GRIP 2 Station en winkelcentrum Plaza ontruimd i.v.m. verdachte situatie - Schiphol 12-04-2016

Auteur Topic: GRIP 2 Station en winkelcentrum Plaza ontruimd i.v.m. verdachte situatie - Schiphol 12-04-2016  (gelezen 14890 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
p2Elst dat moet je niet zo zeggen, want BOA's zijn niet alleen maar bonnen ambtenaren...  :-X :-X


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Citaat van: GWB Foxtrot link=msg=1418991 date=1460642061
Die bonnetjes zijn geschreven door BOA's van de luchthaven, niet door KMar personeel. En ze zijn kwijtgescholden.
De Schiphol-BOA's met KMar stickers?

Zie de foto: https://twitter.com/KamranUllah/status/720163071281508352


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Volgens mij gebruiken de boa's van schiphol,  pda terminals en labels van de KMar.
Lijkt het net of we veel personeel hebben :p


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Citaat van: R.3144 link=msg=1419046 date=1460673332
Volgens mij gebruiken de boa's van schiphol,  pda terminals en labels van de KMar.
Lijkt het net of we veel personeel hebben :p

BOA'S van een privaat bedrijf (Schiphol) die spullen gebruiken van de kMar.  Ik denk dat er mensen gaan steigeren als bijvoorbeeld de BOA'S van de gemeenten rondlopen met papieren van de NP. Of is dat al zo?

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
In mijn werkgebied maakten de BOA's tot niet al te lang geleden gebruik van combibonnen met het logo van de politie er op gedrukt. Nu scheelt het dat ze heel veel met beleid bezig zijn en weinig schrijven maar als ze dan eens een rondje maakten door de parkeerzone kwamen er een hoop mensen klagen op het politiebureau  ::)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


WLTIM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
  • Beveiliger / Centralist Security op Schiphol
    • Regio15
Citaat van: R.3144 link=msg=1419046 date=1460673332
Volgens mij gebruiken de boa's van schiphol,  pda terminals en labels van de KMar.
Lijkt het net of we veel personeel hebben :p

Dat klopt inderdaad, echter lopen er de laatste tijd naast Schiphol personeel, personen in het BOA uniform waar gemeente ambtenaren in lopen, ter ondersteuning van Schiphol personeel.
Redacteur van Regio15  Volg de regio15 twitter op http://twitter.com/regio15/ voor de allerlaatste updates ! De regio15 tiplijn voor Haaglanden: 070 -


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Citaat van: WLTIM link=msg=1419133 date=1460720950
Dat klopt inderdaad, echter lopen er de laatste tijd naast Schiphol personeel, personen in het BOA uniform waar gemeente ambtenaren in lopen, ter ondersteuning van Schiphol personeel.
Gemeenteambtenaren? Laat mij niet lachen maar dat zijn mensen van een particulier bedrijf.
Citaat van: R.3144 link=msg=1419046 date=1460673332
Volgens mij gebruiken de boa's van schiphol,  pda terminals en labels van de KMar.
Lijkt het net of we veel personeel hebben :p
Ik heb dan nog geen beschikking van die vreselijk onvriendelijke mensen mogen ontvangen maar ik vraag mij toch af of zij zich wel uit mogen voor een instantie die ze helemaal niet zijn.
Citaat van: Haageneesch link=msg=1419044 date=1460671962
De Schiphol-BOA's met KMar stickers?

Zie de foto: https://twitter.com/KamranUllah/status/720163071281508352
Da's al heel lang...


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Juridisch gezien treden de BOA's op Schiphol gewoon op namens de gemeente Haarlemmermeer.
Dat lijkt mij niet anders dan bij andere gemeenten die BOA's inhuren van particuliere bedrijven.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Juridisch gezien treden de BOA's op Schiphol gewoon op namens de gemeente Haarlemmermeer.
Dat lijkt mij niet anders dan bij andere gemeenten die BOA's inhuren van particuliere bedrijven.
Dat kan best maar waarom schrijven ze dan niet uit naam van de gemeente maar wel van de KMAR?


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Citaat van: zwelgje link=msg=1419238 date=1460794765
Juridisch gezien treden de BOA's op Schiphol gewoon op namens de gemeente Haarlemmermeer.
Dat lijkt mij niet anders dan bij andere gemeenten die BOA's inhuren van particuliere bedrijven.

Deze BOA's zijn toch niet in dienst van de gemeente Haarlemmermeer maar in dienst van Schiphol en voeren zij hun werkzaamheden uit op particulier terrein? Voor zover mij bekend is een groot gedeelte rondom Arrival en Departure eigendom van de luchthaven. Kortom het zijn particuliere BOA's (net als bijvoorbeeld S&V van de NS) die handhavend optreden en daarbij materialen gebruiken van de Kmar.

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.