Hoofdagent met een WO bachelor

Auteur Topic: Hoofdagent met een WO bachelor  (gelezen 8031 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #10 Gepost op: 19 april 2016, 15:09:42
Dat doe je neem ik aan ook voor de probleemjongeren & kansarmen, en niet alleen voor de versterking van je CV, correct?
Dat kan toch tweeledig zijn? Is niets mis mee.


TPenders

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #11 Gepost op: 19 april 2016, 15:26:25
tuurlijk is dat tweeledig anders kun je zoiets ook niet doen. Leek me overbodig omdat er nog expliciet bij te vermelden


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Reactie #12 Gepost op: 21 april 2016, 15:35:57
Citaat van: CopVR3 link=msg=1419740 date=1461071382
Dat kan toch tweeledig zijn? Is niets mis mee.

Als het niet tweeledig kan zijn had ik het niet gevraagd, en natuurlijk is er niets mis mee. Ik vroeg het me af, omdat ik het niet direct uit reactie #7 kon afleiden of het puur en alleen ging om de CV of ook voor de probleemjongeren/kansarmen.

Citaat van: TPenders link=msg=1419743 date=1461072385
tuurlijk is dat tweeledig anders kun je zoiets ook niet doen. Leek me overbodig omdat er nog expliciet bij te vermelden

Top O0
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #13 Gepost op: 26 april 2016, 11:42:15
Werving en Selectie hoopt rond de zomer weer nieuwe vacatures te krijgen voor de instroom in 2017. ;)
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #14 Gepost op: 26 april 2016, 13:36:41
Citaat van: Joris94 link=msg=1420845 date=1461663735
Werving en Selectie hoopt rond de zomer weer nieuwe vacatures te krijgen voor de instroom in 2017. ;)

Dat is mooi nieuws! Waar heb je die info vandaan? Voor welke functie(s)?
De laatste ronde voor Politiekundige is echt al maanden geleden (2015) -.-
Sollicitant Politiekundige


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #15 Gepost op: 26 april 2016, 15:11:23
Citaat van: Kenar95 link=msg=1420860 date=1461670601
Dat is mooi nieuws! Waar heb je die info vandaan? Voor welke functie(s)?
De laatste ronde voor Politiekundige is echt al maanden geleden (2015) -.-

Iemand had een vraag gesteld op 'kombijdepolitie.nl' of er binnenkort nog vacatures zouden komen. En dit was hun antwoord 'Helaas niet, we hopen dat er rond de zomer weer vacatures gaan komen voor de instroom in 2017 maar of dat ook gaat gebeuren is dus nog niet zeker.'
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #16 Gepost op: 28 april 2016, 09:40:58
Citaat van: Joris94 link=msg=1420876 date=1461676283
Iemand had een vraag gesteld op 'kombijdepolitie.nl' of er binnenkort nog vacatures zouden komen. En dit was hun antwoord 'Helaas niet, we hopen dat er rond de zomer weer vacatures gaan komen voor de instroom in 2017 maar of dat ook gaat gebeuren is dus nog niet zeker.'

Ah oké.. We wachten maar weer netjes af dan.. Ben in juni/juli afgestudeerd, zou mooi zijn als ik voor niveau 5 door kan stromen, maar vrees 't ergste na drie eerdere afwijzingen..
Sollicitant Politiekundige


Simone

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #17 Gepost op: 1 mei 2016, 14:22:40
Interessant topic.
Ik volg zelf nu een HBO opleiding en hoop begin 2018 te zijn afgestudeerd, en ben van plan om dan ook weer te gaan solliciteren.
Ik heb in 2014 gesolliciteerd voor hoofdagent, toen ik net van het VWO afkwam. Ik ben toen gezakt bij de 2e selectiedag op de sporttest, omdat ik niet goed genoeg getraind had en een paar seconden te kort kwam. Maar ben dus toen wel door de briefselectie gekomen met VWO, al is dat natuurlijk weer iets anders dan WO.
Ik ben denk ik wel van plan om de volgende keer voor niveau 5 te gaan, waarschijnlijk past dat toch beter bij me, en ik wil ook graag de straat op maar ik begrijp dat dat met niveau 5 ook nog genoeg gebeurt.


nickd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #18 Gepost op: 1 mei 2016, 18:41:11
Citaat van: Simone link=msg=1421693 date=1462105360
Ik ben denk ik wel van plan om de volgende keer voor niveau 5 te gaan, waarschijnlijk past dat toch beter bij me, en ik wil ook graag de straat op maar ik begrijp dat dat met niveau 5 ook nog genoeg gebeurt.

Ja, met niveau 5 is het niet zo dat je gelijk als een soort "manager "begint. In de meeste gevallen doe je ook veel ervaring op op straat én daarnaast ben je conceptueel ook bezig. Ik denk ook dat je kans om aangenomen/uitgenodigd te worden met een hbo diploma op zak groter is voor niveau 5 dan voor niveau 4. Dit is met name omdat jij waarschijnlijk later wilt doorstromen/doorontwikkelen wat zou betekenen dat ze eerst een niveau 4 diploma voor je betalen én daarna mogelijk nog een niveau 5. Liever hebben ze dat je dan gelijk op niveau 5 begint.


Simone

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #19 Gepost op: 1 mei 2016, 19:13:46
Citaat van: nickd link=msg=1421739 date=1462120871
Ja, met niveau 5 is het niet zo dat je gelijk als een soort "manager "begint. In de meeste gevallen doe je ook veel ervaring op op straat én daarnaast ben je conceptueel ook bezig. Ik denk ook dat je kans om aangenomen/uitgenodigd te worden met een hbo diploma op zak groter is voor niveau 5 dan voor niveau 4. Dit is met name omdat jij waarschijnlijk later wilt doorstromen/doorontwikkelen wat zou betekenen dat ze eerst een niveau 4 diploma voor je betalen én daarna mogelijk nog een niveau 5. Liever hebben ze dat je dan gelijk op niveau 5 begint.

Ja ik kan er ook wel inkomen dat ze liever hoogopgeleiden op een hogere functie zien. Ik vond het gewoon altijd vrij onduidelijk wat een politiekundige nou precies deed. Tijdens Bewust Blauw geloof ik, werd toen (2014) verteld dat niveau 4 en 5 steeds meer op elkaar zouden gaan lijken. Dat een politiekundige zowat de zelfde functies zou krijgen maar daarbij ook bijvoorbeeld nog projecten deed etc, in hoeverre dat klopt weet ik niet. Maar het lijkt me in ieder geval wel interessant om en op straat te kunnen en om projecten te doen met de gemeente of weet ik wat, om zo de veiligheid te verbeteren of iets te organiseren.