Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Januari 2017  (gelezen 103020 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pardalis

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #670 Gepost op: 9 oktober 2019, 16:13:28
Dat je niet aangenomen bent heeft waarschijnlijk te maken met marktplaats oplichting  0098
Dan ben je gescreened   098uo   en weten ze meer dan je denkt over jou...


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #671 Gepost op: 20 oktober 2019, 23:28:43
Even een vraagje...

Ben aangenomen voor januari volgend jaar, enkel hoor ik overal (en lees ik overal) dat je je uniform niet gelijk van en naar de academie mag dragen. (Wat natuurlijk begrijpelijk is de eerste tijd) maar zit hier ook een maximale tijd aan tot wanneer het niet mag? Bijv tot na de eerste stageperiode, en daarna wel? Of echt de volledige opleiding niet?

Stel het 2e voor, wat is het gemakkelijks met wassen? Opgevouwen meenemen in de tas? Of hoe lossen jullie dit op?
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #672 Gepost op: 22 oktober 2019, 06:57:53
Even een vraagje...

Ben aangenomen voor januari volgend jaar, enkel hoor ik overal (en lees ik overal) dat je je uniform niet gelijk van en naar de academie mag dragen. (Wat natuurlijk begrijpelijk is de eerste tijd) maar zit hier ook een maximale tijd aan tot wanneer het niet mag? Bijv tot na de eerste stageperiode, en daarna wel? Of echt de volledige opleiding niet?

Stel het 2e voor, wat is het gemakkelijks met wassen? Opgevouwen meenemen in de tas? Of hoe lossen jullie dit op?

Waarom zou je in uniform willen reizen?
Opgevouwen meenemen is indd een hele makkelijke mannier.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #673 Gepost op: 22 oktober 2019, 08:29:27
Even een vraagje...

Ben aangenomen voor januari volgend jaar, enkel hoor ik overal (en lees ik overal) dat je je uniform niet gelijk van en naar de academie mag dragen. (Wat natuurlijk begrijpelijk is de eerste tijd) maar zit hier ook een maximale tijd aan tot wanneer het niet mag? Bijv tot na de eerste stageperiode, en daarna wel? Of echt de volledige opleiding niet?

Stel het 2e voor, wat is het gemakkelijks met wassen? Opgevouwen meenemen in de tas? Of hoe lossen jullie dit op?
Gedurende de opleiding is het niet de bedoeling dat je reist in uniform. Je neemt je vuile en schone uniform gewoon (opgevouwen) mee in een (sport)tas. Op de academie heb je de beschikking over een kledinglocker waarin je je uniform bewaard.

Wat is volgens jou de nut en noodzaak om in uniform te reizen?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #674 Gepost op: 22 oktober 2019, 17:23:04
In deze tijd van terreur kan je jezelf afvragen of het handig is om zonder bewapening in uniform te reizen. Of je nu aspirant bent of of commissaris.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #675 Gepost op: 24 oktober 2019, 16:18:54
Gedurende de opleiding is het niet de bedoeling dat je reist in uniform. Je neemt je vuile en schone uniform gewoon (opgevouwen) mee in een (sport)tas. Op de academie heb je de beschikking over een kledinglocker waarin je je uniform bewaard.

Wat is volgens jou de nut en noodzaak om in uniform te reizen?
Niet de bedoeling = niet toegestaan.
Lekker meenemen in de tas.