Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 93919 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #600 Gepost op: 12 december 2016, 14:18:27
Zo... gesprek zit er op. Schrijven best fijn... die pennen van de politie waar ik zojuist mijn voorlopige aanstelling mee getekend heb  0098

Zo blij! 098uo 098uo 098uo 098uo

Gesprek ging prima. Vond het best spannend dus de presentatie ging wat snel. Het leuke was dat ik op het einde van het gesprek een mooie onderbouwde terugkoppeling kreeg over hoe de recruiters het vonden gaan. Het enige waar ze wat tips en opmerkingen over hadden waren mijn presentatievaardigheden. En dat was juist het gene wat volgens het begeleidend schrijven niet beoordeeld werd  :P
Al met al goed gegaan, fijne feedback gehad en opgelucht dat ik deze drempel over ben. Het komt nu wel hel dichtbij.


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #601 Gepost op: 12 december 2016, 14:27:47
Citaat van: Proost link=msg=1466195 date=1481548707
Zo... gesprek zit er op. Schrijven best fijn... die pennen van de politie waar ik zojuist mijn voorlopige aanstelling mee getekend heb  0098

Zo blij! 098uo 098uo 098uo 098uo

Gesprek ging prima. Vond het best spannend dus de presentatie ging wat snel. Het leuke was dat ik op het einde van het gesprek een mooie onderbouwde terugkoppeling kreeg over hoe de recruiters het vonden gaan. Het enige waar ze wat tips en opmerkingen over hadden waren mijn presentatievaardigheden. En dat was juist het gene wat volgens het begeleidend schrijven niet beoordeeld werd  :P
Al met al goed gegaan, fijne feedback gehad en opgelucht dat ik deze drempel over ben. Het komt nu wel hel dichtbij.

Van harte!! Heel erg knap gedaan  O0 0098


Mr. X

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #602 Gepost op: 12 december 2016, 15:23:06
Gefeliciteerd man!


Napoleon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #603 Gepost op: 12 december 2016, 18:47:48
Gefeliciteerd Proost! Mooi om te horen   :)


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #604 Gepost op: 12 december 2016, 19:11:00
Dank u dank u. Blij mee. :)


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #605 Gepost op: 12 december 2016, 19:49:43
Gefeliciteerd Proost! Hopelijk snel definitief
Aspirant


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #606 Gepost op: 13 december 2016, 20:03:38
Citaat van: Charlie link=msg=1466257 date=1481568583
Gefeliciteerd Proost! Hopelijk snel definitief
Thanks, hoop ik ook op. Zou fijn zijn om niet meer zo lang te hoeven wachten als hiervoor.

Overigens vertelde ze me na afloop van het gesprek gisteren dat ik tijdens de gehele opleiding werkzaam ben binnen het zelfde bureau wat ze gaan selecteren op basis van mijn woonadres. Daarna zal ik als politiekundige in carrouselvorm veel wisselende taken krijgen en circuleer ik binnen verschillende bureau's. Eerder las ik hier dat het juist andersom was.
Is dit ook per eenheid verschillend? Of bepaald de PA dit?


PokuBritt

  • Sollicitant Politiekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #607 Gepost op: 15 december 2016, 11:08:04
Hoi allemaal!

Leuk om te lezen dat het bij vrijwel iedereen zo goed gaat mbt de selectie  :)
Ik heb afgelopen dinsdag ook mijn uniform mogen ophalen, en ja, ze hadden er wel een kledingkast bij mogen geven ;D

Nu ben ik samen met een andere aspirant politiekundige aan het zoeken naar verblijfsruimte, en hebben we uitgevonden (en ook gehoord van studenten die nu al op de opleiding zitten) dat het het handigste en leukste is om met 3 mensen een vakantiehuisje te huren. Aangezien wij dus met z'n 2en zijn zoeken we dus nog 1 persoon erbij! Is er hier iemand die misschien interesse heeft?
Ik ben afgelopen dinsdag al op het vakantiepark geweest waar meerdere studenten dit doen en heb de kosten opgevraagd voor een 6 persoons woning, zodat iedereen dus een eigen slaapkamer heeft. De kosten vallen (wat ik begrepen heb) voor 90% (met een max. van 350 euro) te declareren bij de politie. Dit zou precies uitkomen zodat we zelf niet hoeven bij te betalen.

Succes voor iedereen die nog een gedeelte moet en we zien ons sowieso in week 5!


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #608 Gepost op: 16 december 2016, 15:34:19
Zojuist mijn eindgesprek ook gehaald! Mijn weekend kan niet meer stuk, april komt nu wel heel dichtbij!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #609 Gepost op: 16 december 2016, 15:45:29
Top! Gefeliciteerd!!!

 Ik heb net het eindgesprek gehad, maar nog niet te horen gekregen of ik door ben, omdat er onduidelijkheid is over het aantal plaatsen. Dus toch nog even geduld. Het was wel echt een heel leuk gesprek en ik durf zelfs te zeggen ontspannen. Duidelijk verhaal gehouden denk ik, dus als ik niet door ben kan ik in elk geval zeggen dat ik alles heb gedaan.
Aspirant