Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 93431 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bananensplit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #60 Gepost op: 12 juni 2016, 18:06:31
Als ik ooit een directe collega word (wat ik ten zeerste betwijfel, want niks met basisteam te maken), dan hoop ik dat je naïeve schijnheiligheid al wat op z'n retour is (lees: niet zo snel happen).

Maar goed, ontopic maar weer, beste heren.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #61 Gepost op: 12 juni 2016, 19:08:11
Zoals mijn vader zou roepen: en nu gaan we gezellig doen!!   ::)
Aspirant


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #62 Gepost op: 12 juni 2016, 20:44:54
Citaat van: Bananensplit link=msg=1429563 date=1465747591
Als ik ooit een directe collega word (wat ik ten zeerste betwijfel, want niks met basisteam te maken), dan hoop ik dat je naïeve schijnheiligheid al wat op z'n retour is (lees: niet zo snel happen).

Maar goed, ontopic maar weer, beste heren.

Ooh dit gedrag zullen ze je op de PA wel snel afleren hoor. Je hoort gewoon respect te hebben voor je collega's. Punt.



en nu gaan we weer lekker gezellig doen!  098uo 098uo 098uo :D :D :D
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Gerlof

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #63 Gepost op: 16 juni 2016, 10:15:56
Haha, vanochtend een mailtje gehad over de voorlichtingen van de intensieve bachelor leerroute.
Even gebeld en ze waren heel erg kortaf aan de telefoon dat ik maar moet afwachten of voor de 23ste een mailtje krijg met informatie.
Soms heb ik het idee dat ze het daar niet helemaal goed voor elkaar hebben hoor...
Sollicitatie Politiekundige Oost-Brabant


Bananensplit

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #64 Gepost op: 16 juni 2016, 11:18:52
Citaat van: Gerlof link=msg=1430358 date=1466064956
Haha, vanochtend een mailtje gehad over de voorlichtingen van de intensieve bachelor leerroute.
Even gebeld en ze waren heel erg kortaf aan de telefoon dat ik maar moet afwachten of voor de 23ste een mailtje krijg met informatie.
Soms heb ik het idee dat ze het daar niet helemaal goed voor elkaar hebben hoor...
Dat is sowieso een beetje de houding bij het selectiecentrum (had op selectiedag 3 een beetje een verkleurde pasfoto meegenomen, baliemedewerker meteen over de zeik). Omdat er zo verschrikkelijk veel animo is om te werken bij de politie, kunnen ze de: "voor jou 100 anderen" mentaliteit navolgen.


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #65 Gepost op: 16 juni 2016, 12:43:59
Citaat van: Gerlof link=msg=1430358 date=1466064956
Haha, vanochtend een mailtje gehad over de voorlichtingen van de intensieve bachelor leerroute.
Even gebeld en ze waren heel erg kortaf aan de telefoon dat ik maar moet afwachten of voor de 23ste een mailtje krijg met informatie.
Soms heb ik het idee dat ze het daar niet helemaal goed voor elkaar hebben hoor...

Helaas heb je dan net de verkeerde aan de lijn gehad. Ik heb nu in totaal misschien 6x moeten bellen naar W&S, waarvan er 2 a 3 erg negatief waren en de rest positief. Ze zijn niet allemaal zo kortaf  ;)
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #66 Gepost op: 16 juni 2016, 13:05:11
Als een van de mensen hier vanavond naar de voorlichting gaat hoor ik graag wat de bevindingen zijn.
Zelf ga ik de 20e, als ik alvast het e.e.a. weet kan ik gerichtere vragen stellen.
Dank alvast! O0


Gerlof

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #67 Gepost op: 16 juni 2016, 13:08:10
Citaat van: Swaghetti link=msg=1430390 date=1466075111
Als een van de mensen hier vanavond naar de voorlichting gaat hoor ik graag wat de bevindingen zijn.
Zelf ga ik de 20e, als ik alvast het e.e.a. weet kan ik gerichtere vragen stellen.
Dank alvast! O0

+1. Kan helaas beide voorlichtingen niet.
Sollicitatie Politiekundige Oost-Brabant


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #68 Gepost op: 16 juni 2016, 22:08:28
Als er mensen uit Utrecht zijn die mee willen rijden de 20e, stuur een PM dan spreken we wat af 8)


Nicky88

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #69 Gepost op: 17 juni 2016, 11:45:37
Ik heb de voorlichtingsdag 'compacte en intensieve leerrroute' gisteren bijgewoond. Ik vond de info vrij summier, echter bij gerichte vragen, ook meer waardevolle info. Ben iig overtuigd van het verkorte traject. Het enige wat ik niet begrijp is dat het salaris van beide routes hetzelfde is. Dus het eerste jaar een vergoeding van 950 bruto tegenover een studiebelasting van 80 ect en op moment van evt aanstelling 1,8 jaar gewerkt en dus geen recht op aanvulling  :-\ Lopen meer hier tegenaan?