Vraag over vacatures Agent (n3) en/of surveillant (n2)

Auteur Topic: Vraag over vacatures Agent (n3) en/of surveillant (n2)  (gelezen 4955 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tuhe1710

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Hallo allen, O0

Ik heb een vraag en die luidt als volgt.

Weet iemand of er binnenkort ( dit jaar?) Vacatures voor agent niveau 3 of surveillant niveau 2 komen en of deze regelmatig verschijnen of nauwelijks?? Heb het nu ook over de regio noord-nederland.  :)

Alvast bedankt !  ;D




nickd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2016, 01:32:18
Laatst waren er nog vacatures voor surveillant én arrestanten beveiliger (oid?; niveau 2 en 3 dacht ik) dus ik denk dat je net de boot hebt gemist. Ik houd nog niet zo heel lang de politie website in de gaten, mijn ervaring is dat ze er niet zo vaak op staan als niveau 4/5/6 functies.

Ik zou zeggen maak een account aan op kombijdepolitie.nl en stel een e-mail alert in voor de gewenste functies :) Én als andere tip zou ik je mee kunnen geven om naar een voorlichtingsdag te komen, dan kun je daar eventueel polsen bij Werving&Selectie hoe het staat met de vacatures. Ze zijn best wel terughoudend met hun antwoorden ;)


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2016, 07:42:36
Citaat van: Tuhe1710 link=msg=1426752 date=1464645309
Hallo allen, O0

Ik heb een vraag en die luidt als volgt.

Weet iemand of er binnenkort ( dit jaar?) Vacatures voor agent niveau 3 of surveillant niveau 2 komen en of deze regelmatig verschijnen of nauwelijks?? Heb het nu ook over de regio noord-nederland.  :)

Alvast bedankt !  ;D

In Noord Nederland neemt men voor zover ik weet geen niv2 meer aan behalve voor arrestanten beveiliger helaas zijn deze vacatures gisteren dicht gegaan. En de functie van Agent is volgens mij helemaal weg bij de NAPO (staat ook niet meer op www.kombijdepolitie.nl )


Tuhe1710

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2016, 08:41:25
Ja had inderdaad gezien dat de vacature arrestantenbeveiliger open stond maar mijn echte voorkeur ligt echt op straat en daarom niet hierop gesolliciteerd  :) en ik dacht dat je ook niveau 3 functie had (3 strepen) maar dan heb ik dat fout haha, in ieder geval bedankt voor de reacties !


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2016, 09:01:58
Citaat van: Tuhe1710 link=msg=1426784 date=1464676885
Ja had inderdaad gezien dat de vacature arrestantenbeveiliger open stond maar mijn echte voorkeur ligt echt op straat en daarom niet hierop gesolliciteerd  :) en ik dacht dat je ook niveau 3 functie had (3 strepen) maar dan heb ik dat fout haha, in ieder geval bedankt voor de reacties !

Het klopt inderdaad dat je voor de nationale politie agent functie had (drie strepen zoals je zei). Deze functie is zoals jasir ook zegt komen te vervallen, nu heb je nog hoofdagent waarop je kan solliciteren. Dat is overigens ook werk op straat, als dat je aanspreekt kan je daarop reageren.


Z

  • HAP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2016, 10:36:19
Agent Niv 3 bestaat alleen nog als je vroegtijdig met de opleiding Niv 4 stopt. Niveau 2 bestaat alleen nog in Amsterdam (arrestantenzorg) en Rotterdam (zeehaven), wanneer er weer vacatures vrijkomen weet niemand. Ik raad je aan om jezelf aan te melden bij: kombijdepolitie.nl zo krijg je berichtjes als er weer vacatures zijn. Succes!


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2016, 18:14:44
Citaat van: Z link=msg=1426801 date=1464683779
Agent Niv 3 bestaat alleen nog als je vroegtijdig met de opleiding Niv 4 stopt.
Oh? Mijn leidinggevende zegt wat anders.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2016, 18:59:43
Ook surveillanten kunnen doorstromen naar een niveau 3 functie en dus agent worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2016, 19:10:53
Citaat van: DiNozzo link=msg=1426954 date=1464713983
Ook surveillanten kunnen doorstromen naar een niveau 3 functie en dus agent worden.

Dat is mij bekend. Ik dacht dat wat Z schrijft niet meer van toepassing is.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2016, 19:20:55
Daar heb ik echt geen flauw benul van. Ik weet dat het niet meer geworven wordt en dat er een tijd is geweest dat N3 en N4 bij elkaar in de klas kwamen, en dat er na twee jaar bekeken werd wie voor niveau 3 afstudeert en wie voor niveau 4. Of die optie er nog is weet ik niet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein