Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 94354 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MBZN

  • Eindbaas
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #640 Gepost op: 23 december 2016, 01:24:32
Vanavond een mail gehad met de inloggegevens van de PA


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #641 Gepost op: 23 december 2016, 08:58:45
Vanavond een mail gehad met de inloggegevens van de PA
Jullie gaan lekker! Maar week 5 komt ook al dichtbij! Heb er misschien overheen gelezen hoor: maar het uniform al binnen of een afspraak staan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


sergio81

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #642 Gepost op: 23 december 2016, 11:25:52
Gister heb ik ook de mail ontvangen van de PA met de inloggegevens, kledingafspraak heb ik ook al gemaakt. Ben dus bijna klaar voor de academie.


MBZN

  • Eindbaas
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #643 Gepost op: 23 december 2016, 11:28:45
Heeft zeker wel 3 weken geduurd voordat ik een kleding afspraak kon maken.


Geronimo

  • Sollicitant Politiekundige Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #644 Gepost op: 23 december 2016, 11:50:41
En ik zit nog te wachten tot ik gebeld wordt voor mijn huisbezoek  ::)


Qboss93

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #645 Gepost op: 23 december 2016, 11:55:44
Citaat van: MBZN link=msg=1468603 date=1482488925
Heeft zeker wel 3 weken geduurd voordat ik een kleding afspraak kon maken.

Idem...


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #646 Gepost op: 23 december 2016, 15:11:43
De collega's in de winkel hebben het ontzettend druk, zeker deze dagen. Ze rennen de benen uit hun lijf. In januari moet er weer iets meer lucht zijn in de planning.


svdb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #647 Gepost op: 24 december 2016, 11:33:10
Inmiddels ook de aanstellingsbrief "hardkopie" thuisgestuurd gekregen. Daarin staat ook gelijk de plek waarin ik tijdens mijn praktijkdeel werkzaam zal zijn!

Inderdaad, afspraak maken voor de passessie duurt even maar gewoon volhouden en blijven bellen. Dan nemen ze van zelf op haha.


Ben de B

  • Aspirant Hoofdagent Limburg
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #648 Gepost op: 28 december 2016, 01:09:48
Citaat van: svdb link=msg=1468795 date=1482575590
Inmiddels ook de aanstellingsbrief "hardkopie" thuisgestuurd gekregen. Daarin staat ook gelijk de plek waarin ik tijdens mijn praktijkdeel werkzaam zal zijn!

Hier andersom, wel de kleding (grotendeels) in huis maar nog geen officiele brief. Die zal nog wel komen dan. Dacht in eerste instantie dat de 'aanstellingsmail'  alles was.

Inderdaad, afspraak maken voor de passessie duurt even maar gewoon volhouden en blijven bellen. Dan nemen ze van zelf op haha.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #649 Gepost op: 29 december 2016, 19:20:33
Ik heb vandaag ook de uitnodigingsmail gekregen voor de introductiedag op 16 januari voor 'mijn' klas politiekundige die in week 5 start. Echter, ik wil niet in week 5 starten (vierjarig) maar in week 17 (tweejarig). Daar heb ik immers ook voor gesolliciteerd en daar is tot nu toe ook altijd sprake van geweest. Dat terzijde heb ik nog een medische keuring en BGO te gaan... om het aanstellingsgesprek ook niet te vergeten. Dus ik dacht, waag er eens een belletje aan.

De aardige mevrouw aan de telefoon wist me te vertellen dat alles eigenlijk al rond moest zijn en ik gewoon aangesteld was. Toen ik haar vertelde dat ik de bovenstaande keuringen/gesprekken nog moest ondergaan maakte dat niet veel verschil. Ik was aangenomen want anders stond ik niet in de lijst die men daar opgesteld had. Omdat ik dit toch wel erg merkwaardig vond nog even gevraagd wat deze dag inhield. Ik wordt voorgesteld aan mijn trajectbegeleider (die ik kennelijk ook al heb) en kreeg zijn naam en contact gegevens ook alvast.
Omdat we er nu beiden niets mee van snapte heb ik nog twee namen, die over de opleiding gingen binnen mijn eenheid, gekregen die ik kon bellen voor meer info. Beiden niet bereikbaar (vanwege de feestdagen vermoed ik). Nu blijf ik wel met een groot vraagteken achter net voor het nieuwe jaar. Ik ga in januari een nieuwe poging doen.

Ben ik de enige met dit bericht?