Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 103142 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Achillius

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
Reactie #10 Gepost op: 1 juni 2016, 10:17:33
Gesolliciteerd voor de eenheid Noord-Holland. Nu even afwachten. Dit is mijn eerste sollicitatie bij de Politie. Maar de aanhouder wint ;).


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #11 Gepost op: 3 juni 2016, 14:59:46
Ook weer gesolliciteerd voor de Eenheid Rotterdam...   :)


kevin27

  • Manschap A | Aspirant N4 Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #12 Gepost op: 3 juni 2016, 15:58:27
Ook gesolliciteerd op Hoofdagent Midden-Nederland, ben benieuwd
Sollicitatie Hoofdagent Amsterdam


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #13 Gepost op: 6 juni 2016, 13:49:44
Het laatste weekje en dan mogen we gaan beginnen met het wachten. Ik ben heel benieuwd of er weer zoveel mensen solliciteren
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #14 Gepost op: 6 juni 2016, 20:22:00
ik ook! Heb heeel eerlijk gezegd zo'n gevoel dat het dit keer meevalt.. Alsnog wel veel denk ik maar minder


Alicia

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #15 Gepost op: 6 juni 2016, 20:58:45
Ik wil zooooo ontzettend graag solliciteren, maar moet toch echt eerst mijn studie af maken anders is het ontzettend zonde! En als ik solliciteer dan ben ik bang dat mijn motivatie minder gaat worden voor mn studie..  :'(
Dus nog even doorzetten en dan mag ik ook!!


Green Arrow

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
  • Sollicitant Hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #16 Gepost op: 6 juni 2016, 21:39:41
Ik ga voor de eerste keer solliciteren(dit is ook mijn éérste bericht op dit forum! Hallo allemaal!).

Ik ben bezig om voor de eerste keer te solliciteren als hoofdagent in de regio Midden-Nederland. Ik had al drie jaar geleden het plan om te solliciteren, maar na een jaar wachten had ik toch een beetje de hoop opgegeven en heb ik mijn pijlen gericht op mijn baan. Maar het kriebelt te erg en dit is wat ik wil gaan doen.

Ik heb wel moeite met de motivatie, omdat het in 500 tekens moet. Ik ben gewend om een nette brief te schrijven en nu moet ik alleen mijn motivatie opschrijven. Als ik ga beginnen met "geachte heer/mevrouw, mijn motivatie om te werken als hoofdagent ...met vriendelijke groet green arrow." Dan zit ik al op 100 tekens...

Anyway, veel succes allemaal! Ik ga deze week mijn formulier inleveren en daarna wordt het wachten! Spannend!
Sollicitatie Hoofdagent Midden-Nederland  


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #17 Gepost op: 6 juni 2016, 22:17:46
Je moet dat motivatiestukje natuurlijk ook niet in de vorm van een brief gaan schrijven he... ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Green Arrow

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
  • Sollicitant Hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #18 Gepost op: 6 juni 2016, 22:37:40
Van dat plan ben ik inderdaad afgestapt  O0 .
Sollicitatie Hoofdagent Midden-Nederland  


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #19 Gepost op: 6 juni 2016, 23:13:21
Citaat van: liees link=msg=1428216 date=1465237320
ik ook! Heb heeel eerlijk gezegd zo'n gevoel dat het dit keer meevalt.. Alsnog wel veel denk ik maar minder

Ik heb precies zo hetzelfde gevoel. Voorgaande keren explodeerde het internet zowat met de vacatures en nu merk ik er weinig van. Maar goed misschien zit ik er compleet naast  ;D Volgende week zullen we het gaan horen hoop ik  098uo
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant