Verzoek om informatie over oud dienstvoertuig

Auteur Topic: Verzoek om informatie over oud dienstvoertuig  (gelezen 4980 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #10 Gepost op: 3 mei 2016, 23:16:15
Citaat van: RS496 link=msg=1422123 date=1462308679
Ik weet het, ik maak er vrij geregeld gebruik van ;-)

Ik geloof best dat die gegevens worden bewaard maar ik vraag me af of al deze gegevens wel bestuurlijke aangelegenheden zijn zoals beschreven in de WOB.

Sterker nog, terugkomend op mijn eerdere bewering over de onderhoudshistorie vraag ik me af of dat überhaupt mogelijk is als de auto van de leasemaatschappij is..

Vraagje: Wat betekent GMS en wat is het?

Geïntegreerd Meldkamer Systeem: het bedieningssysteem van een alarmcentrale-meldkamer waarmee zowel informatieverwerking als het bedienen van de telecommunicatie kan worden gerealiseerd.

Bron:http://www.encyclo.nl/lokaal/10655
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Bravo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #11 Gepost op: 3 mei 2016, 23:23:08
Citaat van: RS496 link=msg=1422123 date=1462308679
Ik weet het, ik maak er vrij geregeld gebruik van ;-)

Ik geloof best dat die gegevens worden bewaard maar ik vraag me af of al deze gegevens wel bestuurlijke aangelegenheden zijn zoals beschreven in de WOB.

Sterker nog, terugkomend op mijn eerdere bewering over de onderhoudshistorie vraag ik me af of dat überhaupt mogelijk is als de auto van de leasemaatschappij is..

Vraagje: Wat betekent GMS en wat is het?

De verzoeker hoeft geen belang te stellen. De bestuurlijke aangelegenheid kun je wel inkleden, aangezien dat begrip ruim moet worden uitgelegd en ook de uitvoering van beleid omvat.


guest15549

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 4 mei 2016, 01:58:58
Ik twijfel of ik het zal proberen. Het lijkt me aan de ene kant zelf erg interessant maar ik wil ook niet onnodig de boel belasten  ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #13 Gepost op: 4 mei 2016, 15:19:27
Ik weet natuurlijk niet hoe het precies zit in die regio. Maar hier werken we pas anderhalf jaar met dat het kenteken gekoppeld wordt aan het roepnummer. Daarvoor was het een avls nummer. Vraag is natuurlijk wat je met alle meldingsnummers moet. Want adressen krijg je hoogstwaarschijnlijk niet in verband met de privacy wetgeving.

Succes iig.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Sortof

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2016, 14:11:15
@DiNozzo: U heeft gelijk, dat kunt U niet weten, en mijn antwoord was onaardiger dan ik bedoelde, achteraf gezien, waarvoor mijn excuses, en dank voor Uw hulp!
@Bravo: Goede tip, meteen geprobeerd. Heeft een aantal leuke verhalen opgeleverd, alleen helaas niet over mijn auto.... Wel leuk leesvoer! Een WOB indienen lijkt een goed idee, maar ik voel me bezwaard als U zegt dat het heel veel (politie)tijd kost, ik vind dat politietijd gebruikt moet worden voor politiewerk, niet voor amusement van één persoon. Overigens heb ik bij de aankoop wel een setje van acht pagina's meegekregen met de complete onderhoudshistorie van de auto, van een leasemaatschappij inderdaad.
Alle anderen: hartelijk dank voor Uw bijdragen. Ik blijf hopen dat de gouden tip nog komt, maar tot nu nogmaals mijn dank!