Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 103625 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #60 Gepost op: 13 juni 2016, 09:56:54
Citaat van: liees link=msg=1429616 date=1465765542
nouuu.. om heel eerlijk te zijn vind ik dit niet gek klinken en denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben... we zullen zien ben heel benieuwd!

Nou gelukkig nog 1 ander iemand die niet denkt dat ik gek wordt haha  :D

Jaa, heel veel succes en hopelijk kom je door deze ronde heen!!
Aspirant Hoofdagent Limburg  


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #61 Gepost op: 13 juni 2016, 10:15:21
Citaat van: Carlos link=msg=1429659 date=1465804614
Nou gelukkig nog 1 ander iemand die niet denkt dat ik gek wordt haha  :D

Jaa, heel veel succes en hopelijk kom je door deze ronde heen!!

haha had er nooit zo over nagedacht. Dacht wel dat systeem alles kan sorteren op basis van regio leeftijd geslacht etc. Maar aan de andere kant.. Als je meer dan 4000 sollicitaties hebt, en iedereen moet alle motivatiebrieven doorlezen is bijna een no go dus nee, gek ben je zeker niet!

Jij was er al doorheen toch? Afgelopen weken rustig afgewacht en niet zo mee bezig geweest maar nu vind ik het toch wel weer spannend worden


Sherman

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #62 Gepost op: 13 juni 2016, 13:07:37
Ik probeer mezelf nu ook niet gek te maken door elke dag te denken aan mijn sollicitatie, maar ergens kruipt het toch telkens in mijn hoofd: 'Ik hoop dat ik erdoorheen ben!'...
Sollicitant Hoofdagent regio Den Haag  


Cooky

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #63 Gepost op: 13 juni 2016, 13:32:23
Ikzelf ben er nu ook totaal niet mee bezig. Het is dat ik nu via dit topic weer zie dat gisteren de vacatures sloten.... is mijn 2e keer nu en ik laat het nu veel rustiger op mij af komen. Dat scheelt een hoop!


Reckimo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #64 Gepost op: 13 juni 2016, 13:33:06
Gister voor de eerste keer gesolliciteerd voor de functie hoofdagent Midden-NL. Ben erg benieuwd!   :D
Als ik het zo lees is het dus niet zo van zelf sprekend dat je "zomaar" even door de brief selectie heen komt?
Sollicitatie Hoofdagent Regio Midden-Nederland  


Rufes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 434
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #65 Gepost op: 13 juni 2016, 17:14:20
Vanmiddag via de website gesolliciteerd op de vacature Hoofdagent locatie Noord-Holland.

Na een gesprek met personeelszaken op m`n huidige werk kreeg ik het advies om te gaan doen wat ik liefst wil om te gaan doen. Daarna kreeg ik een baanaanbod binnen hetzelfde bedrijf. Baan afgewezen moest er teveel op inleveren en eventueel m`n huis verkopen. Tevens ook niet wat ik graag wil doen.

Dus toch de stap na lang zitten twijfelen genomen. Mocht het toch financieel niet uitkomen kan ik altijd nog m`n huis verkopen en bij m`n ouders gaan wonen totdat ik het hele traject heb doorlopen. En dan weer fris opnieuw beginnen maar dan doe ik iedergeval wel wat ik leuk vindt!


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #66 Gepost op: 13 juni 2016, 17:25:40
Succes allemaal!
Is er toevallig ook nog iemand die voor Oost-Nederland gesolliciteerd heeft?
Zie heel veel noord en midden namelijk haha..


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #67 Gepost op: 13 juni 2016, 17:27:26
Citaat van: liees link=msg=1429733 date=1465831540
Succes allemaal!
Is er toevallig ook nog iemand die voor Oost-Nederland gesolliciteerd heeft?
Zie heel veel noord en midden namelijk haha..

En voor Zeeland- West-brabant?  0098
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


Jan96

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #68 Gepost op: 13 juni 2016, 19:01:14
Gesolliciteerd voor de eenheid Midden-Nederland, vorige keer had ik amsterdam gedaan omdat midden-nederland er niet tussen stond. Hopelijk heb ik nu wat meer kans, maar dus ook de 2e keer. suc6 iedereen!


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #69 Gepost op: 13 juni 2016, 21:35:14
Citaat van: liees link=msg=1429664 date=1465805721
haha had er nooit zo over nagedacht. Dacht wel dat systeem alles kan sorteren op basis van regio leeftijd geslacht etc. Maar aan de andere kant.. Als je meer dan 4000 sollicitaties hebt, en iedereen moet alle motivatiebrieven doorlezen is bijna een no go dus nee, gek ben je zeker niet!

Jij was er al doorheen toch? Afgelopen weken rustig afgewacht en niet zo mee bezig geweest maar nu vind ik het toch wel weer spannend worden

Ja idd! 4000 is veel te veel om even door te lezen. De vorige keer mocht je 80 woorden motivatie en culturele kennis. Even omgerekend dus 640.000 woordjes maximaal om te lezen haha. Ik zet mijn geld in op een computer  O0


Nou bijna. Ik had samen met jou gesolliciteerd en zit nu te wachten op mijn medische keuring (aangenomen ovb van medisch en veiligheidond. dus)  ;D
Aspirant Hoofdagent Limburg