Nieuwe VW T6

Auteur Topic: Nieuwe VW T6  (gelezen 63692 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #50 Gepost op: 20 juni 2016, 02:24:09
Citaat van: DiNozzo link=msg=1431014 date=1466371848
Vertel, wat is er anders aan?
Citaat van: Venture link=msg=1430970 date=1466346426
Nee maar heb ook wel ns gezien dat sommige stopborden een 'zwarttijd' hebben tussen het wisselen van de woorden waardoor ze 'knipperen' zegmaar.

Ik zal er van de week ff een filmpje van maken, maar alle Honac borden zijn zo geprogameerd dat de eerste 3 seconden van een stop of volg teken op de uiteindes van het LEDbord een heleboel LEDs worden samengevoegd tot (een soort van) 2 grote ronde bollen welke op volvermogen gaan knipperen, na 3 seconden verschijnt uiteindelijk de geslecteerde text en terug koppeling d.m.v. de pieptoon. Je zou zeggen dat zo'n LEDje niet opvalt maar een heleboel bij elkaar en dat op vol vermogen en knipperend doet gewoon zeer aan je ogen.  

Wat Venture zegt klopt ook, bij de Politie borden verspringt de text van stop naar Politie of Politie naar Volgen waardoor er altijd LEDs blijven branden en je geen "dood" moment hebt, de KMAR bordjes verspringen niet naar Politie of KMar waardoor je dit effect wel krijgt. Er brand dus bv stop continue, na 1 sec gaat het even op zwart en begint het weer opnieuw. Je krijgt dus een aan/uit effect.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #51 Gepost op: 4 juli 2016, 11:28:09
Vanochtend bij Volkswagen Autovroon in Sloterdijk ongeveer 6 nieuwe transporters gezien. Ik vermoed dat ze voor Amsterdam zijn gelet op de opbouw. De rasters zaten al voor de ramen en ook het dakluik zat er al in. Alleen de striping ontbrak nog.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #52 Gepost op: 4 juli 2016, 12:33:21
Hoeft Amsterdam zich niet aan de LAPV te houden?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #53 Gepost op: 4 juli 2016, 12:45:24
In Amsterdam rijdt nu een reeks TraPo's rond, niet zijnde LAPV en vrij nieuw ook, met de kentekenserie HH-***-* omdat er nog een lopende aanbesteding zou zijn meen ik hier eens gelezen te hebben...
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


tdmjohnny

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #54 Gepost op: 4 juli 2016, 12:51:53
Citaat van: silque link=msg=1434390 date=1467628401
Hoeft Amsterdam zich niet aan de LAPV te houden?

Onze wagenparkbeheerder vindt van niet omdat deze uitvoering een stuk goedkoper is...


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #55 Gepost op: 4 juli 2016, 15:44:16
Ik zal er van de week ff een filmpje van maken, maar alle Honac borden zijn zo geprogameerd dat de eerste 3 seconden van een stop of volg teken op de uiteindes van het LEDbord een heleboel LEDs worden samengevoegd tot (een soort van) 2 grote ronde bollen welke op volvermogen gaan knipperen, na 3 seconden verschijnt uiteindelijk de geslecteerde text en terug koppeling d.m.v. de pieptoon. Je zou zeggen dat zo'n LEDje niet opvalt maar een heleboel bij elkaar en dat op vol vermogen en knipperend doet gewoon zeer aan je ogen.  

Wat Venture zegt klopt ook, bij de Politie borden verspringt de text van stop naar Politie of Politie naar Volgen waardoor er altijd LEDs blijven branden en je geen "dood" moment hebt, de KMAR bordjes verspringen niet naar Politie of KMar waardoor je dit effect wel krijgt. Er brand dus bv stop continue, na 1 sec gaat het even op zwart en begint het weer opnieuw. Je krijgt dus een aan/uit effect.
KMar bordjes verspringen ook van STOP / VOLGEN naar POLITIE.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #56 Gepost op: 8 juli 2016, 11:40:36
Hoop wel dat men nu eindelijk iets gaat doen aan de ventilatie achterin de bussen....
Rame  kunnen niet open, geen dakluik en geen airco... :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tazbrw

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 392
Reactie #57 Gepost op: 8 juli 2016, 13:25:00
Citaat van: Jerommeke link=msg=1435346 date=1467970836
Hoop wel dat men nu eindelijk iets gaat doen aan de ventilatie achterin de bussen....
Rame  kunnen niet open, geen dakluik en geen airco... :-X

Zit je zovaak achterin?  ;D
Groeten,  Tazbrw


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #58 Gepost op: 8 juli 2016, 16:13:09
Citaat van: tazbrw link=msg=1435359 date=1467977100
Zit je zovaak achterin?  ;D

Met elke arrestant die we vervoeren, dus ja!


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #59 Gepost op: 12 juli 2016, 20:08:49
Nieuwe T6

Citaat van: enrico1972 link=msg=1436237 date=1468345913
Ik zag vandaag het volgende instagram bericht van https://www.instagram.com/beredenpolitie/




Alleen... die lichtbalk?! ???