Het valt me op dat er nu ambuvoertuigen worden uitgeleverd met verschillende versies van de secundaire striping: Fluogeel of Goudgele secundaire stripingbanen.
Weet iemand wat de richtlijnen zijn voor de kleur? Is een van de twee eigenlijk niet toegestaan?
Een vraag van even geleden, ik heb navraag gedaan en het antwoord heeft even geduurd.
Overigens wel een onverwacht antwoord, verschil in kleur van de striping is niet de bedoeling en niet conform het ambulance montagevoorschrift. Het blauw en geel is niet van de goede kwaliteit en kleursoort.
De gele contourmarkering zou gelijk zijn aan de kleur van de gele strepen, maar klopt dit nu wel of niet, ik zou even foto's moeten vergelijken.
Blijkt dat de fout ligt bij het bedrijf dat de striping heeft op geplakt of de ambulances heeft geleverd... zei zijn hier tegenwoordig van op de hoogte..... spannend
Info afkomstig van een LFR medewerker
https://www.facebook.com/ambulancezorggroningen/photos/a.613477785393677/4804668056274608/?type=3&theaterDus deze striping klopt niet en zou afwijken.