Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 103156 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Zenith

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Gepost op: 30 mei 2016, 20:24:37
Goedenavond iedereen!

Zojuist mijn sollicitatie verzonden voor de functie Hoofdagent, eenheid Rotterdam.
Vorig jaar helaas afgekeurd, dus ik hoop op een positiever resultaat dit jaar.
Lijkt me leuk om kennis te maken met de mensen die ook gaan solliciteren.

Groetjes Martijn


Sollicitant Hoofdagent Eenheid-Rotterdam


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2016, 20:38:06
Citaat van: Zenith link=msg=1426706 date=1464632677
Goedenavond iedereen!

Zojuist mijn sollicitatie verzonden voor de functie Hoofdagent, eenheid Rotterdam.
Vorig jaar helaas afgekeurd, dus ik hoop op een positiever resultaat dit jaar.
Lijkt me leuk om kennis te maken met de mensen die ook gaan solliciteren.

Groetjes Martijn

Yess ik! Moet nog solliciteren voor Oost Nederland. Afgelopen januari ook gesolliciteerd en er niet doorheen gekomen aangezien ik alleen had gesolliciteerd met overgangsbewijs en nog geen MBO4 had.
Ben blij dat ze nu weer online zijn voor de volgende instroom, is in ieder geval positief mocht ik er weer niet doorheen komen.


Zenith

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2016, 20:39:36
Citaat van: liees link=msg=1426711 date=1464633486
Yess ik! Moet nog solliciteren voor Oost Nederland. Afgelopen januari ook gesolliciteerd en er niet doorheen gekomen aangezien ik alleen had gesolliciteerd met overgangsbewijs en nog geen MBO4 had.
Ben blij dat ze nu weer online zijn voor de volgende instroom, is in ieder geval positief mocht ik er weer niet doorheen komen.

Spannend! Wanneer ga je je sollicitatie versturen?
Sollicitant Hoofdagent Eenheid-Rotterdam


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2016, 20:40:56
Citaat van: Zenith link=msg=1426713 date=1464633576
Spannend! Wanneer ga je je sollicitatie versturen?

Ik verwacht deze week! Heb al wel motivatie zo goed als af en ervaring met etnische culturen maar nog even de puntjes op de i zetten haha
Ben benieuwd om hoeveel plaatsen het deze keer gaat..


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2016, 20:54:29
Succes iedereen die heeft gesolliciteerd  O0 O0
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Joris94

  • Sollicitant Hoofdagent Zeeland - West-Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2016, 22:22:07
Dit is ondertussen de 5de keer dat ik solliciteer  98uiye Ik heb wederom gesolliciteerd voor Zeeland West-Brabant. succes iedereen!!!
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland - West-Brabant


Sherman

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2016, 00:19:53
Hier eentje die heeft gesolliciteerd op regio Den Haag. Ben heel erg benieuwd. Het is mijn eerste keer, maar de politie is altijd al mijn droombaan geweest. Heb na de mavo en havo eerst mijn tweede plan voltrokken (hbo gedaan en docent op middelbare school geworden), maar ik kies nu eindelijk na een goede, solide basis voor het leven gelegd te hebben, voor mijn droombaan. Ik ben heel benieuwd hoe dit avontuur zich zal ontvouwen. Ik ben trouwens 23. Ik houd jullie ook op de hoogte!
Sollicitant Hoofdagent regio Den Haag  


Rojod

  • ZZP'er
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2016, 03:30:58
Gesolliciteerd op functie hoofdagent Midden-NL! Ben benieuwd, hoop sterk dat het wat word!
Timing van opening sollicitaties is wel heel mooi, heb vandaag juist gesprek met huidige werkgever over evt opleiding via hun...  ::)


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2016, 07:33:08
Voor mij is het nog even afwachten. Ik mag vanaf 11 juni weer solliciteren en Hopelijk zijn er dan ook weer vacatures voor Noord Nederland. Die waren de vorige keer ook 2 week later dan de rest van Nederland.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2016, 18:52:18
Per vandaag is er een nieuw board: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?board=218.0 In dit board kunnen de sollicitanten van de blauwe plek per persoon een eigen topic aanmaken met hun sollicitatievoortgang. Na elk deel van de selectieprocedure kunnen ze tips en trucs geven en hun eigen bevindingen delen.

Deze topics worden samengevoegd voor algemene vragen over de procedure of functie.

DiNozzo