op het Haagse Binnenhof er op gaat reageren.


Ik snap niet zo goed dat je hem moet kleineren met meneerTJE als je nog niet weet hoe en wat hij gedaan heeft en waar hij allemaal geweest is op het defensieterrein. Maar blijkbaar heb je geen hoge pet van hem op.

Ik ben van mening dat hij genoeg zaken aankaart en behandeld die wij burgers anders niet snel zien en/of weten dan wel te horen krijgen omdat het anders mogelijkerwijs in de doofpot verdwijnt.

Als hij al op het defensieterrein onopgemerkt kan rondlopen wie kan het dan nog meer en wie is er dan nog meer op het terrein geweest die er niet hoort te komen met al dan niet kwade bedoelingen in het hoofd.
Nee ik zeg niet dat je in paniek moet raken maar extra waakzaamheid zou geen kwaad kunnen lijkt mij.
Je moet wel heel erg simpel zijn om meneer Stegeman op zijn blauwe ogen te geloven. Als je een paar progamma's van hem gezien hebt weet je meer dan genoeg. Een hoop sensatie trappen, maar allemaal gebakken lucht en weinig inhoud. En met het beroemde SBS sausje erover heen en je hebt weer een uur verloren zendtijd. En ach, als je dan een reutje kijkers hebt die meneertje Stegeman klakkeloos geloven en politici die zich in ene zorgen gaan maken. Dan heb je al snel een klucht.  ::)
Eerst zien waar hij wel niet is geweest


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Ze brengen vast wel goede dingen aan het licht, alleen de sensationele manier waarop sbs6 het brengt met Alberto moet ik altijd van kotsen.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl