Sollicitatie Kenar95 (politiekundige Oost Nederland)

Auteur Topic: Sollicitatie Kenar95 (politiekundige Oost Nederland)  (gelezen 7537 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #10 Gepost op: 27 juni 2016, 16:05:21
Nu iets langer wachten, straks hopelijk veel korter in de opleiding  O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #11 Gepost op: 28 juni 2016, 08:39:58
Citaat van: DiNozzo link=msg=1432498 date=1467036321
Nu iets langer wachten, straks hopelijk veel korter in de opleiding  O0

Inderdaad! Wachten duurt altijd lang maar die paar weken nu en die paar maanden dat de opleiding later start staan niet in verhouding met die 2 jaar  :)
Sollicitant Politiekundige


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #12 Gepost op: 26 juli 2016, 15:21:51
Deze week hopen we meer te horen.. Het grote duimendraaien is begonnen!  ::)
Sollicitant Politiekundige


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #13 Gepost op: 1 augustus 2016, 09:44:19
UPDATE SOLLICITATIE:

Vrijdag bericht gehad dat ik door de briefselectie ben! Eerste selectiedag is in september (Bewust Blauw wordt later in het traject gehouden).
Het lot ligt weer in eigen hand  ::)
Sollicitant Politiekundige


PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #14 Gepost op: 11 augustus 2016, 20:34:44
Haai!

Ik ben nieuw op het forum en zocht wat mede-sollicitanten ;D  Ik ben ook door de briefselectie, zou alleen wel willen weten hoeveel dat er nu uiteindelijk zijn :) Moet wel zeggen dat ik heb gesolliciteerd bij eenheid Rotterdam, ook de verkorte route. Het viel mij vooral op hoe weinig plekken er in totaal zijn!! 24 maar... heb er wel onwijs veel zin in!!! 098uo
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #15 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:03:23
Haai!

Ik ben nieuw op het forum en zocht wat mede-sollicitanten ;D  Ik ben ook door de briefselectie, zou alleen wel willen weten hoeveel dat er nu uiteindelijk zijn :) Moet wel zeggen dat ik heb gesolliciteerd bij eenheid Rotterdam, ook de verkorte route. Het viel mij vooral op hoe weinig plekken er in totaal zijn!! 24 maar... heb er wel onwijs veel zin in!!! 098uo
Welkom! ;) in de mail stond dat ik geselecteerd was uit ruim 400 aanmeldingen. Denk dat dat voor alle regio's was. 24 plekken ook over alle regio's. Schijnt dat ze ongeveer 10 man per plek uitnodigen wat zou betekenen dat ze rond de 240 kandidaten voor het verkorte traject uitnodigen!..

Nu is het wachten geblazen op een uitnodiging voor de eerste selectiedag, ik verwacht dat deze (zoals vooraf aangegeven) in september zal zijn!
Sollicitant Politiekundige


PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #16 Gepost op: 12 augustus 2016, 11:38:58
1 op de 10 die doorgaat dat wordt nog wat  :o
Succes in ieder geval! We gaan ervoor O0
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #17 Gepost op: 9 september 2016, 17:55:42
UPDATE SOLLICITATIE:

Gisteren deel A gehad, sporttest in 2:48 en cognitieve test had ik wel een goed gevoel bij en dat bleek te kloppen want het resultaat was positief. Maar man man wat een vragenlijsten over je persoonlijkheid etc. kreeg je nog, verliet de academie met een zere rug van het zitten 😊
Bij het maken van de afspraak voor deel B zei de beste man dat hij een beetje rare vraag had, maar of ik vandaag al kon voor deel B. En dat kon ik!
Deel B ook gehad, en dat was vooral heel leuk om te doen! Gesprek met psycholoog was gewoon gezellig, rollenspel was wel heftig maar naar mijn gevoel wel goed gehandeld! Binnen 2 weken krijg ik het rapport aldus de psycholoog, wachten is begonnen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #18 Gepost op: 22 september 2016, 09:35:46
Citaat van: Kenar95 link=msg=1446549 date=1473436542
UPDATE SOLLICITATIE:

Gisteren deel A gehad, sporttest in 2:48 en cognitieve test had ik wel een goed gevoel bij en dat bleek te kloppen want het resultaat was positief. Maar man man wat een vragenlijsten over je persoonlijkheid etc. kreeg je nog, verliet de academie met een zere rug van het zitten 😊
Bij het maken van de afspraak voor deel B zei de beste man dat hij een beetje rare vraag had, maar of ik vandaag al kon voor deel B. En dat kon ik!
Deel B ook gehad, en dat was vooral heel leuk om te doen! Gesprek met psycholoog was gewoon gezellig, rollenspel was wel heftig maar naar mijn gevoel wel goed gehandeld! Binnen 2 weken krijg ik het rapport aldus de psycholoog, wachten is begonnen!

en????? Wat was de uitslag?? Ik ben echt benieuwd!

Update: Cognitieve test + Sporttest heb ik ook gehaald in 2:28. Makkelijk dus want ik ben een vrouw van 30 dus ik mocht er veel langer over doen. Ik heb gisteren mijn gesprek en rollenspel gehad, zelf had ik over het gesprek met de psychologen een minder goed gevoel. Ik denk dus niet dat ik door ben. You never know, maar ik ga er op dit moment niet meer vanuit.
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #19 Gepost op: 22 september 2016, 09:49:21
Citaat van: PokuPro link=msg=1448364 date=1474529746
en????? Wat was de uitslag?? Ik ben echt benieuwd!

Update: Cognitieve test + Sporttest heb ik ook gehaald in 2:28. Makkelijk dus want ik ben een vrouw van 30 dus ik mocht er veel langer over doen. Ik heb gisteren mijn gesprek en rollenspel gehad, zelf had ik over het gesprek met de psychologen een minder goed gevoel. Ik denk dus niet dat ik door ben. You never know, maar ik ga er op dit moment niet meer vanuit.

UPDATE SOLLICITATIE:

Vandaag(20/9) rapport gehad, en die was positief! Nu maximaal 8 weken wachten tot iedereen door de selectie heen is en ze de beste rapporten geselecteerd hebben. Dan weten we of de door mogen voor het korpsgesprek (tegenwoordig selectiegesprek geloof ik?!)! Succes voor iedereen die nog voor B moet of aan het wachten is op z'n rapport! 👍

----------
Had bovenstaande afgelopen dinsdag geplaatst in een ander topic maar niet hier  ;)
Heb dus een positief rapport gekregen (en heel snel, hoop dat jij het ook zo snel weet..) en het wachten is weer begonnen!

Top dat je dag A makkelijk gehaald hebt, ik neem aan dat je de sporttest in 3:28 gehaald hebt? ::)
Ging het rollenspel wel oké? Jammer dat het gesprek met de psychologen minder was, wat geeft je hierover precies het gevoel dat je het niet gehaald hebt (zonder inhoudelijk op het gesprek in te gaan uiteraard)?
Maar je hebt het gesprek met 2 psychologen gehad? Eentje in opleiding? Ik had er maar 1, was overigens meer dan genoeg  :P
Sollicitant Politiekundige