Twee nominaties voor Hulpverlener van het Jaar

Auteur Topic: Twee nominaties voor Hulpverlener van het Jaar  (gelezen 11246 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #30 Gepost op: 28 mei 2016, 11:55:28
Ik kan hier tegenin gaan. Maar dit is meer iets voor een live gesprek. Dus ik nodig de mensen die dat willen van harte uit om eens contact op te nemen voor een echt gesprek


helm

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 28 mei 2016, 12:43:37
Citaat van: Marlies link=msg=1426259 date=1464429328
Ik kan hier tegenin gaan. Maar dit is meer iets voor een live gesprek. Dus ik nodig de mensen die dat willen van harte uit om eens contact op te nemen voor een echt gesprek

Het is 2016, je hoeft elkaar niet IRL te zien voor een gesprek, dit forum werkt ook prima.


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #32 Gepost op: 28 mei 2016, 13:15:24
Het lastige is dat mensen niet goed lezen. We zijn er niet alleen voor de politie brandweer en ambulance  maar voor alle hulp verleners. We krijgen ook vragen van verpleegkundigen ehbo-ers groepsleiders enz.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #33 Gepost op: 28 mei 2016, 13:39:11
Laten we in dit topic on topic blijven en dat is de hulpverlener van het jaar verkiezing.

Ir. Auditor


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #34 Gepost op: 28 mei 2016, 14:02:54
Citaat van: Marlies link=msg=1426273 date=1464434124
Het lastige is dat mensen niet goed lezen.
Dat klopt helaas.

Citaat van: ir. Auditor link=msg=1426257 date=1464428396
precies, het is gewoon even wat leuke publiciteit voor een paar hulpverleners, net zoals dat kratje bier leuk is.
Je leest dus niet goed:
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1426256 date=1464428232
En niet alleen de winnaars, maar in wezen álle hulpverleners.


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #35 Gepost op: 29 mei 2016, 19:28:30
mijn excuses u heeft gelijk
Weer on topic.

Alles is er klaar voor. de genomineerden komen met de bus naar de vliegbasis en het beeldje staat klaar. De hulpverlener van het vorig jaar johan berga komt natuurlijk ook langs en verteld over hoe het afgelopen jaar voor hem was.

We hebben er heel veel zin in. Meer info op http://www.hulpvoorhulpverleners.nl/k/n360/news/view/7663/6832/registratie-voor-award-gala-en-feestavond-geopend.html

misschien tot dan.

groetjes
marlies


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #36 Gepost op: 29 mei 2016, 22:59:58
Even los of ik voor of tegen ben hiermee:

Zo'n nominatie kan je alleen krijgen als je beroepshulpverlener bent? Dus als je vrijwilliger bent bij welke hulpverleningsinstantie maak je geen kans?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #37 Gepost op: 30 mei 2016, 08:19:59
Citaat van: Marlies link=msg=1426273 date=1464434124
Het lastige is dat mensen niet goed lezen. We zijn er niet alleen voor de politie brandweer en ambulance  maar voor alle hulp verleners. We krijgen ook vragen van verpleegkundigen ehbo-ers groepsleiders enz.

Het is altijd simpel om 'de mensen' de schuld te geven. Je post hier op een hulpverleningsforum en er zijn politie- en brandweermensen genomineerd als hulpverlener van het jaar.

Vraag 1: Hoeveel verpleegkundigen van de de afdeling geriatrie, vrijwilligers van stichting de Zonnebloem, vrijwilligers van Rode Kruis die o.a. gezorgd hebben dat de puinhoop rondom vluchtelingenopvang niet nog groter is geworden zijn er ooit door deze stichting genomineerd?

Vraag 2: Sinds de oprichting van de stichting hoeveel politie-, brandweer- en ambulancepersoneel is er genomineerd en wie waren de winnaars?


Marlies

  • staflid en ervaringsdeskundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #38 Gepost op: 30 mei 2016, 09:08:42
Goedemorgen

Dit jaar is het laatste jaar dat het alleen brandweer politie en ambulance mensen zijn. Dit komt omdat het is opgericht door een politieman. Vanaf volgend jaar willen we het anders gaan doen hoe we dat dan precies vorm gaan geven is nog niet bekend

er worden elk jaar 100 tot 150 mensen aangemeld via onze site. Daar worden er een aantal uitgekozen en die gaan naar een jury van mensen uit het werkveld en die kiezen de uiteindelijk genomineerden en winnaar. We doen dit nu voor het 5de jaar.  op youtube staan de filmpjes van de afgelopen jaren https://www.youtube.com/user/hulpvoorhulpverlener/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd

groetjes
marlies


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #39 Gepost op: 30 mei 2016, 10:03:07
Citaat van: oma link=msg=1426509 date=1464589199
Vraag 1: Hoeveel verpleegkundigen van de de afdeling geriatrie, vrijwilligers van stichting de Zonnebloem, vrijwilligers van Rode Kruis die o.a. gezorgd hebben dat de puinhoop rondom vluchtelingenopvang niet nog groter is geworden zijn er ooit door deze stichting genomineerd?
De stichting kan pas nomineren als mensen kandidaat gesteld worden. Hoeveel mensen heb jij kandidaat gesteld?