Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 93434 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #650 Gepost op: 30 december 2016, 10:00:45
Citaat van: Proost link=msg=1469595 date=1483035633
Ik heb vandaag ook de uitnodigingsmail gekregen voor de introductiedag op 16 januari voor 'mijn' klas politiekundige die in week 5 start. Echter, ik wil niet in week 5 starten (vierjarig) maar in week 17 (tweejarig). Daar heb ik immers ook voor gesolliciteerd en daar is tot nu toe ook altijd sprake van geweest. Dat terzijde heb ik nog een medische keuring en BGO te gaan... om het aanstellingsgesprek ook niet te vergeten. Dus ik dacht, waag er eens een belletje aan.

De aardige mevrouw aan de telefoon wist me te vertellen dat alles eigenlijk al rond moest zijn en ik gewoon aangesteld was. Toen ik haar vertelde dat ik de bovenstaande keuringen/gesprekken nog moest ondergaan maakte dat niet veel verschil. Ik was aangenomen want anders stond ik niet in de lijst die men daar opgesteld had. Omdat ik dit toch wel erg merkwaardig vond nog even gevraagd wat deze dag inhield. Ik wordt voorgesteld aan mijn trajectbegeleider (die ik kennelijk ook al heb) en kreeg zijn naam en contact gegevens ook alvast.
Omdat we er nu beiden niets mee van snapte heb ik nog twee namen, die over de opleiding gingen binnen mijn eenheid, gekregen die ik kon bellen voor meer info. Beiden niet bereikbaar (vanwege de feestdagen vermoed ik). Nu blijf ik wel met een groot vraagteken achter net voor het nieuwe jaar. Ik ga in januari een nieuwe poging doen.

Ben ik de enige met dit bericht?

Een aanstellingsgesprek bestaat niet, dit is gewoon een brief. Buiten dat wel een hele rare gang van zaken. Zeker even over bellen komend jaar O0


Sharontly

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #651 Gepost op: 30 december 2016, 10:01:42
Weet iemand misschien hoeveel mensen er ongeveer uitgenodigd worden voor selectiedag A?


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #652 Gepost op: 30 december 2016, 10:41:41
Citaat van: Sharontly link=msg=1469742 date=1483088502
Weet iemand misschien hoeveel mensen er ongeveer uitgenodigd worden voor selectiedag A?

Ik weet niet of daar cijfers van bestaan. In de laatste sollicitatieronde hebben ruim 400 mensen landelijk gesolliciteerd voor 24 opleidingsplaatsen.
Aspirant


MBZN

  • Eindbaas
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #653 Gepost op: 2 januari 2017, 22:27:27
Uitnodiging voor de beëdiging vandaag binnen gekregen. Eenheid Oost NL


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #654 Gepost op: 2 januari 2017, 23:23:37
Citaat van: Daniel! link=msg=1469741 date=1483088445
Een aanstellingsgesprek bestaat niet, dit is gewoon een brief. Buiten dat wel een hele rare gang van zaken. Zeker even over bellen komend jaar O0
Contact gehad met afdeling IDU. "U bent in de verkeerde bak terecht gekomen, sorry daarvoor".
Kennelijk ben ik de enige binnen mijn eenheid voor het verkorte deel dus vandaar dat ze schifting niet in de gaten hadden. Ik was wel al aangemeld door de PA als zijnde student binnen de eenheid.

Nu wachtend op een uitnodiging voor medisch onderzoek van de PA.


PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #655 Gepost op: 4 januari 2017, 15:21:21
Zooooo ik heb even niet op de site gekeken enkele weekjes en ik zie een hoop mooie berichten! Gefeliciteerd allemaal met de aanstelling! Vandaag heb ik mijn eindgesprek positief afgerond en kreeg direct te horen dat ik ben aangenomen (in mijn geval de verkorte route).

Nu nog de laatste stapjes maar ff een feestje hier hoor ;D ;D ;D
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #656 Gepost op: 4 januari 2017, 17:12:57
Citaat van: PokuPro link=msg=1471165 date=1483539681
Zooooo ik heb even niet op de site gekeken enkele weekjes en ik zie een hoop mooie berichten! Gefeliciteerd allemaal met de aanstelling! Vandaag heb ik mijn eindgesprek positief afgerond en kreeg direct te horen dat ik ben aangenomen (in mijn geval de verkorte route).

Nu nog de laatste stapjes maar ff een feestje hier hoor ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met het behalen van je eindgesprek! O0
Ik neem aan dat je met 'aangenomen' je voorlopige aanstelling bedoeld.


PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #657 Gepost op: 5 januari 2017, 11:23:22
Citaat van: Proost link=msg=1471193 date=1483546377
Gefeliciteerd met het behalen van je eindgesprek! O0
Ik neem aan dat je met 'aangenomen' je voorlopige aanstelling bedoeld.

Thanx! Ja die bedoel ik ;)
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Lochlomond

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #658 Gepost op: 9 januari 2017, 14:31:40
Zijn er mensen die 30 Januari beginnen in Apeldoorn en nog een verblijfsruimte zoeken op het vakantiepark?


svdb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #659 Gepost op: 11 januari 2017, 16:32:02
Citaat van: Lochlomond link=msg=1472772 date=1483968700
Zijn er mensen die 30 Januari beginnen in Apeldoorn en nog een verblijfsruimte zoeken op het vakantiepark?

30 Januari begin ik wel in Apeldoorn. Alleen ik wil eerst even aankijken hoe het reizen bevalt (vanuit Amsterdam). Mocht dit echt zwaar tegenvallen, wellicht dat ik dan open sta voor een verblijfsruimte.
Waar kom je zelf vandaan dan?