Sollicitatie Kenar95 (politiekundige Oost Nederland)

Auteur Topic: Sollicitatie Kenar95 (politiekundige Oost Nederland)  (gelezen 7471 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PokuPro

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Sollicitante PoKu verkorte route EH RDAM
Reactie #20 Gepost op: 22 september 2016, 11:35:17
Citaat van: Kenar95 link=msg=1448368 date=1474530561
UPDATE SOLLICITATIE:

Vandaag(20/9) rapport gehad, en die was positief! Nu maximaal 8 weken wachten tot iedereen door de selectie heen is en ze de beste rapporten geselecteerd hebben. Dan weten we of de door mogen voor het korpsgesprek (tegenwoordig selectiegesprek geloof ik?!)! Succes voor iedereen die nog voor B moet of aan het wachten is op z'n rapport! 👍

----------
Had bovenstaande afgelopen dinsdag geplaatst in een ander topic maar niet hier  ;)
Heb dus een positief rapport gekregen (en heel snel, hoop dat jij het ook zo snel weet..) en het wachten is weer begonnen!

Top dat je dag A makkelijk gehaald hebt, ik neem aan dat je de sporttest in 3:28 gehaald hebt? ::)
Ging het rollenspel wel oké? Jammer dat het gesprek met de psychologen minder was, wat geeft je hierover precies het gevoel dat je het niet gehaald hebt (zonder inhoudelijk op het gesprek in te gaan uiteraard)?
Maar je hebt het gesprek met 2 psychologen gehad? Eentje in opleiding? Ik had er maar 1, was overigens meer dan genoeg  :P

8 weken  ;D Wat een geduld moet je opbrengen hahaha.
Oh ja, ik bedoelde inderdaad 3:28.  0098
Het rollenspel ging erg goed en ik heb redelijk wat kunnen laten zien. Helaas moest ik bij de psycholoog echt even "loskomen". Ik voelde me erg beoordeeld op de levenservaring. Normaliter ben ik wel een open boek, maar ineens moet je dan alles open en eerlijk zeggen en wordt je vervolgens ook nog eens hierop beoordeeld. Daarnaast zat de 2e psycholoog (idd in opleiding) rechtsachter mij mee te schrijven, ik had hier weinig last van maar omdat er zo ontzettend veel vragen werden gesteld had ik het idee dat ik niet duidelijk was. Ik praatte te snel merkte ik, en daarnaast had ik tijdens het gesprek ineens een black-out. Zo zonde, ik was van te voren helemaal niet zenuwachtig. Ook bij de beschrijving van mij als persoon, die ik zeker had voorbereid, was ik ineens kwijt wat ik had bedacht  :-\
 Al met al heb ik wellicht bij het rollenspel wat recht kunnen trekken , maar ik verwacht er niet te veel van. Ook bij het rollenspel waren er bij mij 2 personen aanwezig.
Sollicitatie Politiekundige Eenheid Rotterdam [img]http://forum.infopolitie.nl/images/


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #21 Gepost op: 22 september 2016, 16:17:48
Citaat van: PokuPro link=msg=1448392 date=1474536917
8 weken  ;D Wat een geduld moet je opbrengen hahaha.
Oh ja, ik bedoelde inderdaad 3:28.  0098
Het rollenspel ging erg goed en ik heb redelijk wat kunnen laten zien. Helaas moest ik bij de psycholoog echt even "loskomen". Ik voelde me erg beoordeeld op de levenservaring. Normaliter ben ik wel een open boek, maar ineens moet je dan alles open en eerlijk zeggen en wordt je vervolgens ook nog eens hierop beoordeeld. Daarnaast zat de 2e psycholoog (idd in opleiding) rechtsachter mij mee te schrijven, ik had hier weinig last van maar omdat er zo ontzettend veel vragen werden gesteld had ik het idee dat ik niet duidelijk was. Ik praatte te snel merkte ik, en daarnaast had ik tijdens het gesprek ineens een black-out. Zo zonde, ik was van te voren helemaal niet zenuwachtig. Ook bij de beschrijving van mij als persoon, die ik zeker had voorbereid, was ik ineens kwijt wat ik had bedacht  :-\
 Al met al heb ik wellicht bij het rollenspel wat recht kunnen trekken , maar ik verwacht er niet te veel van. Ook bij het rollenspel waren er bij mij 2 personen aanwezig.

2 maanden is een lange tijd ja. Maar heb het idee dat iedereen (hier op het forum iig) deze we(e)k(en) deel B wel heeft. Dat zou hopelijk betekenen dat ze niet de volle 8 weken nodig hebben!
Fijn dat het rollenspel goed ging, jammer van het psychologische gesprek. Gelukkig kunnen ze door het moment heenprikken en kunnen ze een goede inschatting maken van hoe jij in het dagelijkse leven bent!  O0
Sollicitant Politiekundige