Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 103187 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #40 Gepost op: 12 juni 2016, 19:48:44
Citaat van: liees link=msg=1429568 date=1465749355

Ik las het volgens mij al op het andere forum. Eind dit jaar gaan er dus weer vacatures open?

Ik verhaal dit indd op wat ik las in een andere topic... Hij had gesproken met W&S en die zeiden dat ze verwachten dat eind van het jaar nog een sollicitatie ronde verwachten. Daar ga ik op gokken, dus ik hoop heeeeel erg dat ze gelijk hebben haha! :P


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #41 Gepost op: 12 juni 2016, 20:05:36
Die maandag direct gereageerd, we gaan voor een poging nummer 4, midden-nederland PK4........ Elke keer een beetje minder vertrouwen, maar hey, ooit zal het lukken :(...


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #42 Gepost op: 12 juni 2016, 20:14:25
Citaat van: daniquevh link=msg=1429576 date=1465754736
Die maandag direct gereageerd, we gaan voor een poging nummer 4, midden-nederland PK4........ Elke keer een beetje minder vertrouwen, maar hey, ooit zal het lukken :(...

Welkom bij de club voor mij is het ook nummertje 5. Zonder feedback is het toch steeds maar weer afwachten. Maar goed vroeg of laat moeten zij ook ons accepteren.
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #43 Gepost op: 12 juni 2016, 20:16:08
Citaat van: Joris94 link=msg=1429578 date=1465755265
Welkom bij de club voor mij is het ook nummertje 5. Zonder feedback is het toch steeds maar weer afwachten. Maar goed vroeg of laat moeten zij ook ons accepteren.

Ja.... ik voel je echt zo onwijs. Dit is zo graag wat ik wil, ik zie geen andere opleidingen. Opgegroeid in een politiegezin, zo frustrerend..en al helemaal als dit jouw 5e keer wordt. Geen enkele keren door de briefing gekomen?


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #44 Gepost op: 12 juni 2016, 20:21:08
pff balen als je meerdere keren afgewezen bent.
Het is ook vervelend dat ze geen feedback kunnen geven.
Denk dat het voornamelijk de afgelopen keren heeel lastig is geweest om er uberhaupt doorheen te komen aangezien ze veel mensen eruit gepikt hebben met een bepaalde achtergrond. Denk hierbij aan de vrijwillige politie, defensie en beveiliging.

Tuurlijk is het ook mogelijk om zonder enige achtergrond erdoorheen te komen. Hopen dat het vanaf nu positiever gaat worden voor iedereen! Ik ben vorige keer afgewezen en zou nu ook balen als ik weer wordt afgewezen maar mochten er eind dit jaar weer vacatures open gaan dan hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken!


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #45 Gepost op: 12 juni 2016, 20:32:40
Citaat van: liees link=msg=1429581 date=1465755668
pff balen als je meerdere keren afgewezen bent.
Het is ook vervelend dat ze geen feedback kunnen geven.
Denk dat het voornamelijk de afgelopen keren heeel lastig is geweest om er uberhaupt doorheen te komen aangezien ze veel mensen eruit gepikt hebben met een bepaalde achtergrond. Denk hierbij aan de vrijwillige politie, defensie en beveiliging.

Tuurlijk is het ook mogelijk om zonder enige achtergrond erdoorheen te komen. Hopen dat het vanaf nu positiever gaat worden voor iedereen! Ik ben vorige keer afgewezen en zou nu ook balen als ik weer wordt afgewezen maar mochten er eind dit jaar weer vacatures open gaan dan hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken!

Ik heb echt het idee dat ze gewoon filteren, ik moest herkomst van mn ouders invullen. Ik heb me zelf in die totale 180 woorden niet kunnen bewijzen.... mwehhhhh hahaha


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #46 Gepost op: 12 juni 2016, 20:41:45
Citaat van: daniquevh link=msg=1429582 date=1465756360
Ik heb echt het idee dat ze gewoon filteren, ik moest herkomst van mn ouders invullen. Ik heb me zelf in die totale 180 woorden niet kunnen bewijzen.... mwehhhhh hahaha

hoe bedoel je filteren?
Haha aah.. ja die herkomsten inderdaad. Maar als je geen dubbele achtergrond hebt is echt geen probleem


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #47 Gepost op: 12 juni 2016, 20:50:03
Citaat van: liees link=msg=1429584 date=1465756905
hoe bedoel je filteren?
Haha aah.. ja die herkomsten inderdaad. Maar als je geen dubbele achtergrond hebt is echt geen probleem

niet zo zeer in de afkomst, maar ook in dingen zoals leeftijd etc. Ik denk dat ze een bepaald plaatje in hun achterhoofd hebben. Ach ik speculeer een beetje, dat gaat er gebeuren als je iedere keer wordt afgewezen haha....


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #48 Gepost op: 12 juni 2016, 20:50:53
Citaat van: liees link=msg=1429584 date=1465756905
hoe bedoel je filteren?
Haha aah.. ja die herkomsten inderdaad. Maar als je geen dubbele achtergrond hebt is echt geen probleem

Mij is verteld door een medewerker van W&S dat de briefselectie door een computer wordt gedaan. Of dit ook daadwerkelijk klopt weet ik niet. Maar inderdaad zoals je zegt, hoef je je echt geen zorgen te maken als je geen dubbele culturele achtergrond hebt. Kijk naar mij zou ik zeggen. Ik ben een blanke ras echte Limburger haha  ;D en zit nu te wachten op mijn medische keuring. Ik had toen samen met jou gesolliciteerd in Januari  :)
Aspirant Hoofdagent Limburg  


daniquevh

  • Sollicitant agent feb 2022
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #49 Gepost op: 12 juni 2016, 20:53:18
Citaat van: Carlos link=msg=1429588 date=1465757453
Mij is verteld door een medewerker van W&S dat de briefselectie door een computer wordt gedaan. Of dit ook daadwerkelijk klopt weet ik niet. Maar inderdaad zoals je zegt, hoef je je echt geen zorgen te maken als je geen dubbele culturele achtergrond hebt. Kijk naar mij zou ik zeggen. Ik ben een blanke ras echte Limburger haha  ;D en zit nu te wachten op mijn medische keuring. Ik had toen samen met jou gesolliciteerd in Januari  :)

super tof! Ik ben echt al langer dan een jaar bezig idd.... Hoe gingen je testen? waren ze erg zwaar?