GRIP 2 Station en winkelcentrum Plaza ontruimd i.v.m. verdachte situatie - Schiphol 12-04-2016

Auteur Topic: GRIP 2 Station en winkelcentrum Plaza ontruimd i.v.m. verdachte situatie - Schiphol 12-04-2016  (gelezen 14904 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GWB Foxtrot

  • KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Citaat van: Sven82 link=msg=1418804 date=1460543828
Dan krijgen we een sticker! ;-)

En een ballon.  ::)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: Sven82 link=msg=1418804 date=1460543828
Dan krijgen we een sticker! ;-)
Ze deden zo goed hun best....  998765
Automobilisten die mensen hadden afgezet bij de vertrekhal moesten noodgedwongen hun auto achterlaten. Iemand vertelde in het NOS Radio 1 Journaal vanochtend dat hij zelfs zijn auto met draaiende motor achter moest laten. Toen mensen terugkwamen bij hun voertuig, vonden ze een parkeerboete onder de ruitenwisser.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.




Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Citaat van: Red link=msg=1418824 date=1460551612
Ze deden zo goed hun best....  998765

 :-X :-X :-X


guest12562

  • Gast
Na ja bij een echte aanslag wordt er in ieder geval nog wat geld verdient met parkeergeld, prioriteiten stellen.

Rubbertegelparadijs, Nederland, echt triest dit soort zaken te moeten lezen.


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Die boetes werden toch kwijtgescholden zag ik laatst.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Citaat van: Bjorndh link=msg=1418975 date=1460635525
Die boetes werden toch kwijtgescholden zag ik laatst.

Klopt, maar toch blijft het apart dat ze gaan controleren als er zo incident gaande is...
Met Vriendelijke Groet.....


GWB Foxtrot

  • KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Even de kerk terug in het midden van het dorp....

Die bonnetjes zijn geschreven door BOA's van de luchthaven, niet door KMar personeel. En ze zijn kwijtgescholden.

Wij hadden echt wel wat anders te doen.


guest12562

  • Gast
Citaat van: GWB Foxtrot link=msg=1418991 date=1460642061
Even de kerk terug in het midden van het dorp....

Die bonnetjes zijn geschreven door BOA's van de luchthaven, niet door KMar personeel. En ze zijn kwijtgescholden.

Wij hadden echt wel wat anders te doen.

Logisch maar blijft belachelijke actie natuurlijk en kwijtschelden hoop dat het gaat lukken en niet pas na betaling, want dat zie ik er ook nog van komen eerst betalen en dan pas terugvorderen zie ik namelijk ook gebeuren.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Citaat van: Breathe link=msg=1418994 date=1460644456
Logisch maar blijft belachelijke actie natuurlijk en kwijtschelden hoop dat het gaat lukken en niet pas na betaling, want dat zie ik er ook nog van komen eerst betalen en dan pas terugvorderen zie ik namelijk ook gebeuren.

Laten we het erop houden dat de BOA's de (ernst van de) situatie niet helemaal doorhadden en iets doen wat je buiten het "rampgebied" gewoon zou moeten doen: doorgaan waar je mee bezig bent. Voor hun is dat het uitschrijven van bonnetjes.